مزو رویتاکر زیر چشم کرج

مزو رویتاکر زیر چشم کرج

مزو رویتاکر زیر چشم کرج

مزوتراپی چشم از روش های بسیار کاربردی برای درمان پف و سیاهی زیر چشم می باشد. این درمان می تواند با تاثیر بسیار بالایی که بر روی رفع سیاهی و پف زیر چشم دارد زیبایی چشمگیری را به شما ببخشد. انواع دیگری از این روش مانند مزوتراپی مو ، مزوتراپی لک صورت ، مزوتراپی غبغب نیز وجود دارد که در کلینیک زیبایی انجام می شود..در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزو رویتاکر زیر چشم کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی دور چشم چیست؟

همان طور که گفتیم دلایل مختلفی ممکن است باعث شوند که اطراف چشم ها تیره شود و یا زیر چشم گود بیفتد. همچنین در بعضی افراد، پف زیر چشم هم وجود دارد. دلیل، هر چه که باشد با استفاده از روش مزوتراپی تا حد زیادی می توانید این ایرادات را رفع و درمان کنید. در مروتراپی دور چشم، از یک محلول که حاوی مواد مغذی پوست، آنتی اکسیدان‌ها و کلاژن‌ها است، استفاده می شود. این ترکیبات با استفاده از سرنگ یا دستگاه مخصوص مزوتراپی به زیر چشم‌ها تزریق می شود. این مواد مغذی، به بافت پوست اطراف چشم کمک می‌کند که ترمیم شوند و به این شکل است که ایرادات برطرف می‌گردند.

مزو رویتاکر زیر چشم کرج
مزو رویتاکر زیر چشم کرج

درمان رویتاکر لاغری سلوکر CELLUCARE مراحل زیر را شامل می شود:

• فعال شدن لیپولیز (تجزیه چربی ها) ، کاهش ذخیره چربی – کافئین در این مسیر نقش اصلی دارد و بر گیرنده های چربی و تأثیر در جذب چربی ها نقش دارد. علاوه بر این ریزگردها فعالیت آنزیمهای لیپولیتیک مربوط را بهینه می کنند.

• تخریب گره های سلولیت – از طریق استفاده از اسید هیالورونیک که غشاهای سلولی را هیدرولیز می کند ، سلول های چربی را در خوشه ها به دام می اندازد. حالت دوم دلیل ظهور گره های چربی و به طور کلی برای تولید سلولیت است.

• افزایش میکروسیرکولاسیون و زهکشی – کافئین باعث افزایش میکروسیرکولاسیون پوستی می شود و در نتیجه باعث از بین رفتن اسیدهای چرب شکسته شده می شود.

• بهبود در ظاهر بیرونی و بافت بافت – خاصیت آبرسان Hyaluronic Acid نرم تر به پوست می بخشد. ریزگردها در برابر رادیکالهای آزاد محافظت می کنند و در نتیجه متابولیسم سلولی را بهینه می کنند.

پروتکل تزریق رویتاکر لاغری سلوکر

Line body contoring
Cellucare :
Base 250 mg کافئین + HA

هنگام تزریق ۵۰٪ سلوکر + ۵۰٪ نرمال سالین تزریقی رقیق شود

نواحی قابل تزریق سلوکر Target:

چربی سوزی / بادی کانتوری و از بین بردن سلولیت.

روش تزریق مزو لاغری رویتاکر سلوکر :

مزو رویتاکر زیر چشم کرج
مزو رویتاکر زیر چشم کرج

Point by point

به فاصله ۱cm

کاملاً safe در لاین چربی سوزی به دلیل نداشتن خیلی از از ingridient ها مثل فسفاتیدیل کولین که باعث ایجاد کبودی درد و نکروز نمیشود.

مزوتراپی (Mesotherapy)یک روش درمانی کاملا جدید و پیشرفته است که روز به روز به حیطه عملکرد درمانی آن افزوده می‌شود. مزوتراپی در واقع یک درمان موضعی است که دقیقا در لایه میانی پوست که لایه مزودرم است انجام می‌شود و تاثیر درمانی بیشتری نسبت به درمان عمومی و سیستمیک دارد. این روش به دلیل پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر نسبت به دیگر روش‌های درمانی مثل داروهای خوراکی و کم‌بودن عوارض آن به دلیل مصرف بسیار اندک دارو و اثرات کاملا موضعی آن، روز به روز مورد استقبال بیشتر از سوی مردم و پزشکان قرار گرفته است.

از بین بردن تیرگی دور چشم با کمک مزوتراپی

یکی از دغدغه های بیشتر افراد هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی تیرگی دور چشم است . مزوتراپی در این روش می تواند نتایج بسیار خوبی از خود به جای بگذارد . اما نکته ای  که در این جا مدنظر است این است که تیرگی دور چشم  هم می تواند به دلیل اختلالت ژنتیکی ،کم خونی ، اختلالات تیروئید و سایر اختلالات بدن مرتبط باشد و یک نشانه در فرد محسوب گردد ،در نتیجه لازم است تا بعد از بررسی تمام این موارد برای درمان اقدامات لازم انجام شود ،مزوتراپی برای از بین بردن تیرگی دور چشم می تواند یک روش موثر و تضمینی در این مورد باشد .

کوکتل رویتاکر 532

کوکتل رویتاکر 532 طیف وسیعی از ایمپلنت های قابل جذب است که از هیالورونیک اسید + کمپلکس جوان سازی ، با تزریق میکرو در درم های سطحی و درم متوسط خطوط اطراف مداری و دور دهانی (خطوط عمودی لب) قابل تزریق است. درمان: ایجاد خطوط ریز و چین و چروک ، پوست کم آب و کمبود تراکم و درخشندگی پوست صورت

CYTOCARE 532 فرمول ترکیبی مرکب CT 50 و هیالورونیک اسید 32 میلی گرم. پیشگیری کاهش چین و چروک دوباره متراکم سازی شدید و بازسازی پوست. نسبت به پیری زودرس هشدار می دهد.

چین و چروک پوست را به تأخیر می اندازد. آبرسانی ، درخشش و درخشندگی بالا.

کوکتل رویتاکر 532، برای صاف کردن چین و چروک و در عین حال استحکام و کشش پوست تولید شده است.

از سیتوکر می‌توان به لایه عمیق درم پوست تزریق کرد، هیدراتاسیون را دوباره پر می‌کند، درخشش پوست را تقویت می‌بخشد، ایجاد خطوط و چین و چروک‌ها را به تاخیر می‌اندازد. برای پیشگیری و ضعف چین و چروک و خطوط ریز ، و برای آبرسانی اپیدرم صورت ، گردن و پشت دست مشخص شده است.

برای کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، برای آبرسانی و بهبود رنگ پوست و پوست را سرخ می کند. مورد: 5 ویال 5 میلی لیتر یا 10 ویال 5 میلی لیتر

مزو رویتاکر زیر چشم کرج
مزو رویتاکر زیر چشم کرج

درمان مشکلات پوستی با مزوتراپی

نکته خیلی مهم در درمان مشکلات پوستی و ریزش مو با مزوتراپی استفاده از داروهای باکیفیت و معتبر و کارآمد هست . بهتر است از داروهای برندهای معتبر و شناخته شده در دنیا که نتایج اثبات شده ای دارند استفاده شود که طبعا هزینه کمی بالاتر می رود اما در عوض نتایج شگفت انگیز تر خواهد بود

در موگه کلینیک از داروهای برند رویتاکر فرانسه استفاده می شود که علاوه بر مجوز وزارت بهداشت دارای تاییده CE اروپا هم هست و جزو تاپ برندهای دنیاست.

مزایای استفاده از این کوکتل ضدلک ۵۳۲

از بین بردن چین و چروک ها

به وجود آوردن روشنایی پوست

نداشتن طولانی مدت بودن درمان

کم آبی پوست برطرف می گردد

مزو رویتاکر زیر چشم کرج

موارد استفاده از مزوتراپی زیرچشم کرج

مزوتراپی زیر چشم برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم و همچنین پف های بالای پلک نیز موثر استدر مزوتراپی مواد را به پوست شما تزریق می کنندچون پوست بسیار حساس است و علاوه بر آن نزدیک چشم است پس باید در انجام این کار دقت زیادی وجود داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب