تزریق هیر فیلر کرج

تزریق هیر فیلر کرج

تزریق هیر فیلر کرج

امروزه با تغییر سبک زندگی در سراسر جهان سلامت موی انسان با استفاده مکرر از رنگ، سشوار و اتوی مو و یا مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت تحت تاثیر قرار گرفته است. فیلر مو یا هیر فیلر یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر است که برای بهبود وضعیت و تقویت مو افراد در سنین مختلف بسیار توصیه میشود..در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی تزریق هیر فیلر کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

تزریق هیر فیلر کرج
تزریق هیر فیلر کرج

هیر فیلر کرج

هیر فیلر در واقع یک روش درمان بسیار موثر برای افرادی که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیرا دچار ریزش مو شده اند تجویز می گردد.

و به صورت تزریق استفاده می گردد ، با انجام هیر فیلر شاهد بازگشت مو ها و پرپشت شدن مو می شویم.

مواد تشکیل دهنده و کاربرد فیلر مو

فیلر مو از مواد لازم جهت تغذیه، حفاظت و تقویت موها تشکیل شده است. مواد تشکیل دهنده فیلر کانال فولیکول های مو را پر کرده و سبب حفاظت از مو میشود. در طراحی و تولید این نوع فیلر از مواد گوناگونی استفاده شده است:

1) پپتیدها:

  • Octa Peptide 11: این پپتید سبب افزایش کلاژن سازی و در نتیجه افزایش کیفیت پوست میشود
  • Octa Peptide 2: سبب محافظت مو در برابر ریسک های محیطی نظیر اشعه های مضر خورشید و همچنین استرس و اضطراب می گردد
  • Deca Peptide 18: تحریک پوست سر برای ساخت سلول های فولیکولی مو
  • Oligo Peptide 54: سبب توقف مو در فاز آناژن ( مرحله رشد مو) شده و  درنتیجه ریزش مو را متوقف می کند.
  • Deca Peptide 10: رساندن مواد مغذی و مورد نیاز به سلول های پوستی و مو
  • Oligo Peptide 54,71: هر دو الیگو پپتید های 54 و 71 در درمان ریزش مو موثر هستند

2) هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید رتیکولوم با تحریک سلول های فیبروبلاست و همچنین تامین رطوبت مو سبب محافظت از آن میشود. هدف اصلی محققان برای اضافه نمودن هیالورونیک اسید افزایش اثر و ماندگاری درمان میشود.

3) ویتامین های متنوع

4) فسفات بافر سالین

تزریق هیر فیلر کرج
تزریق هیر فیلر کرج

کلینیک آلا تزریق هیر فیلر در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

اثر هیرفیلر یا فیلر مو چقدر ماندگاری دارد

تأثیر درمان پرکننده DR.CYJ در بیماران متفاوت است ، اما می تواند حدود یک سال قابل مشاهده باشد. در طول و بعد از این دوره ، درمان با پر کننده مو DR.CYJ می تواند (تا حدی) تکرار شود. علاوه بر این ، توصیه می شود که پس از درمان با پرکننده DR.CYJ یا با استفاده از کوکتلهای مو ، به بهبود اثر بلند مدت ادامه یابد.

تزریق هیر فیلر کرج
تزریق هیر فیلر کرج

نحوه تزریق و عملکرد هیلر فیلر چگونه است؟

تزریق فیلر مو یک تکنیک تخصصی محسوب میشود. بنابراین لازم است این درمان تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو در مراکز معتبر انجام شود. در این روش درمانی پس از پاکسازی محل تزریق توسط پد الکلی و استفاده از بی حسی موضعی، پزشک سرنگ محتوی فیلر را با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار نازک به روش  میکرواینجکشن به قسمت هایی از پوست سر تزریق می کند.

در نهایت فولیکول های مو تا زمان فرارسیدن تزریق دوم توسط فیلر احاطه شده و تقویت و رطوبت رسانی می گردند.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟

بر اساس تجربه مراجعین تزریق فیلر مو نسبت به سایر درمان های تزریقی دردناک نیست. اما برخی از بیماران حساسیت بیشتری را هنگام تزریق در قسمت هایی از سر خود احساس می کنند. در واقع روند اصلی درمان نیازمند هیچگونه مواد بیهوشی نمی باشد. اما بر طبق خواسته بیمار و بر اساس مشاوره پزشک معالج می توان از بی حسی موضعی نیز استفاده کرد. همچنین برخی از پزشکان برای کاهش درد از ماساژور های آرامی در ناحیه تزریق استفاده می کنند.

تزریق هیر فیلر کرج
تزریق هیر فیلر کرج

هزینه تزریق فیلر مو

با توجه به شرایط بالینی بیمار و پروسه درمانی را که پزشک در نظر میگیرد هزینه تزریق هیر فیلر برای بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به مراکز معتبر پوست و مو مراجعه کرده و پس از نظر پزشک متخصص پوست و مو هزینه دقیق درمان برای هر بیمار برآورد شود.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب