ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

 در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود .همچنین درباره یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی از بین بردن تیرگی واژن در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود
ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

علت تیرگی پوست ناحیه تناسلی

تیرگی پوست واژن دلایل مختلفی دارد که موارد زیر دلایل اصلی آن هستند.
۱- ژنتیک: پوست بعضی افراد به طور ژنتیکی تیره و در بعضی قسمت های بدن مانند پوست ناحیه تناسلی تیره تر است و این تیرگی در دوران بلوغ شدیدتر می شود.

۲- افزایش سن : با افزایش سن و تغییرات هورمونی بافت ناحیه تناسلی دچار تیرگی می گردد.

۳ – مرطوب بودن ناحیه تناسلی

۴- پوشیدن لباس های تنگ با افزایش رطوبت بدن و ایجاد اصطحکاک بیشتر ، می‌تواند سبب تیرگی پوست ناحیه تناسلی گردد.

۵- اصطحکاک و ساییده شدن پوست ناحیه تناسلی بر اثر ورزش هایی مثل دوچرخه سواری.

۶- تغییرات هورمونی ناشی از بارداری

۷ – عفونت های باکتریایی

۸- نژاد خاورمیانه و مدیترانه که پوست های تیره تری دارند.

۹- تیغ زدن مکرر به خصوص شیو کردن با تیغ های کند.

۱۰- کمبود بعضی ویتامین ها در بدن.

۱۱- سندروم تخمدان پلی کیستیک

۱۲- استفاده مداوم از پودر تالک

۱۳- مصرف بعضی کرم ها صابون ها و شامپوهای بدن.

تمام این موارد می‌تواند سبب افزایش تیرگی و تیرگی پوست ناحیه تناسلی گردد.

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود
ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

 

ایا لیزر باعث رفع تیرگی واژن میشود

ابتدا بر روی پوست کرم بی حسی زده می شود ، سپس نور لیزر بر سطح پوست تابیده می شود ، نور لیزر نواحی و لایه های تیره پوست را تبخیر می نماید ، در واقع نور لیزر در پوست سبب بالا رفتن تولید کلاژن می شود .

پس از اینکه شخص روشن کردرن واژن با لیزر را انجام داد ، ممکن است با تغییراتی نظیر تیره تر شدن پوست مواجه شود ، دکترمیترا بهمن پور بیان می کنند که اشخاص نباید نگران باشند زیرا در هفته اول پوست ریزی رخ می دهد و پس از آن شخص می تواند نتیجه لیزر درمانی را مشاهده نماید .

بسته به نوع پوست و میزان تیرگی دکتر بهمن پور تعیین می کند که از کدام لیزر برای روشن کردن واژن استفاده شود .
بهتر است بدانید که روشن کردن واژن با لیزر نیازی به بی هوشی ندارد ، بلکه با بی حسی موضعی انجام می شود ، علاوه بر آن شخص نیازی به بستری شدن ندارد و پس از لیزر درمانی می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد ، این روش نیاز به مدت زمان طولانی ندارد ، بلکه پس از 20 دقیقه به تمام می رسد .

 بهترین زمان انجام سفید کردن واژن پس از اتمام دوران پریودی است .

اگر شخص دارای عفونت در دستگاه تناسلی باشد ، بهتر است ابتدا عفونت شخص درمان گردد ، سپس سفید کردن واژن را انجام دهد

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود
ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

مکانیسم اثر لیزر سفید سازی ناحیه تناسلی

لیزر مونالیزا تاچ روشی غیر تهاجمی است که به صورت ضربات بسیار ضعیف به لایه سطحی پوست ناحیه تناسلی وارد می شود. مکانیسم عملکرد لیزر به منظور سفید سازی بدین صورت است که، سلول های پوستی را تحریک می کند و موجب ساخت پوست جدید و از بین بردن سلول های پوستی تیره می شود.

به همین خاطر به خصوص در چند جلسه ابتدایی لیزر به مدت چند هفته ممکن است پوست ناحیه تناسلی تیره تر گردد، لذا به هیچ عنوان ناامید نشوید زیرا این امر در چند هفته اول پس از لیزر طبیعی است و به منظور مشاهده نتیجه قطعی لازم است تا اتمام جلسات لیزر صبر نمایید.

ایا لیزر باعث سفیدی واژن میشود

نحوه انجام لیزر سفید سازی ناحیه تناسلی

حدود بیست دقیقه قبل از لیزر سفید سازی، از کرم های بی حسی بر روی سطح پوست استفاده می شود و این امر سبب می شود تا فرد احساس درد در زمان لیزر سفید کردن ناحیه تناسلی نداشته باشد.

گاهی اوقات ممکن است زمان لیزر سفید سازی واژن همانند لیزر موهای زائد کمی ناراحت شده و حس درد داشته باشید که این عامل بسیار آزاد دهنده نخواهد بود. البته بسته به ناحیه مورد نظر لیزر این حس متفاوت خواهد بود، در واقع طی جلسات سفید سازی، ناحیه تناسلی، اطراف مقعد و بخشی از ران ها را می توان لیزر کرد.

ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود
ایا لیزر باعث تیرگی واژن میشود

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب