از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

یکی از مسائلی که افراد مراجعه می کنند زیاد بودن چربی در ناحیه ی غبغب است که روش های مختلفی در دنیا برای درمان آن وجود دارد.یکی از روش های نسبتاً آسان مزوتراپی است . در بیشتر مواقع یک برجستگی و تجمع چربی زیر پوست دیده می شود که ما می توانیم با مزوتراپی غبغب ، که یک تزریق بسیار ساده و سرپایی است غبغب را از بین ببریم. در این مقاله برای شما همراهان گرامی از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج  را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

فواید و عوارض از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

مهمترین فایده رفع غبغب با مزوتراپی آن است که باعث افتادگی و شل شدن پوست نمی شود. زیرا مزوتراپی در اصل نوعی روش جوانسازی و شادابی پوست است که کشیدگی و لیفت را نیز به همراه دارد. بنابراین برخلاف رژیم‌های غذایی سخت که باعث شل شدن پوست میشود مزوتراپی چربی سوز از این عارضه جلوگیری می‌کند.

مزوتراپی چربی سوز غبغب اگر توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود می‌توان گفت هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. اما به هر حال به عنوان یک روش تزریقی ممکن است با کمی کبودی، درد، قرمزی و تورم در ناحیه تزریق شده همراه باشد .البته با گذر زمان کاملا بهبود پیدا می کند.

مقایسه مزوتراپی چربی سوز غبغب و جراحی

مزوتراپی غبغب به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد. دوره نقاهت بسیار سبک و کوتاهی داشته به طوری که فرد بلافاصله پس از تزریق می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر گیرد و فردای تزریق به محل کار برود.

روش جراحی غبغب نیاز به بیهوشی کامل دارد. عمل سختی محسوب می‌شود و دوره نقاهت سنگینی دارد. به طوری که فرد باید تا چندین روز در منزل استراحت کند. ضمن آنکه هزینه جراحی بسیار بالاتر از هزینه‌ مزوتراپی غبغب است.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج
از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

 

بیشتر بخوانید:

مراقبت های پس از از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

  • تا ۲۴ ساعت از فعالیت های سنگین، استحمام و رفتن به استخر خودداری کنید.
  • در طول دوره درمان، انجام عملیات لایه برداری و الکترولیز ممنوع است.
  • پس از تزریق در صورت داشتن احساس درد و سوزش از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • اگر پس از ۶ هفته هنوز التهابات جلسه قبل وجود دارد تزریق مجدد را انجام ندهید.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی

غبغب شامل چین خوردگی های زیر چانه وگردن می باشد. امروزه از روش های مختلفی برای از بین بردن این چین خوردگی ها در این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی می باشد. پس از تزریق موادی که ایجاد لیپولیز می کنند باعث از بین رفتن غبغب می شود. این روش با یک تزریق ساده با سوزن یا نیدل های بسیارظریف به صورت سرپایی و در یک زمان بسیار کوتاه و بدون درد تزریق انجام می شود.

متخصص پس از معاینه تشخیص می دهد چه نوع دارویی و در چه عمقی در محل هدف باید تزریق شود. انجام این روش در 90 درصد مواقع با توجه به نوع داروی تزریقی و تشخیص پزشک متخصص پوست و مو کافی است و هرچند با یک بار تزریق تغییرات واضح و چشمگیر نمایان می شود، ولی برای نتیجه ی بهتر دو تا سه بار تزریق پیشنهاد می گردد.

از آنجاییکه دارو دقیقا در محل مورد نظر تزریق می شود اثربخشی بسیار را برای بیمار به همراه دارد. این مواد به طور مستقیم وارد سلول های چربی شده و باعث می شود چربی های ناحیه غبغب دو هفته بعد از تزریق شروع به آب شدن کند که از طریق سیستم لنفاوی جذب می شوند و تا شش هفته بهترین نتایج بدست می آید.

 

فواید از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

  • جوانسازی پوست
  • از بین رفتن چین و چروک پوست
  • از بین بردن سلولیت و چربی موضعی
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • روشن شدن پوست
  • جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه لک
از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج
از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

درمان غبغب با مزوتراپی در کرج

برای افرادی که از روش مزوتراپی برای از بین غبغب استفاده می کنند ابتدا با استفاده از الکل ناحیه زیر چانه را به منظور جلوگیری از عفونت و تعیین محل درمان ضد عفونی می کنند. مدت زمان انجام این روش 15 تا 30 دقیقه بوده و دوره نقاهت یا بهبودی ندارد.

پزشک معمولا از یکسری دستگاه های کمکی یا دستی برای تزریق استفاده می کند تا بیمار را کمتر اذیت کند. مواد تزریقی در این روش شامل ویتامین ها، رشته های ریز کلاژن، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و سایر اجزایی است که به متابولیسم سلولی کمک می کنند. پس از تزریق این مواد پزشک برای اطمینان از نفوذ صحیح این مواد به زیر پوست ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ می دهد. در طول درمان پوست مقداری محلول های چربی تولید می کند که بدن آن را دفع می کند.

مزایای مزوتراپی نسبت به سایر روش‌های درمانی چیست؟

مزوتراپی یک روش هدفمند و غیرتهاجمی برای دستیابی به نتایج سریع است. میزان موفقیت بالایی دارد. از مزوتراپی می‌توان برای درمان نواحی بسیار خاص یا عمیق استفاده کرد. اگر وزن خود را که از طریق مزوتراپی کاهش داده اید دوباره بدست آورید، مانند اکثر موارد پس از لیپوساکشن در مکان‌های عجیب و غیر قابل پیش بینی ظاهر نمی‌شود.

یک دوره درمان مزوتراپی چه مدت طول می‌کشد؟ 

یک جلسه به طور معمول بسته به اندازه ناحیه تحت درمان از پنج تا سی دقیقه طول می‌کشد.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج
از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

چه کسانی باید از درمان با مزوتراپی  اجتناب کنند؟

در صورت بارداری یا شیردهی یا داشتن شرایط پزشکی جدی و هریک از موارد زیر، باید از مزوتراپی اجتناب کنید:

دیابتی‌ها (به دلیل نگرانی در مورد بهبودی در محل‌های تزریق)، افرادی که بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های کبدی یا کلیوی، سرطان، افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس یا اسکلرودرما و افرادی که چاق هستند با شاخص توده بدنی (BMI) بالای 30 نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج چه حسی دارد؟

سوزن‌ها کوچک هستند، تقریباً به اندازه یک مژه هستند. از کوچکترین تزریق میکرو استفاده می‌شود که باعث حداقل ناراحتی می‌شود. درمان چند نیدلی برای سلولیت استفاده می‌شود حتی کمتر قابل توجه است و به سختی قابل احساس است. قبل از تزریق یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه زده می‌شود تا ناراحتی به حداقل برسد.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج
از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

مرکز از بین بردن غبغب با مزوتراپی کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب