کاشت مو

بهترین ‌کلینیک کاشت مو در کرج

بهترین ‌کلینیک کاشت مو در کرج

 

با سلام خدمت شما همراهان  آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست بهترین ‌کلینیک کاشت مو در کرج لذت ببرید.

 

کاشت مو در کرج | Hair Transplant چیست؟

کاشت موی طبیعی یک عمل جراحی سر پایی محسوب شده و نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارد. این عمل در اتاق کاملاً مجهز درمانگاه تخصصی پوست و مو مهر (دارنده مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان) انجام می شود.

در مبحث کاشت مو کرج یکی از شهرهای پرطرفدار این نوع عمل می باشد. در این پروسه، موهای جدید که از بانک مو، یعنی پشت سر برداشته می شوند و به اثرات هورمون های مردانه مقاوم هستند.

لذا پس از انتقال به نواحی کم پشت معمولاً دچار ریزش نخواهند شد. در حقیقت این موها در غالب موارد به طور مادام العمر و بصورت طبیعی رشد خواهند کرد.

قیمت کاشت مو در کرج:

در بحث کاشت مو در کرج، چون به نوعی کار دست و هنر پزشک و تیم متخصص اجرایی به حساب می آید، قیمت عدد مشخصی ندارد. به همین جهت در مراکز متعدد قیمت های متفاوتی داده می شود.

وزارت بهداشت و درمان سعی نموده است تا در جهت یک دست شدن هر چه بیشتر این نوسانات، تعرفه هایی را تنظیم نماید. مثلا در یک نوع قیمت گذاری به ازای هر 500 گرفت برداشت شده 25 عدد K را تعیین نموده است. ضریب K در سال جاری 49،000 الی 50،000 تومان تعیین شده است.

کاشت مو
کاشت مو

بعنوان مثال برای کسیکه 2500 گرفت کاشت مو صورت گرفته، هزینه دستمزد کاشت مو در کرج معادل 125 × 50،000 تومان معادل 6،250،000 تومان می شود. این قیمت جدای از ضریب K بیهوشی و بی حسی موضعی لوکال می باشد، که خود 3 الی 5 عدد K محاسبه می شود.

دلایل قیمت کاشت موی ارزان:

قیمت هایی که در کلینیک مهر داده می شود، با توجه به شرایط اقتصادی مردم در وضعیتی که عموم جامعه دارند، قدری کمتر از نرخ مصوبه وزارت بهداشت می باشد.

سایر قیمت هایی که بسیار پایین تر از مدل مثال زده شده بالا، قیمت دهی می شوند، قطعا بنا به دلایل خاص مثل استفاده از تیم های تجربی و یا استفاده از همکاران بی تجربه که کاشت مو در کرج با دستمزدهای بسیار پایین تر فعالیت می کنند و یا جهت جذب مشتری به هر عنوان می باشند.

لذا مراجعین محترم نیازمند بررسی های دقیق تر جهت اطمینان کامل از پیدا کردن تیم کاشت و کلینیک واقعا معتبر و دارای دانش و تجربه لازم در این زمینه می باشند.

عمده روش های کاشت موی طبیعی:

در کاشت موی طبیعی، برداشت مو از پشت و کناره های سر صورت گرفته و در بخش های طاس کاشته می شود. امروزه کاشت مو در کرج با اسامی مختلف درحال انجام شدن می باشد.

  • FUT
  • FIT
  • SUT
  • SAFER
  • BHT
  • ترکیبی و …

ولی در کل همه ی این اسامی بر این اصل نهفته است که تکنیک برداشت مو خارج از این دو روش نمی باشد:

  1. نواری FUT
  2. غیر نواری FUE (FIT)

طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر دو روش یکسان و موها بصورت میکرو گرافت کاشته می شوند. اختلاف این دو روش فقط در طریقه برداشت موها است.

کاشت مو

کاشت موی FUT بهتر است یا کاشت موی FUE؟

این دو روش، بواقع هیچکدام برتری مطلق نسبت به همدیگر ندارند. هر یک از این روش ها دارای معایب و فواید خود می باشند.

اینکه بعضی مراکز تبلیغ کاشت ترکیبی می کنند، دال بر تراکم بیشتر نسبت به مرکزی که تنها به روش FUE کاشت می نماید نمی باشد.

بی شک قدرت و مهارت تیم کاشت کننده در هر یک از این روش ها مهمترین فاکتور تعیین کننده در انتخاب روش جراحی می باشد. همچنین تعیین می کند که در کدام روش می توان بهتر عمل نموده و تراکم بیشتری ایجاد نمود.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو

یافتن بهترین کلینیک کاشت مو با اندکی تحقیق و بررسی به راحتی امکان پذیر خواهد شد. تنها کافی است تا مخاطبان کاشت مو مطالعات خود را قبل از انجام این روش انجام دهند تا به تمامی سوالات آنان پاسخ درستی داده شود. در ادامه این مقاله ویژگی های یک کلینیک کاشت موی ایده آل را مرور می کنیم.

  • کلینیک کاشت موی معتبر دارای کادری مجرب است که آموزش های لازم را در زمینه انجام عمل های زیبایی پوست و مو دریافت کرده اند.
  • نقش پزشک متخصص مو در انجام کاشت مو بسیار مهم است. پزشکان باید از مدارک علمی و حرفه ای برخوردار باشند تا عمل کاشت را با دقت و مهارت بالایی انجام دهند.
  • تجربه پزشک و کارکنان کادر درمان در کلینیک های تخصصی مو و زیبایی یکی دیگر از ویژگی هایی است که انتخاب بهترین کلینیک را راحت تر می کند.
کاشت مو
کاشت مو
  • کلینیک ها باید مجوز های لازم را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کنند. هر چقدر این مدارک بیشتر باشد، اعتماد مخاطبان به کلینیک افزایش پیدا می کند.
  • هزینه کاشت مو باید مشخص باشد و قبل از انجام عمل برای مراجعه کننده برآورد شود. در این صورت هر فرد با توجه به بودجه ای که دارد، بهترین روش را انتخاب خواهد کرد.
  • تجهیزات موجود در کلینیک های تخصصی باید به روز و پیشرفته باشند تا روش های کاشت مو با سرعت بالا انجام شوند. همچنین تجهیزات حرفه ای میزان آسیب به فولیکول های مو را کاهش می دهند.

 

بیشتر بدانید:

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب