عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

کانتوپلاستی (Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای یکی از انواع جراحی‌های زیبایی چشم است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

عمل بلفاروپلاستی گربه ای

کانتوپلاستی (Canthoplasty ) یا جراحی چشم گربه‌ای (گربه‌ای کردن چشم) عملی است که برای بازسازی گوشه داخلی چشم انجام می‌شود. در واقع لغات کانتوپلاستی (Canthoplasty ) و کانتوپکسی (Canthopexy ) برای توصیف جراحی‌های پلک پایین برای ایجاد چشم گربه‌ای درشت کردن چشم به کار می‌روند.

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج
عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

 

چه کسانی می‌توانند عمل چشم گربه ای انجام دهند؟

اولین و مهم‌ترین نکته برای داوطلبان عمل چشم گربه ای، داشتن سلامت عمومی است. ازآنجایی‌که این عمل معمولا با بیهوشی عمومی انجام می‌شود، شما نباید منعی در این خصوص داشته باشید. همچنین درصورتی‌که بیماری خاصی دارید، حتما آن را با پزشک در میان بگذارید تا در آینده مشکلی برای شما پیش نیاید. درصورتی‌که تنها قصد دارید عمل کانتوپلاستی را انجام دهید، پلک‌های شما نباید افتادگی، پف یا چروک داشته باشد. البته این به این معنا نیست که افراد دارای این مسائل نمی‌توانند این عمل را انجام دهند. بلکه منظور این است که درصورتی‌که چنین مشکلی دارید، باید با استفاده از لیفت چشم و ابرو آن‌ها را نیز برطرف کنید.

توصیه ما این است که پیش از هر اقدامی برای انجام عمل چشم گربه ای حتما در جلسات مشاوره با پزشک شرکت کنید. در این جلسات پزشک با نشان دادن عکس‌ها یا فیلم عمل چشم گربه ای انتظارات شما را واقعی‌تر کرده و نتایج عمل را به شما نشان خواهد داد. ضمن اینکه در این جلسات پزشک همه توضیحات لازم در خصوص شیوه انجام عمل، محدودیت‌ها و مراقبت‌های قبل و بعد از آن را نیز به شما خواهد داد. همچنین مناسب‌ترین روش برای جراحی نیز انتخاب‌شده و پزشک در طول جراحی دقیقا می‌داند که شما چه چیزی می‌خواهید.

نحوه انجام عمل زیبایی چشم گربه ای

در ابتدای مطلب بهتر است بدانید که عمل زیبایی چشم گربه ای از لحاظ پزشکی عمل مناسبی نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
این جراحی با جراحی کشیدن ابرو ، برداشتن پلک و بزرگ کردن چشم ها تفاوت دارد.عمل زیبایی چشم گربه ای با نام علمی کانتوپلاستی شناحته می شود . در واقع عملی است که در آن به بازسازی گوشه های داخلی چشم می پردازند.
پزشکان برای انجام این عمل از دو روش متفاوت استفاده می کنند.

  • روش کانتوپلاستی
  • روش کانتوپکسی

در هر کدام از این روش ها از بیهوشی کامل استفاده می شود.
با توجه به این که در این جراحی فرم اصلی چشم ها دچار تغییر می شود . بهتر است ابتدا به این موضوع دقت داشته باشید که آیا این عمل برای فرم صورت شما مناسب است؟ تناسب اعضا در صورت زیبایی آن را تضمین می کند. پس برای انجام عمل زیبایی چشم گربه ای ابتدا با پزشک معالج مشورت نمایید.

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج
عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

توصیه های قبل عمل

  • قبل از اینکه تصمیمی قطعی برای انجام عمل بگیرید، حتما در جلسات مشاوره شرکت کنید.
  • درباره مشکلات یا بیماری‌های خاص خود با پزشک صحبت کنید.
  • اگر در حال مصرف دارویی هستید حتما آن را با پزشک در میان بگذارید.
  • با مشاهده عکس‌های قبل و بعد از عمل انتظارات خود را واقعی‌تر کنید.
  • حداقل دو هفته قبل از عمل مصرف مواد غذایی و داروهای رقیق‌کننده خون را متوقف کنید.
  • از دو هفته پیش از انجام عمل چشم گربه ای از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید.

 

مرکز عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

جراحی کشیدن قسمت خارجی چشم یا کانتوپلاستی خارجی موجب می‌شود که چشمان شما کمتر حالت خمار و پلک‌ها بالا کمتر افتاده باشد و اصطلاحاً چشم شما گربه‌ای شود. شما همچنین می‌توانید برای رفع افتادگی پلک پایین خود، این جراحی را انجام دهید. این جراحی در هر صورت موجب کشیده شدن چشم و رفع حالت خواب‌آلود و خسته‌ی چشم شده و چشمان شما را اصطلاحاً گربه‌ای می‌کند.

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج
عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج
  • کشیده کردن گوشه خارجی چشم (کانتوپلاستی خارجی) موجب فرم دادن بهتر به گوشه‌ی خارجی چشم می‌شود
  • این تکنیک جراحی در ابتدا برای ترمیم و اصلاح اختلالات پلک مانند افتادگی پلک، طراحی شده است.
  • امروزه این عمل جراحی، در برخی از موارد به منظور زیبایی و برای ایجاد حالتی صاف‌تر در پوست اطراف چشم و کشیده کردن چشم‌ها انجام می‌شود.
  • این عمل جراحی در بین زنان و مردان کره‌ای که پلک بالایی آن‌ها معمولاً افتادگی دارد، بسیار محبوبیت دارد و به منظور رفع افتادگی پلک و درشت‌تر شدن چشم‌ها انجام می‌شود.
  • برای بسیاری از افراد، انجام این جراحی موجب می‌شود که چشم‌ها کمی بازتر و در نتیجه درشت‌تر به نظر بیایند و حالت خمار و خسته‌ی چشمان آن‌ها برطرف شود.
  • برخی از بیماران نیز این جراحی را برای ایجاد حالت “چشم گربه‌ای” انجام می‌دهند تا گوشه‌ی  خارجی چشم آن‌ها کمی به سمت بالا متمایل شود.

 

کلینیک بلفاروپلاستی فوقانی کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج
عمل بلفاروپلاستی گربه ای کرج

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط