انجام چال گونه در کرج

انجام چال گونه در کرج

انجام چال گونه در کرج

جراحی ایجاد چال گونه، یک عمل ساده، بی‌خطر و بی‌دردسر است که می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود. انجام این عمل حدود بیست دقیقه طول می‌کشد و شما باید بتوانید به‌محض اتمام این عمل و خارج شده از کلینیک، با چال گونه‌ی جدید خود مستقیماً به کارهای روزمره خود بازگردید. بیشتر بیماران فعالیت‌های عادی خود را در همان روز عمل یا روز بعد از آن از سر می‌گیرند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی انجام چال گونه در کرج  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

عمل جراحی چال گونه چیست؟

عمل جراحی چال گونه (Dimpleplasty) عبارت است از ایجاد چال گونه‌های مصنوعی از طریق عمل جراحی. یک چال، یک فرورفتگی کوچک بر روی سطح بدن است که کاملاً و به‌وضوح قابل رؤیت است. این یک عمل جراحی ساده و با حداقل تهاجمی است که در آن پوست با استفاده از یک بخیه به عضلات گونه وصل می‌شود. جراحی چال گونه یک عمل ایمن و بدون هیچ گونه ناراحتی برای افزایش زیبایی فرد است. جراحی ایجاد چال گونه یک عمل بسیار بی‌خطر است. میزان رضایت بیمار از این عمل بسیار بالا است و دیده شده است که بیماران تا مدت‌های طولانی پس از عمل دائماً از نتیجه‌ی عمل چال گونه‌شان خرسند هستند. اگر می‌خواهید ظاهر خود را بهبود بخشید، عمل جراحی چال گونه ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای زیباسازی فوری لبخند شماست.

دو نوع چال در صورت وجود دارد.

  • چال گونه
  • چال چانه (همچنین به عنوان شکاف چانه یا زنخدان معروف است)
انجام چال گونه در کرج
انجام چال گونه در کرج

 

کاندیدای انجام چال گونه در کرج

کاندیدای مناسب عمل چال گونه کیست؟

به طور کلی تمامی افرادی که از لحاظ جسمانی در شرایط سالمی به سر میبرند، کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند. با توجه به این که این عمل تهاجمی نبوده و خطر زیادی برای افراد ندارد، انجام آن محدودیت زیادی ندارد. البته در جلسه مشاوره پزشکی باید شرکت کنید و با شرح تاریخچه پزشکی و داروهایی که در حال مصرفشان هستید، پزشک را از شرایطتان به طور کامل مطلع کنید.

مدت زمان لازم برای عمل چال لپ

همه چیز به مهارت و سرعت عمل پزشکی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. همانطور که گفته شد، جراحی تحت بی حسی مضعی انجام میشود. در حالت کلی، اگر جراح منتخب شما به اندازه کافی مهارت و تجربه داشته باشد، قادر به انجام عمل در 30 دقیقه خواهد بود.

اقدامات قبل از انجام چاله گونه

  1. حداقل 6 ساعت قبل از عمل جراحی از نوشیدن و مصرف مواد غذایی بپرهیزید.
  2. حداقل دو هفته قبل از انجام عمل جراحی از استعمال دخانیات از جمله سیگار خودداری کنید.
  3. از مصرف مواد دارویی و شیمیایی قبل از عمل جراحی اجتناب کنید و در صورت لزوم با مشورت پزشک مربوطه مصرف کنید.
  4. روز عمل ، استحمام کنید و بدن خود و محل انجام عمل جراحی را بشورید.
  5. در روز عمل از دارا بودن لنزهای چشمی ، لاک ناخن ، آرایش صورت و زیورآلات بپرهیزید.
انجام چال گونه در کرج
انجام چال گونه در کرج

کلینیک انجام چال گونه در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر انجام چال گونه در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

انجام چال گونه در کرج
انجام چال گونه در کرج

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید :

مدت زمان عمل جراحی چال گونه چقدر است؟

معمولا عمل جراحی چال گونه یک عمل سریع و نسبتاً بدون درد است که به شکل سرپایی انجام می‌گیرد. انجام این عمل در حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا کامل شود. این عمل در شرایط بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. برای ایجاد چال خنده، جراحی از سمت داخل دهان انجام می‌شود و بنابراین هیچ‌گونه آثار زخم یا جراحت بر روی سطح پوست صورت به جا نمی‌گذارد.

آیا می‌توانم در مورد عمق و محل چال گونه خود تصمیم بگیرم؟

در جریان جلسه مشاوره قبل از عمل، پزشک اطلاعاتی در مورد بهترین نقطه و عمق مناسب چال گونه به شما ارائه می‌کند که شما می‌توانید بر اساس آن، شکل چال گونه خود را پیش‌بینی کرده و در مورد آن تصمیم بگیرید.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی چال گونه کدام است؟

به منظور بهبودی سریع و مناسب بعد از جراحی ایجاد چال گونه، پیروی از دستورالعمل‌های مربوط به مراقبت بعد از عمل اهمیت بسیار زیادی دارد. لازم است تا چند روز بعد از عمل، هر روز چند مرتبه از یک دهان‌شویه حاوی مواد ضدعفونی‌کننده برای تمیز کردن هر گونه جرم احتمالی استفاده کنید. همچنین داروهای آنتی‌بیوتیک مناسبی برای شما تجویز می‌شود تا به بهبودی سریع‌تر محل زخم کمک کند.

انجام چال گونه در کرج
انجام چال گونه در کرج

هزینه انجام چال گونه در کرج

هزینه انجام این جراحی، مشابه با دیگر عملها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل تاثیرگذار در این هزینه عبارت هستند از: نوع چال، عمق چال ایجاد شده، پزشک جراح، کلینیک زیبایی، مواد بی حسی و … . به همین خاطر بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در کلینیک آلا تماس بگیرید.

تلفن :

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب