لیزر موهای زائد در گوهردشت کرج

لیزر موهای زائد صورت در گوهردشت

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد موثرترین روش حذف موهای زائد در اطراف است. ما تقریباً در هر نقطه ای از صورت را می‌توانیم لیزر کنیم، و نکته مهم این است که  چون پوست صورت حساس و ظریف است، باید ارائه‌دهنده‌ای با پروتکل‌های بالینی و ایمنی پیشرو انتخاب نماییم. در ادامه در کلینیک آلا کرج واقع در گوهردشت لیزر صورت را بررسی می‌کنیم.

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت یکی از کارهایی است که میان خانم‌ها بسیار رایج شده است و جایگزین روش های قدیمی شده. در روش های قدیمی همچون وکس و بند انداختن که بسیار میان خانم ها رایج بود احتمال شل شدگی پوست، جوش‌های زیر پوستی و… می شدند.  با فرلیند لیزردرمانی با گذشت زمان موها ریزتر می شوند و با هر بار درمان رشد آن کاهش می یابد. از لیزر موهای زائد می توان برای درمان نواحی زیر استفاده کرد: لب بالایی، چانه، خط فک، گونه ها، سوزش پهلو، ابروها، لبه گوش، نیمه صورت و تمام صورت.

نحوه لیزر کردن موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد از پالس های مختصری از انرژی نور برای آسیب رساندن یا تخریب ریشه هر فولیکول مو استفاده می کند که توانایی رشد مجدد را محدود می کند. این فرآیند فتوترمولیز نامیده می شود. فولیکول مو باید در یک زمان خاص در طول چرخه رشد خود (فاز آناژن) هدف قرار گیرد تا از برگشت مو جلوگیری شود. از آنجایی که موها می توانند در هر زمان در مراحل مختلف چرخه رشد مو باشند، برای مشاهده نتایج طولانی مدت به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت. ما معمولاً حدود 8 قرار ملاقات با فاصله 4 تا 6 هفته را توصیه می کنیم. لیزر موهای زائد بر روی مشتریانی که موهای تیره‌تری دارند بسیار موثرتر است، زیرا لیزر موهای زائد را با رنگدانه هدف قرار می‌دهد.

مزایای لیزر موهای زائد صورت چیست؟

لیزر کردن صورت یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای صورت است و دارای مزیت های است که عبارتند از:

  • رشد مو را به طور دائم کاهش می دهد – ما حداقل 8 جلسه را توصیه می کنیم. اگر تعداد درمان های توصیه شده برای نوع مو و پوست خود را داشته باشید، تا 90 درصد کاهش مو را مشاهده خواهید کرد. هر مویی که دوباره رشد کند بسیار ظریف‌تر خواهد بود و کمتر رشد می‌کند، که به معنای صاف‌تر شدن پوست برای مدت طولانی‌تری است.
  • دیگر موهای زیرپوستی وجود ندارد – نیازی به اصلاح مکرر نخواهید داشت.
  • بهبود رنگ و بافت پوست – تراشیدن مکرر یا اپیلاسیون یک ناحیه می تواند باعث رنگدانه و رنگ ناهموار پوست شود. لیزر موهای زائد خطر این اتفاق را کاهش می‌دهد.
  • تأثیر مثبت بر روی کره زمین – یک زن به طور متوسط ​​در طول زندگی خود 2400 تیغ را دور می اندازد و هر سال تقریباً 2 میلیارد تیغ در محل دفن زباله ها قرار می گیرد زیرا قابل بازیافت نیستند. روی آوردن به لیزر موهای زائد به طور چشمگیری این تأثیر منفی را بر سیاره ما کاهش می‌دهد.

چه کارهایی قبل از لیزرموهای زائد صورت انجام بدیم؟؟

لیزر موهای زائد صورت

هنگامی که تصمیم به لیزر موهای زائد صورت گرفتید، باید فهرستی از کارهایی را که باید انجام دهید و در مورد لیزر درمانی بدانید را مرور کنید.

  • رنگ پوست و رنگ موهای خود را تجزیه و تحلیل کنید: لیزر موهای زائد صورت معمولاً با پوست روشن‌تر که موهای تیره‌تری دارد بهترین کار را انجام می‌دهد زیرا پرتو لیزر احتمالاً توسط رنگدانه ملانین جذب می‌شود. مقدار بیشتری ملانین در موهای تیره تر انرژی نور بیشتری را جذب کرده و فولیکول مو را از بین می برد. شما باید این ذهنیت را داشته باشید تا بر اساس رنگ پوست صورت و رنگ موهایتان آماده پذیرش نتیجه لیزر درمانی باشید.
  • محافظت از چشم: نورهای لیزری که در طول لیزر موهای زائد صورت استفاده می شود می تواند برای چشم ها بسیار خطرناک باشد و از این رو باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید.
  • در مورد سابقه پزشکی خود صحبت کنید و اگر دارویی مصرف می کنید که ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کند، آن را فاش کنید
  • برای جلسه خود وقت بگذارید: برداشتن موهای زائد لب بالایی، چانه یا سایر قسمت‌های صورت ممکن است چند دقیقه طول بکشد در حالی که رفع موهای زائد ممکن است چند ساعت طول بکشد. بر این اساس بازدید خود را برای جلسه برنامه ریزی کنید.
  • کمی زمان برای بهبودی داشته باشید: پوست صورت شما باید برای چند روز یا حتی هفته در برابر نور خورشید محافظت شود. از قبل با توجه به سفر در فضای باز، استفاده از کرم ضد آفتاب و سایر اقدامات محافظتی در برابر آفتاب، هماهنگی لازم را انجام دهید.
  • قبل از شروع درمان از خود عکس بگیرید تا بتوانید ظاهر خود را با هم مقایسه کنید تا بعد از اتمام درمان نتایج را مرور کنید.

برای مشاوره و انجام لیزر صورت در گوهردشت کرج با کلینیک آلا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب