لیزر در جهانشهر کرج

لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج

خدمات لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج

لیزر موهای زائد از جمله خدمات پوست و زیبایی است که منحصرا باید در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام شود و پزشکان عمومی مجاز به استفاده از لیزهای پرقدرت (مانند الکس و دایود) نیستند. نحوه ی عملکرد لیزر بدین صورت است که نور لیزر، با طول موج خاصی، در مدت زمان کوتاه و معین به سطح پوست و موهای روی آن تابانده می شود. این نور برای به دست آوردن تأثیر بهینه بر روی یک قسمت از بافت پوست، و با حداقل تأثیر در بافت اطراف به طور دقیق تنظیم می شود.در این مقاله در رابطه با یکی از برترین خدمات خود در سطح شهر کرج یعنی لیزر در جهانشهر کرج را بررسی خواهیم کرد . پس با ما همراه شوید.

عملکرد لیزر مو به چه صورت است؟

در این روش با ارسال پالس های نور قوی ،رنگدانه موجود در فولیکول ها نور را جذب می کند ،این نور به گرما تبدیل شده و به فولیکول مو و پیاز مو آسیب می رساند. درد این روش در بعضی ناحیه ها بیشتر است مثلا در قسمتی که پوست نازک تر باشد مثل نزریک بینی یا چانه . در این روش خوشبختانه به دلیل استفاده از مکانیسم خنک کنندگی کمک می کند که آن ناحیه که لیزر انجام شده کمی خنک تر شود .

اگر دمای بدن شما به خودی خود گرم است و یا قبل از انجام لیزر موهای زائد فعالیت ورزشی انجام داده اید و بدنتان گرم شده این باعث می شود که بیشتر درد را احساس کنید .بعضی از بیماران ژل بی حسی استفاده می کنند.معمولا از ژل بی حسی برای نقاط کوچک و حساس مثل پشت لب استفاده می شود. ژل بی حسی موضعی 20 تا 30 دقیقه قبل از انجام لیزر برای کمک به حس نکردن سوزش پالس های لیزر استفاده می شود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل مو و پوست شما تنظیم می شود.

لیزر در جهانشهر کرج
لیزر در جهانشهر کرج

آیا رنگ پوست در لیزر موهای زائد تاثیر گذار است؟

لیزر درمانی و پوست سفید:تركيب موهاى تيره و پوست روشن، کاندیدای ایده آل براى لیزر موهای زائد است. چون رنگ مو و رنگ پوست بیشتر تفاوت رنگ را دارند و امواج ليزر در تشخيص و هدفگيری رنگدانه هاى مو دقيق تر عمل مى كنند. ممکن است افرادی كه پوست روشن و موهای روشن دارند، به نتايج مطلوبى در ليزر نرسند؛ زيرا امواج ليزر در شناسايى رنگ دانه هاى مو ضعيف تر عمل مى كنند.

لیزر الکساندرایت در جهانشهر کرج

    • ۱ بدون عارضه

در بین دستگاههای لیزر موهای زائد عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار کم است.

    • 2 بدون درد

اگر لیزر موهای زائد با دستگاه بهترین دستگاه (Alex) آمریکا با پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده صورت بگیرد بدون وجود هیچ گونه دردی می باشد و همچنین بصورت کاملا دائمی است.

    • 3) اثر بخشی سریع

الف ) یکی از بهترین دستگاههای لیزر مو های زائد لیزر الکساندرایت می باشد که ساخت کشور آمریکاست و به هیچ عنوان نمی توان آن را با دستگاههای آسیایی و اروپایی مقایسه نمود و می تواند از ۲تا ۳۳ جلسه از طول درمان شما کم نماید.

ب ) نیاز به هیچ نوع بستری نمی باشد و شما سریعا می توانید بعد از لیزر موهای زائد به فعالیت های خود ادامه بدهید.

لیزر در جهانشهر کرج
لیزر در جهانشهر کرج

لیزر مو های زائد چه مزیت های دارد ؟

    • 4). در برابر روش های دیگر می تواند بدون ناراحتی و درد باشد .
    • 5) این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است
    • 6) پوست در این روش درگیر نخواهد شد
    • 7) به وسیله لیزر موهای زائد ، رفع آنها اثر بخش تر می باشد
    • 8) به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود
    • 9) در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد
    • 10) این فرآیند به سرعت صورت می گیرد و بسته به ناحیه ی لیزر ممکن است از چند دقیقه تاچند ساعت به طول بینجامد.
    • ۱۲) خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزرموهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.
    • ۱۳) شما می توانید در فاصله ی کمی این نتایج را مشاهده کنید .

رفع موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد: یکی از روش های که می تواند به عنوان رایج ترین جراحی زیبایی معرفی کرد و در ایالت متحده آمریکا از آن استفاده می شود روش لیزر موهای زائد است که پس از از جراحی جوان سازی و رفع چین وچروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو به عنوان دومین جراحی به شمار می آید.

لیزر در جهانشهر کرج
لیزر در جهانشهر کرج

 

بیشتر بخوانید

نکاتی مهم در مورد لیزر در جهانشهر کرج

  • 1. باید ناحیه مورد نظر لیزر را قبل از انجام بتراشید
  • 2. برای تسکین دردها از ژلی که داده می شود و رسانا می باشد استعمال نمایید.
  • 3. باید حتما از عینک محافظی که داده می شود استفاده نمایید
  • 4. از شما خواسته خواهد شد تا هر ناراحتی که در مورد لیزر موهای زائد دارید بیان کنید (حتما درد خود را بروز دهید) تا تنظیمات لیزر برای شما آسان تر و با تاثیرتر باشد.
  • 5. تا سه روز اول پس از لیزر موهای زائد از رفتن به سونا و استخر دوری کنید
  • 6. پقبل از اینکه به پیاده روی بروید از فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید.
  • 7. حداقل یک هفته بعد از لیزر در مقابل معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

باید توجه داشته باشید در برخی از بیماران که سابقه عارضه در لیزر مو های زائد در آنها دیده شده احتمال رخ دادن عارض در آنها زیادتر می باشد . پزشک پیش از شروع از روش تست کردن استفاده می نماید و یک ناحیه را لیزر می نماید و در هفته ی بعدی پزشک آن را بررسی می کند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد نسبت به شروع لیزر برای صورت و بدن اقدام می نماید.

در گاهی اوقات پس از چند ساعت حالت قرمزی ایجاد شده از لیزر از بین می رود و همچنین برای چنین مواقعی پس از لیزر استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی کافی است .باید ناحیه که تحت درمان است از اشعه ی خورشید محافظت شود که به همین دلیل از فرآورده های ضدآفتاب با spf بالا استفاده می شد.

برای انواع پوست ها و مو ( موهای ضخیم و نازک – پوست های تیره و روشن ) لیزر الکساندرایت بسیار مناسب است و به همین دلیل این دستگاه برای نژاد های ایرانی توصیه می شود.

توصیه و نکات قبل از لیزر موهای زائد

  •  بارداری و یا اقدام برای بارداری استفاده از لیزر ممنوع است و در دوران شیردهی، به دلیل اختلالات هورمونی به وجود آمده با تایید پزشک و تعهد فرد امکان پذیر است.
  •  استفاده از داروهای: ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین، راکوتان (آخرین مصرف 4 ماه و دوز بالا 6 ماه قبل باشد دوز خیلی پایین با ویزیت پزشک)، کورتون، Retin_A، اطلاع دهید در صورت لزوم در موارد خاص حتما با پزشک وقت مشاوره داشته باشید.
  • در صورت داشتن سوابق بیماری از قبیل عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، بیماری ویتیلیگو، MS، کیست تخمدان، نازایی، حساسیت پوستی و دارویی، بیماری های تیرویید، پریود نامنظم، سابقه تبخال، دیابت اطلاع دهید در موارد خاص حتما با پزشک وقت مشاوره داشته باشید.
  •  تزریق ژل و بوتاکس حتما به اپراتور خود اطلاع دهید.
  • در صورتی که در طول دوران لیزر شروع به مصرف دارویی کردید حتما در جلسه بعدی به اپراتور خود اطلاع دهید.
لیزر در جهانشهر کرج
لیزر در جهانشهر کرج

استفاده از پماد بی حسی قبل از لیزر

در روز درمانی لیزر موهای زائد پس از پاک کردن کامل ناحیه از هر نوع کرم یا ضد آفتاب، می توان حتی بدون بی حسی لیزر را انجام داد ولی برای افراد حساس به درد می توان از پماد زایلاپی، لیدوکایین، زایلوژل برای بی حس کردن نواحی 30 دقیقه قبل از انجام لیزر استفاده کرد. اثر بی حسی تا دو سه ساعت باقی می ماند. بهتر است برای پیشگیری از معطلی طولانی مدت در خانه پماد بی حسی را بشویید و سپس به کلینیک مراجعه نمایید.

قبل از انجام کار لیزر حتما بی حسی با  آب و شامپو کاملا شستشو و خشک شود.

در اغلب موارد خنک شدن پوست توسط اسپری خنک کننده یا باد خنک که اصولا همراه لیزر درمانی موهای زائد باید وجود داشته باشند برای ایجاد بی حسی کفایت کرده و بهتر است در استعمال داروهای بی حسی تا حدامکان صرفه جویی شود مگر در موارد خاص مثلا لیزر ناحیه تناسلی که دردناکتر است.

زمان و نحوه مناسب شیو قبل از لیزر

بهترین زمان 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد، موهای ناحیه ی مورد نظر را با ژیلت کاملا اصلاح کنید ( برای کسانی که حساسیت دارند با ریش تراش موزر بتراشند به طوری که اصلا هیچ ساقه مویی روی سطح پوست نماند زیرا ساقه مو موجب کاهش اثر بخشی و همچنین خطر احتمالی سوختگی می شود).

می توان یک ساعت قبل از مراجعه به کلینیک نیز موها را اصلاح کرد به شرطی که هیچگونه زخم و التهابی در ناحیه ایجاد نشود.

کلینیک لیزر در جهانشهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب