مزوتراپی در کرج

مزوتراپی در کرج

مزوتراپی در کرج

مزوتراپی مو یکی از روش های درمانی برای ریزش مو در مردان و زنان است.در این روش با تنظیم کردن فاکتور های رشد، ویتامین ها و پروتئین ها در پوست سر افرادی که مبتلا به ریزش مو هستند، درمان صورت می گیرد.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوتراپی در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی (Mesotherapy)، تزریق داروی خاص (مانند ویتامین، آنزیم یا هرمون)، در محل مورد نظر است. از مزوتراپی، برای اهداف مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، برای تقویت مو (چه بعد از کاشت مو، چه به طور معمولی) یا جوانسازی، کشش پوست یا از بین بردن چربی ها از مزوتراپی استفاده می شود. این روش، اول بار توسط دکتر مایکل پیستور (Michel Pistor) در سال ۱۹۵۲ در فرانسه ابداع و مورد استفاده قرار گرفت.
با استفاده از روش مزوتراپی مو مقادیر کافی از دارو ها و مواد تقویت کننده‌ی رشد مو در محل ریشه‌ی مو تأمین می شود. در هیچ روش درمانی دیگری نمی توان اینگونه مواد مغذی را در محل و دقیقاً به مقدار کافی به ریشه مو رسانید. نتایج حاصل از مزوتراپی برای مو بسیار سریع حاصل می شود و می توان به صورت اختصاصی برای هر فرد ترکیب دارویی خاصی بر اساس وضعیت عمومی و علت ریشه ای ریزش مو تزریق کرد.
مزوتراپی در کرج
مزوتراپی در کرج

مزوتراپی مو در کرج چگونه انجام می شود؟

از آنجا که ریزش مو یک مشکل رایج در بین بسیاری از افراد ( زنان و مردان ) است، همواره روش های مختلفی برای درمان ریزش مو در حال توسعه است. پیوند مو، تکنیک لیزر و بسیاری از روش های مختلف برای درمان ریزش مو استفاده می شود.

یکی از روش های جلوگیری از ریزش مو و اطمینان از سلامت مو، روش مزوتراپی مو است که تا حد زیادی شکایات مربوط به ریزش موها را کاهش می دهد.

قبل از مزوتراپی مو، با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می شود.

در این روش ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، به طور خاص آماده می شود. این مخلوط شامل مواد افزایش دهنده گردش خون، ویتامین ها و عناصر مختلف است.

مخلوط آماده شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست تزریق می شود. در تزریق مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر زمان بر و دشوار است.

 

فواید روش مزوتراپی در کرج

درمانی سرپایی ، بدون بیهوشی، روش غیرجراحی و غیرتهاجمی
کاهش ریزش، رشد مجدد مو، آب‌رسانی به زیر پوست سر و افزایش جریان خون در ناحیه درمان
محافظت در برابر عوامل اکسید کننده
تامین مواد مغذی برای لایه درم و زیرین پوست و فولیکول‌های مو
کاهش شوره سر
نرم و براق کردن دوباره موها

مزوتراپی در کرج
مزوتراپی در کرج

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو در کرج

با توجه به اینکه برندهای مختلفی در بازار برای مزوی مو وجود دارد، ممکن است در صورتی که شناخت کافی نداشته باشید، پیدا کردن بهترین مارک داروی مزوتراپی مو کمی مشکل به نظر برسد.

برندهایی مانند توسکانی، درماهیل و پرومو ایتالیا صرف نظر از اینکه چقدر واقعا موثر هستند، در کلینیک ها زیاد مورد استفاده قارر می گیرند. مزوتراپی در این مطب با استفاده از برند معتبر Revitacare فرانسه انجام می شود، این برند در امریکا به نام cytocare شناخته می شود و یکی از بهترین برندهای مزوتراپی مو است.

تاثیر مزوتراپی پس از چه مدت مشخص می شود؟

پس از ۵ جلسه اثر مزوتراپی به‌ وضوح قابل‌ مشاهده است. تزریق ترکیبات دارویی بر اساس نوع ریزش مو انجام می‌شود و از آنجا که حاوی ویتامین‌ ها و مواد معدنی هستند، هیچ‌ گونه آلرژی و عوارض جانبی در پی نخواهند داشت.

مزوی مو  یک روش بسیار مطمئن و با درد خفیف برای آن دسته از کسانی است که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند. مزوتراپی مو همچنین روشی برای مقابله با شوره سر است. شوره سر هرچقدر هم که شدید باشد، بر اساس تجویز پزشک متخصص پوست و مو از طریق مزوتراپی قابل‌درمان است.

یک تحقیق بالینی نشان داده که مزوتراپی ۱۵۶ درصد رشد مو را در برخی افراد افزایش داده، درحالیکه کسانی که از مینوکسیدیل استفاده کرده اند تنها ۵۲ درصد افزایش رشد مو داشته اند.

مزوتراپی در کرج
مزوتراپی در کرج

کلینیک مزوتراپی کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب