رفع غبغب با پلکسر کرج

رفع غبغب با پلکسر کرج

رفع غبغب با پلکسر کرج

رفع غبغب و آب کردن چربی زیر گلو در یک دقیقه! شما خواب نمی‌بینید، چنین چیزی امکان پذیر است. برای از بین بردن غبغب گلو راه‌های درمانی متفاوتی وجود دارد در این مقاله برای شما همراهان گرامی رفع غبغب با پلکسر کرج  را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

پلکسر چیست؟

پلکسر علاوه بر رفع چین و چروک و افتادگی پلک، همچنین جوانسازی اطراف چشم و پوست صورت، روشی برای از بین بردن افتادگی و آویزانی پوست صورت نیز می‌باشد. در این روش هیچگونه برش، بخیه، جراحی و بیهوشی صورت نمی‌گیرد؛ می‌توان گفت رفع غبغب با پلکسر، درمانی سرپایی است. پلکسر یا پلاسما تراپی برای انقباض و سفت شدن پوست در فرآیندی که 2-4 هفته طول می‌کشد انجام می‌شود.

رفع غبغب با پلکسر کرج
رفع غبغب با پلکسر کرج

پلکسر در نواحی و موارد زیر قابل استفاده است

  • خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم
  • چروک بالای لب
  • چروک گردن
  • افتادگی پلک بالایی
  • رفع پف پلک پایینی
  • لیفت ابرو
  • رفع غبغب و …

در این درمان از دستگاه پلاسماجت استفاده می شود که دستگاهی برای جراحی نرم نوآورانه و اولین تولید کننده پلاسما برای تصعید پوست در جهان می‌باشد. پلاسماجت از طریق یونیزاسیون گازهای اتمسفر، پلاسما ایجاد می‌کند تا انقباض فوری و تنگی فیبرهای ناحیه مورد نظر را تحریک کند. این دستگاه لکه‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کند که سلولهای سطحی پوست را تصعید می‌کنند (جامد به گاز). نتایج ممکن است به نسبت پوست افراد، متفاوت باشد.

رفع غبغب با پلکسر کرج
رفع غبغب با پلکسر کرج

بیشتر بخوانید:

 رفع و درمان غبغب با پلکسر کرج

امروزه با گسترش تکنولوژی افراد می توانند بدون نیاز به بیهوشی و درد ناشی از آن به بهبود زیبایی ظاهری خود اقدام نمایند. با کمک فناوری پیشرفته پلکسر شما می توانید به راحتی اقدام به رفع غبغب خود نمایید و در  کوتاه مدت صورتی بدون غبغب داشته باشید.

مزایای استفاده از پلکسر برای رفع غبغب

  • نیاز نداشتن به بیهوشی وریدی و عمومی
  • مراقبت های کوتاه مدت 1 ماهه
  • مقرون به صرفه نسبت به روش های جراحی و لیفت با نخ
  • عدم نیاز به برش و در نتیجه به بخیه
  • نتایج سریع و قابل مشاهده
  • بهبودی سریعتر و نقاهت کوتاهتر نسبت به روش های دیگر
  • ماندگاری طولانی مدت بین 5 تا 10 سال به علت درمان عمیق
  • بدون درد و عوارض
  • عدم باقی ماندن جای اسکار

چگونه درمان پلکسر می تواند یک نتیجه طبیعی را تضمین کند؟

علت آن این است که در طول پروسه دقیقاً می توانید خودتان نظر دهید و همان چیزی را که می خواهید از پزشک درخواست کنید. می توانید تک تک مراحل را به دقت ببینید و در مورد آن نظر دهید و تعیین کنید که دوست دارید کدام قسمت ها بیشتر مورد درمان قرار بگیرد یا کدام قسمت ها دیگر نیازی به انجام کار خاصی ندارد و در نتیجه می توانند نتیجه طبیعی و دلخواه شما را تضمین کنند.

معمولاً قبل از درمان پلکسر یک جلسه مشاوره ای را ترتیب می دهند که در آن جلسه از شما درخواست می کنند چه اقداماتی را قبل از درمان انجام دهید که معمولاً همان 30 دقیقه حضور یافتن قبل از عمل می باشد. سپس از شما درخواست می کنند تا داروهای رقیق کننده خون مثل ناپروکسن یا یبوپروفن را مصرف نکنید و همچنین در مورد سابقه های بیماری خانوادگی از شما سوال می کنند . برای ریکاوری سریع تر به شما قطره ای می دهند که باید اعمال آن را 5 روز قبل از درمان شروع کنید.

رفع غبغب با پلکسر کرج
رفع غبغب با پلکسر کرج

پروسه بعد از رفع غبغب با پلکسر کرج

بعد از درمان باید هفته اول را کاملا از نور خورشید دور باشید. بعد از آن نیز نباید خودتان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.

حتماً در نواحی مورد نظر حداقل تا شش هفته ضد آفتاب بزنید. تا 48 ساعت اول قسمت های مورد درمان را مرطوب نکنید.

از لمس نواحی درمان اجتناب کنید.

هیچ گونه آرایشی را در این قسمت ها تا پوست انداختن کامل صورت انجام ندهید.

زمان ریکاوری رفع غبغب با پلکسر کرج

در طول هفته اول معمولاً پوست شما پوسته پوسته می شود که کاملاً مشهود است.

بعد از این که این پوسته ها ریختند ، احتمالاً پوست شما در چند هفته اول قرمز خواهد بود که اجازه دارید این قرمزی ها را بپوشانید.

در موارد نادری این قرمزی ها مدت زمان بیشتری به طول می انجامد.

امنیت پروسه پلکسر

درمان پلکسر کاملاً امن است. استفاده صحیح از تجهیزات پلکسر هیچ گونه خطری را در پیش نخواهد داشت و می تواند از لیزر هم امن تر باشد و هیچ مشکلی در پوست شما ایجاد نمی کند. پزشکان در این زمینه چند سال است که از دستگاه های پلکسر خریداری کردند و سالم بودن آن را تضمین می کنند. در کشور هلند تقریباً سه سال است که این درمان انجام می شود و ده ها هزار فرد این کار را انجام دادند ، بدون اینکه خطری آنها را تهدید کرده باشد.

دستگاه پلکسر از پلاسمای فیوژن استفاده می کند و گازهای یونیزه شده که در هوا موجود هستند را با قوس الکتریکی کوچک و همراه با نور کم به صورت اعمال می کند . این پروسه می تواند برای نواحی درمال و اپیدرمال که مشکلات زیبایی دارند ، اعمال شود.

لیفت چشم از طریق پلکسر یکی از عالی ترین نتایج این درمان است که پوست اضافی روی پلک را اصلاح می کند و ظاهر خسته صورت را از بین خواهد برد . بهتر است که این روش را جایگزین بلفاروپلاستی کنید زیرا ممکن است خطرات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

بلفاروپلاستی از تجهیزات الکترونیکی یا لیزر برای از بین بردن پوست اضافه کمک نمی گیرد. در نتیجه خطرات آن بیشتر است. بلفاروپلاستی یک تکنیک محرک است که در طول آن باید پلک را باز و بسته کرد و قسمت های چروک شده را صاف کرد اما این پروسه هیچ نوع برشی را در پوست شما ایجاد نمی کند و بدون خارج کردن چربی ها پلک را زیبا می سازد.

رفع غبغب با پلکسر کرج
رفع غبغب با پلکسر کرج

مرکز رفع غبغب با پلکسر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب