بهترین مرکز لیزر در فردریس کرج

بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج

بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج

با سلام خدمت شما همراهان  آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج لذت ببرید.

مشخصات مرکز لیزر در فردیس

رعایت بهداشت

اولین اصل برای انجام دادن کارهای زیبایی مراجعه به اماکن تمیز و بهداشتی میباشد ، چرا که مراکز زیبایی که اکثرا با پوست و مو انسان در ارتباط هستند باید بیشترین حد نظافت در این اماکن رعایت گردد.

دارا بودن پزشک متخصص

مرکز لیزر در فردیس باید زیر نظر مستقیم یک پزشک متخصص باشد و تمام اعمال لیزر با مشورت پزشک انجام گردد.

دارا بودن تکنسین مجرب

شخصی که کار لیزر را انجام میدهد به طور کلی ، یک تکنسین است که باید دوره های مختلف را دیده باشد و بر کار خود مسلط باشد ،  در مرکز لیزر در فردیس تحقیق کنید تکنسین با تجربه باشد.

دارا بودن دستگاه های حرفه ای و به روز

بهترین مرکز فردریس کرج
بهترین مرکز فردریس کرج

دستگاهی که با آن لیزر را انجام میدهید بسیار مهم است و باید یک دستگاه متناسب با پوست خود را انتخاب کنید ، که بتواند در طی چند جلسه شما از درصد عظیمی از موهای زائدتان خلاص کند.

تصورات خطا درباره لیزر 

  • با لیزر کردن هیچ شخصی آسیب نمیبیند و بیماری سرطان نمیگیرد ، این یک باور غلط است ، چرا که طول موج یک دستگاه لیزر به قدری نیست که سبب آسیب به سلولهای بدن گردد.
  • دوشیزه ها و دختر خانمها همگی میتوانند از لیزر ر ناحیه بیکینی استفاده کنند و هیچگونه خطری آنها را تهدید نمیکند و لیزر سبب ناباروری نمیگردد.
  • پوست شما با انجام لیزر  به هیچ عنوان به طور جدی نمیسوزد ، برای اینکه تکنسین برای انجام لیزر دوره دیده است و همچنین که تنها کمی التهاب و قرمزی چند روزه را بعد از لیزر خواهید داشت.

امیدواریم در این مقاله اطلاعاتی که مورد نیاز شما مخاطبان گرامی بود را در اختیارتان قرار داده باشیم تا با خیالی آسوده به مرکز لیزر در فردیس مراجعه کنید ، نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

 

سوالات متداول:

1-آیا با لیزر همه موهای زائد از بین مییرود ؟

خیر ، با لیزر میتوانید تا 70 درصد از موهای زائد خود خلاص شوید.

2- هزینه لیزر در مرکز لیزر در فردیس چقدر میباشد ؟

با توجه به نوع و جنس پوست و مو شما جلسات متفاوت است و از آنجایی که برند دستگاه های لیزر متفاوت است ، هزینه ها نیز متفاوت است و نمیتوان قیمت واحدی عنوان کرد.

3- آیا با یک جلسه موهای زائد از بین میرود؟

خیر ، لیزر موهای زائد زمانبر است و با گذشت چندین جلسه شما به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

بهترین مرکز در فردریس کرج
بهترین مرکز در فردریس کرج

مقایسه لیزر موهای زائد با دیگر روش های حذف مو

حذف موهای زائد در گذشته و به روش های سنتی از راه های گوناگونی میسر می شد، نظیر استفاده از تیغ و ژیلت، استفاده از انواع موبر ها و موم ها و… که در مقایسه با لیزر برخلاف لیزر که روشی دائمی محسوب می شود، موقت بوده که در کنار زمان بر بودن آن حداقل هر هفته نیاز به تمدید دارد. اما با استفاده از لیزر به طور دائم از شر موهای زائد خلاص می شوید و دیگر خبری از دردهایی که در هر دوره از اپیلاسیون متحمل می شدید نیست و همچنین در طولانی مدت هزینه پایین تری در بر خواهد داشت. لیزر موهای زائد در یک کلینیک معتبر بدو هیچ عارضه ای خواهد بود.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که لیزر بر روی موها در زمان چرخه رشد تاثیر می گذارد. اما به طور معمول بین 4-8 جلسه برای لیزر موها کافی بوده و گاها این مقدار می تواند کمتر یا بیشتر باشد. تمدید جلسات سالیانه یعنی هر یکسال یکبار در برخی موارد وجود دارد. لیزر موهای زائد در آقایان به طور معمول نیازمند جلسات بیشتری است. برای تاثیرگذاری لیزر حتما می بایست تعداد جلسات را کامل نمود.

هزینه و قیمت لیزر موهای زائد

نوع دستگاه و تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین نواحی مورد نظر برای لیزر در هزینه و قیمت بسیار تاثیر گذار هستند. اما نکته پر اهمیت در این مبحث این است که برای نتیجه گیری بهتر معیار را بر روی قیمت قرار ندهید زیرا انجام غیر اصولی با دستگاه نامناسب علاوه بر عدم نتیجه بخشی عوارض و هدر رفتن پول شما را به همرا دارد. ما در اینجا بهترین و معتبرتریم مراکز لیزر را به شما پیشنهاد می دهیم.

معایب و عواض لیزر موهای زائد چیست؟

یکی از مسائلی که در خصوص لیزر می توان به آن اشاره نمود هزینه انجام این روش است که شاید بالا به نظر برسد اما این نکته را می بایست در نظر داشت که در طولانی مدت به نسبت سایر روش های  حذف موهای زائد هزینه پایین تری به همراه دارد، همچنین این روش نیازمند تکرار در چند جلسه با فواصل زمانی مشخص می باشد.

دیگر عوارض احتمالی ذز استفاده از این روش شامل:

سوختگی پوست

ایجاد لک

عدم جواب گیری

عفونت

فولیکولیت و آکنه

که تمامی موارد با انتخاب کلینیک معتبر به حداقل می رسد.

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
بیشتربدانید:

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب