سابسیژن خط اخم کرج

سابسیژن خط اخم کرج

سابسیژن خط اخم کرج

برای بسیاری از مردم، اولین علامت فیزیکی افزایش سن، ایجاد چین و چروک در پیشانی یا خطوط بین چشم است. در این نواحی تغییرات بافت پوست بسیار سریع‌تر نمایان می‌شود. حتماً تا کنون شنیده‌اید که اخم کردن ماهیچه‌های بیشتری را نسبت به خندیدن درگیر کرده و موجب ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. چین و چروک‌های پیشانی و اطراف چشم معمولاً اولین چیزی است که خانم‌ها در صورتشان به آن توجه می‌کنند در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که سابسیژن خط اخم چیست ، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی سابسیژن خط اخم کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

سابسیژن

سابسیژن مشتق از دو کلمه ی ساب ( زیر) و سیژن ( به معنای برش) می باشد. از سابسیژن به منظورهای متفاوتی بهره گرفته می شود. بطور مثال به جهت از بین بردن اسکارهای آتروفیک و عمیق می توان از سابسیژن استفاده کرد.

سوزن های کاربردی در سابسیژن دارای قطر و طول متفاوتی می باشند که بنا به تشخیص پزشک برای نواحی مختلف صورت از سوزن های متناسب با آن استفاده می شود.

سابسیژن خط اخم کرج
سابسیژن خط اخم کرج

 

علل ایجاد چین و چروک‌های روی پیشانی و خط اخم

تغییرات آب و هوایی ممکن است باعث ایجاد خط اخم و چین و چروک‌های پیشانی شود. هوای آلوده، مه و دود غلیظ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استعمال دخانیات اثرات تخریبی بر سیستم بدن شما دارد.

عوامل ژنتیکی و افزایش سن

عوامل ژنتیکی نقش عمده‌ای در فرایند افزایش سن دارند. برخی از افراد به دلیل تفاوت‌های DNA آهسته‌تر یا سریع‌تر پیر می‌شوند. اگر فرایند پیر شدن والدین یا اجداد شما کند بوده می‌تواند نشانه خوبی برای شما باشد که دیرتر نشانه‌های پیری در شما دیده می‌شود.

رژیم غذایی

تغذیه نامناسب می‌تواند باعث ریزش مو، شکننده شدن ناخن‌ها، خشکی پوست و علائم دیگر شود. بدن برای سالم ماندن به مواد مغذی نیاز دارد. اگر شما رژیم دارید باید حتماً مقادیر کافی چربی در برنامه غذایی روزانه خود داشته باشید. اسیدهای چرب امگا ۳ موها را نرم و درخشان کرده و آنها را مرطوب نگه می‌دارد.

عادات خواب

اگر شما عادت دارید که روی شکم بخوابید ممکن است در هنگام خواب چین و چروک در پیشانی شما ایجاد شود. حتی با وجود بالش نرم، فشار صورت روی بالش باعث فشار بر پوست شده و به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک در پیشانی می‌شود.

سابسیژن خط اخم کرج
سابسیژن خط اخم کرج

کاربرد سابسیژن

سابسیژن یک تکنیک موثر و کاربردی در از بین بردن اسکارهای عمیق پوستی می باشد. این تکنیک بی خطر می باشد و عوارضی برای فرد ایجاد نمی سازد. برخی افراد دارای جای جوش های فرورفته ، منافذ باز عمیق پوستی ، جای بخیه و… روی صورت و پوست خود می باشند. این افراد با مراجعه به پزشک می توانند از مزایای سابسیژن و تاثیرات شگرف آن ، بهره مند گردند.

روش درمان خط اخم سابسیژن  کرج

در خط اخم کم عمق و سطحی بهترین روش استفاده از بوتاکس می باشد. اما درصورتی که پوست دچار شکستگی شده و عمق آن زیاد است بهتر است ابتدا سابسیژن انجام شود و با ژل یا فیلر شکستگی را پر شود تا از چسبیدن دوباره آن جلوگیری شود.

مراحل انجام سابسیژن خط اخم کرج

▪️ شناسایی و نوع پوست
▪️ ضدعفونی کردن و بی حسی پوست
▪️ مشخص کردن ناحیه مورد نظر و سفید کردن آن
سابسیژن خط اخم کرج
سابسیژن خط اخم کرج

مرکز سابسیژن خط اخم در کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

 

میکرونیدلینگ یا سابسیژن خط اخم کرج

میکرونیدلینگ برای ضایعات سطحی پوست موثر است و تاثیر آن تا لایه درم می باشد و برای جای جوش سطحی و یا منافذ باز و جوانسازی پوست بهترین روش می باشد در حالیکه سابسیژن برای تحریک کلاژن سازی در زیر پوست موثر است و اسکارهای آتروفیک و فرو رفته با این روش درمان می شود. در بسیاری از موارد بدلیل وجود ضایعات سطحی و عمقی بطور همزمان از هر دو روش میکرونیدلینگ و سابسیژن استفاده می شود تا کلاژن سازی و ترمیم پوست هم در زیر و هم در روی پوست انجام شود.

سابسیژن خط اخم کرج
سابسیژن خط اخم کرج

مراقبت های بعد از سابسیژن خط اخم در کرج

  • 1 الی 2 روز بعد از سابسیژن از تماس سوراخ ایجاده شده روی طرفین صورت با آب جلوگیری شود و روی آنها پماد آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک زده شود.
  • کبودی و ورم بعد از ساب سیژن کاملا طبیعی است که نیاز به 5 الی7 روز زمان برای بهبود دارد.
  • اگر با انجام یک جلسه ساب سیژن همچنان جای برخی اسکارها باقی مانده باشد، نیاز به تکرار جلسات سابسیژن است.

موارد منع مصرف subcision چیست؟

عمل سابسیژن (subcision) می تواند برای موارد ذیل مناسب نباشد:

  • بیماران با سابقه اسکار هایپرتروفیک یا کلوئید
  • رتینوئید دهانی سیستمی که در حال حاضر یا اخیرا مبتلا شده (ظرف 12 ماه) به عنوان مثال ترتین ، ایزوترتینوئین
  • اختلالات خونریزی یا لخته شدن خون (اختلال انعقادی)
  • عفونت باکتریایی یا ویروسی  فعال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط