چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

اگر نگران سیاه بودن زیر بغل‌های خود هستید، درمان‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای که در اینجا ارائه می‌شود می‌تواند به شما کمک کند که از این وضعیت خلاصی پیدا کنید.در این مقاله از کلینیک آلا با شما در رابطه با اینکه  چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم  صحبت خواهیم کرد.با ما همراه شوید

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم
چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

 

چگونه طبیعی تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

مخلوط زعفران

یک راه موثر و طبیعی دیگر که می‌توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی ‌زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند. این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر می‌کند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق نیز می‌شود.

آب لیمو

یک راه موثر دیگر برای سفیدتر کردن زیر بغل، مالیدن آب لیمو به پوست این ناحیه است. این کار را باید هر روز و پیش از حمام انجام دهید. لیمو یک سفید کننده طبیعی است که به تدریج رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند. پس از حمام، کمی مرطوب کننده به پوست زیر بغلتان بزنید و تا چند روز از دئودورانت استفاده نکنید.

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم
چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

ماسک‌های روشن کننده

می‌توانید برای از بین بردن سیاهی زیر بغل خود از ماسک‌های روشن کننده استفاده کنید. یا این ماسک‌ها را در خانه تهیه کنید یا آنها را از بیرون خریداری کنید. برای تهیه این ماسک در خانه، کافیست یک مشت آرد نخودچی را با کمی ‌ماست، لیمو و کمی‌ زردچوبه مخلوط کنید و بر پوست زیر بغلتان بمالید. بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید.

سیب زمینی و خیار
سیب زمینی نیز نوعی سفید کننده طبیعی است. شما می‌توانید تکه‌های سیب زمینی را بر پوست این ناحیه بمالید یا اینکه سیب زمینی را رنده کرده و پوست زیر بغل را به آب آن آغشته کنید. در هر صورت، اجازه دهید پوست به مدت ۱۵دقیقه با سیب زمینی یا آب آن تماس داشته باشد. خیلی زود متوجه تاثیر آن خواهید شد. خیار نیز عملکردی مشابه دارد و می‌توانید به همان صورتی که از سیب زمینی استفاده می‌کنید، از خیار نیز استفاده کنید.

 

چگونه با لیزر تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

لیزر، به غیر از بین بردن موهای زائد، مزیت دیگری نیز دارد که ممکن است شما به آن توجه نکرده باشید و آن مزیت این است که این روش باعث سفید شدن پوست زیر بغل نیز می‌شود. بنابراین با انجام لیزردرمانی می‌توانید مطمئن باشید که پوست زیر بغل شما از پوست سایر نواحی بدنتان تیره‌تر نخواهد بود و می‌توانید همچنان با خیال راحت لباس‌هایی بپوشید که با آن‌ها زیر بغل شما نمایان است.

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم
چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

درمان تیرگی زیر بغل در کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

در آلا بیشتر بخوانید:

چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم
چگونه تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

چگونه میتوانیم تیرگی زیر بغل را برطرف کنیم

  • *لباسهایی بپوشید که از نایلون یا اسپاندکس تهیه نشده باشد. لباس تنگ نپوشید. تهویه لباس را در نظر بگیرید تا پوست نفس بکشد.
  • از مصرف ضدعرقها و خوشبو کننده های حاوی زیرکونیوم آلومینیوم خودداری کنید، چون این عامل پوست را تیره میکند و باعث سرطان پوست میشود. در عوض برای جلوگیری از عرق کردن زیر بغل یا کشاله ران از زاج استفاده کنید. از دئودورانتهای لوسیونی استفاده کنید تا پوست سفید شود.
  • زیر نور آفتاب قرار نگیرید. هنگام قرار گرفتن زیر تابش خورشید از ضدآفتاب یا لوسیون با SPFبالاتر استفاده کنید.
  • آب فراوان بنوشید. آب کمک میکند تا مواد زائد و سمی از بدن دفع شود.
  • شیر بنوشید. شیر تولید سلولهای جدید را تحریک میکند.
  • سبزیجات، میوه و ماهی را فراموش نکنید و گوشت زیاد میل نکنید. چنین رژیمی هورمونها و وزن را متعادل میکند و مواد سمی را از بدن میزداید. سبزی و میوه منبع مناسب گلوتاتیون به شمار میرود.
  • هشت ساعت در روز بخوابید. خواب عامل مهمی برای رشد و تولید سلولها است.
  • با مصرف ویتامینها به پوست و بدنتان کمک کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب