بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

در بدن همه ما نوعی ماده شیمیایی وجود دارد، که غدد عرق را تحریک می کند. بوتاکس از طریق مسدودکردن این ماده شیمیایی مانع فعال شدن غدد عرق می شود و بدین طریق تعریق را کاهش می دهد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی بوتاکس زیر بغل در گوهردشت با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت
بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

 

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بطور طبیعی میزان متعادل تعریق به کاهش درجه حرارت بدن کمک می نماید ولی در بعضی افراد غدد عرق دارای فعالیت بیشتری می باشند و این موجب ایجاد بوی نامطبوع و ظاهری نامناسب بویژه در فصول گرم سال می شود. تفاوت این وضعیت با پر کاری تیروئید در این استکه در پرکاری تیروئید تمام بدن دارای درجاتی از افزایش تعریق می باشد.

ولی در این افراد نقاط خاصی از بدن مثل کف دست و پا و یا زیر بغل دچار تعریق شدید می شود که ناشی از هیجانات روحی و استرس می باشد و به این حالت هایپرهیدروز گفته می شود.

تفاوت دیگر در نوع تعریق است که در این وضعیت تعریق بصورت سرد حس می شود و در پرکاری تیروئید بصورت گرم احساس می شود. درمان افزایش تعریق با روش بوتاکس زیر بغل در اینجا شرح داده شده است.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

تزریق بوتاکس با استفاده از سم نوعی باکتری به نام بوتولونیم انجام می شود. سم باکتری بوتولونیم در مواد غذایی باعث ایجاد بوتولیسم که نوعی مسمومیت غذایی است می شود. اما با توجه به این که سم بوتولینم می تواند مسمومیت در بدن ایجاد کند، در صورتی که پزشک بتواند درست از سم بوتولونیم استفاده کند می توان از سم بوتولونیم در تزریق بوتاکس و در رفع بسیاری از بیماری ها استفاده کرد.

تزریق بوتاکس برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد استفاده تزریق بوتاکس رفع مشکل هایپر هیدروز زیر بغل (تعریق بیش از حد زیر بغل) است. پزشک متخصص تزریق بوتاکس زیر بغل را توسط نوعی سوزن ریز انجام می دهد و بوتاکس را که همان سم بوتولونیم است، در زیر پوست شما تزریق می کند. چندین مرتبه تزریق بوتاکس را تکرار می کند تا در ناحیه مورد نظر به طور کامل تزریق انجام گرفته باشد.

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت
بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

درمان دائمی عرق زیر بغل

هایپر هیدروزیس یک اصطلاح پزشکی جهت توصیف تعریق بیش از حد است. هایپر هیدروزیس به هر گونه تعریق غیر طبیعی گفته شده .که از جمله آن ها می توان به تعریق در دمای معمولی اشاره کرد. افراد مبتلا به این وضعیت اغلب، لباس هایشان خیس شده و یا عرق از بدن آن ها چکه می کند.

دارو های ضد تعریق (آنتی پرسپیرانت) بر روی این افراد تاثیر چندانی ندارد. تزریق بوتاکس زیر بغل درمانی جدید برای افراد مبتلا به هایپر هیدروزیس است.

درمان تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس برای افرادی مناسب است که مصرف داروی های ضد تعریق تاثیر چندانی بر وضعیت آن ها ندارد. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انجام فرایند بوتاکس را برای افرادی تایید کرده است که در ناحیه زیر بغل تعریق شدید دارند.

علاوه بر آن، امکان دارد از این فرایند در خارج از محدوده تجویز و جهت کاهش تعریق در نواحی دیگر نیز استفاده شود. از جمله نواحی دیگر می توان به دست، کف پا و صورت اشاره کرد.

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت
بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

بیشتر بخوانید:

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس زیر بغل به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

  • مقدار بوتاکس.
  • نوع مواد بوتاکس.
  • قسمت مورد درمان.
  • دستمزد پزشک

این عوامل تعیین کننده ی هزینه بوتاکس هستند. به طور معمول به هر طرف زیر بغل حدود پنجاه واحد بوتاکس تزریق می شود. در واقع برای هر دو قسمت زیر بغل صد واحد بوتاکس استفاده می شود. از بوتاکس برای کف دست و پیشانی و کف پا ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل هزینه تزریق بوتاکس در هر فرد متفاوت است.

بوتاکس زیر بغل در گوهردشت
بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

مرکز بوتاکس زیر بغل در گوهردشت

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب