متخصص کاشت مو در کرج

متخصص کاشت مو در کرج

متخصص کاشت مو در کرج

کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. در سال‌های اخیر به دلیل روی کار آمدن مراکز زیبایی بسیاری که در زمینه پیوند مو فعالیت می‌کنند انتخاب کلینیک های مجاز کاشت مو کار دشواری شده است.  در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی  کاشت مو در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.همچنین در رابطه با متخصص کاشت مو در کرج بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کاشت مو چیست؟

اگر بخواهیم کاشت مو را به زبان ساده توضیح دهیم، طی فرآیند کاشت مو، فولیکول های آسیب دیده مو ترمیم یافته و دوباره رشد خواهند یافت و با برداشت واحدهای فولیکول های مو از بانک مو فرد، دسته بندی و آماده سازی گرافت ها و در نهایت کاشت گرفت انجام خواهد گرفت.

متخصص کاشت مو در کرج
متخصص کاشت مو در کرج

آمادگی برای کاشت مو

افرادی که فشار خون یا دیابت دارد محدودیتی در انجام کاشت مو ندارند اما باید به دکتر پوست خود اطلاع دهند . البته این جراحی را به شرطی می توان انجام داد که این بیماری ها کنترل شده باشد. بدین معنا که فرد فشار خون بالا ( 20-22 ) نداشته باشد. این مسئله مهم است زیرا اگر فرد فشار خون بالایی داشته باشد و کاشت مو انجام دهد، داروهایی که بعد از عمل باید مصرف کند باعث افزایش فشار خون می شود. به همین دلیل باید فشار خون باید قبل از جراحی کنترل شود. افرادی که بیماری قلبی دارند بهتر است این جراحی را انجام ندهند، زیرا داروی اصلی که در کاشت مو استفاده می شود (اپی نفرین) که اثر مستقیمی روی قلب و عروق می گذارد. ولی در صورتی که در شرایط خاصی انجام شود می توان جراحی کرد.

  • تا یک ماه استخر و سونا نروید.
  • از قرار گرفتن در معرض سرما و گرما شدید و آلودگی هوا و گرد و خاک خودداری کنید.
  • از انجام ورزش سنگین اجتناب کنید.

 

ویژگی‌های متخصص کاشت مو در کرج

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

متخصص کاشت مو در کرج
متخصص کاشت مو در کرج

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.
متخصص کاشت مو در کرج
متخصص کاشت مو در کرج

بیشتر بخوانید:

نقش متخصص در موفقیت کاشت مو

مهم ترین چیزی که فردی که تصمیم به پیوند و یا کاشت مو دارد باید به آن اهمیت دهد، پزشکی است که این پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخی از کلینیک های کاشت مو، این کار توسط دستیار پزشک و یا افراد غیر حرفه ای انجام می شود؛ در صورتی که تجربه و تخصص متخصص کاشت مو حرف اول را در این زمینه می زند. حتی اگر کاشت مو غیر قابل بازگشت باشد، برای یک دوره به برخی معاینات پزشکی در فواصل معین نیاز است. در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید. بنابراین انتخاب بهترین متخصص کاشت مو به عنوان مهم ترین نکته شناخته می شود.

فرایند پس از کاشت مو

پس از کاشت مو، پیگیری دکتر کاشت مو ادامه دارد. بانداژها در روز بعد باز می شوند. زخم و التهاب با استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک پیشگیری می شوند. توصیه می شود هر روز موها را به طور مرتب بشویید. این کار یک احتیاط برای جلوگیری از ایجاد زخم بر روی پوست است. در مدت زمان کوتاهی مانند 2 هفته، پوست سر بهتر می شود.

موهای جدید در ابتدا ضعیف هستند و در مقادیر کمی ظاهر می شوند. این موها در دوره های بعدی ریخته می شوند. اگرچه این شرایط ممکن است فرد را بترساند، اما موهای پرپشت تر در مدت زمان کوتاهی دوباره در می آیند. بلند شدن موهای دائمی حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. در ششمین ماه، موهای ناحیه ای که در آن کاشت انجام شده، بلند می شود و فرد ظاهر طبیعی پیدا می کند.

روند بهبودی به دلیل برخی عوامل مانند سازگاری و تنظیم موها تا یک سال متغیر است. فرد پس از 1 سال موهای جدیدی خواهد داشت. در طی این روند، پیگیری های پزشک ادامه دارد. معاینه مجدد در روزها و فواصل زمانی مشخص ضروری است. بهترین دکتر کاشت مو پزشکی است که در طی این فرایند پشتیبانی و مشاوره ی دائمی را ارائه می دهد و همیشه پاسخگوی سوالات فرد باشد. مخصوصا افرادی که از شهرستان و یا راه های دور مراجعه کرده اند.

متخصص کاشت مو در کرج
متخصص کاشت مو در کرج

چیزهایی که باید قبل از انجام کاشت مو بدانید

متخصصان پوست برای افرادی که قصد کاشت مو را دارند، توصیه هایی در نظر گرفته اند که رعایت کردن آنها سبب می شود تا روند کاشت مو با حداقل مشکلات پیش رود. از جمله اینکه:

  1. مو و پوست سر باید شسته شود.
  2. از مواد ترکیبی مانند ژل مو یا تافت مو نباید استفاده شود.
  3. در صورت مصرف داروهایی به طور مرتب، پزشک باید از آن ها مطلع شود.
  4. در طول روز و 1-2 روز قبل از روز کاشت، از مصرف غذاهای حاوی کافئین، الکل و استعمال سیگار خودداری کنید.
  5. استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین با هماهنگی پزشک متخصص، باید 1 هفته قبل از پروسه قطع شود.
  6. بهتر است هنگام رفتن به کلینیک کاشت مو، لباس هایی که دکمه هایی در قسمت جلو دارند و به راحتی می توان آن ها را درآورد، بپوشید.
  7. پس از انجام کاشت مو، سر باید به مدت 2-3 روز در برابر برآمدگی های سخت و اشیاء محافظت شود.

کلینیک متخصص کاشت مو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط