مزوتراپی لک ملاسما کرج

مزوتراپی لک ملاسما کرج

مزوتراپی لک ملاسما کرج

مزوتراپی صورت روشی نوین برای درمان لک صورت و جوانسازی پوست می باشد که در آن پزشک متخصص از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ،هورمون ها ، عصاره های گیاهی و ویتامین ها استفاده میکند. اگر بر اثر افزایش سن یا عوامل محیطی دچار لک در صورت خود شده اید می توانید به کمک مزوتراپی صورت به درمان آن بپردازید. روش های بسیار گوناگونی برای درمان آسیب های پوستی، لک و جوش وجود دارد..در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوتراپی لک ملاسما کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی لک ملاسما کرج
مزوتراپی لک ملاسما کرج

 

معرفی انواع لک صورت

  1. کک و مک
  2. لک صورت ناشی از حاملگی (پلاسما)
  3. لک صورت ناشی از جای جوش
  4. لک صورت ناشی از پیری
  5. لک صورت ناشی از نور آفتاب
  6. لک صورت ناشی از زخم و التهاب
  7. لک صورت ناشی از کمبود ویتامین ها
  8. لک های صورت ناشی از برخی بیماریها
  9. لک های مادرزادی

چه عواملی باعث ایجاد لک صورت می گردد؟

علت ایجاد لک صورت هنوز مشخص نیست. احتمالاً وقتی رخ می دهد که سلول های رنگ ساز پوست (ملانوسیت ها) بیش از حد رنگ تولید کنند. افراد با پوست رنگی بیشتر در معرض ابتلا به ملاسما هستند، زیرا ملانوسیت های فعال تری نسبت به افرادی با پوست روشن دارند. عوامل محرک ملاسما عبارتند از:

مزوتراپی لک ملاسما کرج
مزوتراپی لک ملاسما کرج

قرار گرفتن در معرض آفتاب

نور ماورا بنفش (UV) خورشید باعث تحریک ملانوسیت ها می شود. در واقع، فقط اندکی قرار گرفتن در معرض آفتاب، می تواند باعث بازگشت ملاسما پس از محو شدن گردد. به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب، باعث می شود که بسیاری از افراد مبتلا به ملاسما، بارها و بارها به آن مبتلا شوند و اینکه ابتلا به ملاسما اغلب در تابستان بیشتر است.

تغییر در هورمون ها

زنان باردار اغلب دچار ملاسما می شوند. هنگامی که ملاسما در زنان باردار ظاهر می گردد، کلواژما یا ماسک بارداری نامیده می شود. قرص های جلوگیری از بارداری و داروهای جایگزین هورمون نیز می توانند ملاسما را تحریک کنند.

محصولات مراقبت از پوست

محصولاتی که پوست را تحریک می کنند، سبب بدتر شدن ملاسما می شوند.

مزوتراپی لک ملاسما کرج

بیشتر بخوانید:

مزوتراپی لک ملاسما در شهر کرج

درمان به شیوه مزوتراپی کاربردهای متعددی دارد، از جمله موارد کاربردی درمان مزوتراپی می توان به درمان لک های پوستی و نیز لک های صورت در دوران بارداری اشاره نمود . البته پیش از درمان لک های صورت با مزوتراپی یا هر روش دیگری ابتدا لک ها باید از نظر عمق و مدت زمان وجود لک و نوع لک و همچنین ارتباط آن با سایر عوامل بررسی شود.

اساس کار مزوتراپی اینگونه می باشد که مواد حاوی حل کننده های این تیرگی ها مثل اسید هیالورونیک به اندازه ۴ تا ۶ میلی متر در لایه های زیرین پوست تزریق می شود و طی چندین جلسه باعث محو کامل این لک ها و تیرگی های پوستی می شود. البته از نظر علمی سلول های زیرین پوست که عامل تولید ماده تیرگی یا همان ملانین هستند با تزریق این مواد کنترل شده و میزان جذب آب و تولید اسید هیالورونیک طبیعی در بافت پوست افزایش می یابد. این کار شاید چندین ماه زمان نیاز داشته باشد ولی پس از یک دوره درمانی مزوتراپی جلوه ظاهری لک ها از بین می رود.

مزوتراپی لک های صورت  به دو صورت تحریک فیزیکی و شیمیایی انجام می شود. تحریک فیزیکی: سوزن سوراخ های ریزی را برای تحریک درمان ایجاد می کند. پس از تحریک ، کلاژن و الاستین مجدد تولید می شوند. در واقع کلاژن های موجود در پوست از بین نمی روند و کلاژن های جدید به پوست اضافه می شوند. تحریک شیمیایی: داروهای تزریقی در روش مزوتراپی با تاثیر بر لایه های داخلی پوست موجب بر طرف شدن لک های صورت می شوند.

مزایای مزوتراپی لک ملاسما کرج

  • پوست، مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و دیگر مواد مغذی را دریافت می‌کند.
  • غلظت بالای سروم ها، ویتامین‌ها و دیگر ترکیبات حاوی مواد مغذی قوی سبب تازگی و جوانی پوست می‌شوند.
  • هنگامی که مزوتراپی به درستی انجام می‌شود، از دریافت مناسب محصولات توسط پوست اطمینان بدست می‌آید.
  • مزوتراپی می‌تواند جایگزینی برای جراحی‌های پرهزینه باشد.
  • نیاز به بستری شدن یا دوره بهبودی ندارد و نسبت به دیگر فرایند‌ها و جراحی‌های پلاستیک کم تهاجم‌تر است.
  • مزوتراپی می‌تواند نیاز‌های متعدد پوست را برطرف کند.
  • در این روش پوست یک انرژی مضاعف گرفته و نتایج آشکار درمان را می‌توان پس از جلسه اول مشاهده کرد.
  • مزوتراپی پوست را روشن می‌کند.
  • مزوتراپی رطوبت پوست را حفظ می‌کند.

عوارض

درصورتی که مواد دارویی مورد استفاده از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد و تاریخ انقضای انها سررسید نشده باشد مشکل خاصی ندارد.
در بعضی از موارد پیش میاید که افراد به بعضی از مواد دارویی حساسیت نشان میدهند که اغلب طبیعی است و با استفاده از یک داروی ضد حساسیت این مورد مرتفع میگردد.
در هنگام تزریق درد و سوزش مختصر داریم، گاهگاهی در محل تزریق کبودی های کوچک و مختصر ناشی از خونریزی های زیر پوستی داریم که اغلب در مواردی که شما یک تزریق ساده مثل تزریق آمپولهای تقویتی دارید پیش می آید.

مزوتراپی لک ملاسما کرج
مزوتراپی لک ملاسما کرج

مرکز مزوتراپی لک ملاسما کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب