ازبین بردن سریع میخچه پا

از بین بردن سریع میخچه پا

از بین بردن سریع میخچه پا

میخچه ها معمولاً بر اساس استفاده از کفش های نامناسب برای پا یا افزایش وزن ایجاد می شوند. در واقع زمانی که پاها در معرض فشار بیش از اندازه قرار می گیرند، بسیار مستعد میخچه می شوند. در این مقاله در رابطه با از بین بردن سریع میخچه پا با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

 

میخچه پا چیست؟

میخچه پا در اثر فشار یا اصطکاک روی پاها بوجود میایند و رشد میکنند ،به خصوص هنگامی که از کفش های نامناسب استفاده می شود.

میخچه دارای یک مرکز اصلی می باشد که اغلب سخت است و وقتی فشرده میشود،ممکن است دردناک باشد.

میخچه ها معمولا کوچک و به شکل دایره ای هستند که میتواند نرم باشد.میخچه های سخت، فقط گاهی در مناطق سخت پوست یا جایی که پوست ضخیم تر است و یا در مناطق استخوانی پا ممکن است که وجود داشته باشد.

ازبین بردن سریع میخچه پا
از بین بردن سریع میخچه پا

از بین بردن سریع میخچه پا با سرکه

استفاده از سرکه برای درمان میخچه یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای خشک‌کردن و ازبین‌بردن آن‌ است.

برای این کار به سرکه سفید و یک پنبه‌ نیاز دارید. پنبه را به سرکه آغشته کنید و آن را روی موضعی که میخچه در آن به‌وجود آمده، بگذارید.

پنبه‌ سرکه‌ای را با نوارچسب پارچه‌ای پانسمان روی موضع ببندید، به گونه‌ای که پنبه سرکه‌ای به طور کامل سطح میخچه را مرطوب کند.

بعد از 3 تا 4 ساعت پنبه سرکه‌ای را از روی میخچه بردارید و اجازه دهید، میخچه به مدت 30 دقیقه هوا بخورد.

پس از این مدت پنبه‌ دیگری را به سرکه آغشته کنید و به مدت 3 تا 4 ساعت به همان شیوه روی موضع میخچه ببندید. این شیوه را به مدت 2 هفته، روزی دوبار تکرار کنید تا در پایان هفته دوم شاهد خشک شدن و جدا شدن میخچه از موضع باشید.

از بین بردن سریع میخچه پا با سیر

ابتدا دستان و پاهای خود را با آب و صابون بشویید و چند حبه سیر را پوست بگیرید و آن را رنده کرده و به شکل یک خمیر در آورده و مقداری از  آن را روی میخچه بمالید. سپس مقدار دیگر آن را روی میخچه قرار داده و سپس پا را با پارچه یا چسب زخم بپوشانید و بگذارید یک شب تا صبح روی میخچه بماند و سپس صبح روز بعد پاهای خود را بشویید.

این کار را چند بار تکرار کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. این روش درمانی با سیر اغلب در طی یک هفته باعث درمان کامل می شود.

ازبین بردن سریع میخچه پا
از بین بردن سریع میخچه پا

لیمو برای درمان میخچه در منزل

لیمو یک ماده بسیار مفید برای درمان میخچه در منزل است. این ماده تا به حال هیچ عوارض جانبی نداشته است، به طوری که شما می‌توانید آن را هر زمانی که نیاز دارید استفاده کنید. درد ناشی از میخچه اغلب به دلیل فشار روی ناحیه التهابی است. مرکز میخچه، نقطه اصلی درد است. برای تسکین آن، آب لیمو را روی میخچه بگذارید و صبر کنید تا خشک شود. این کار را می‌توانید تا آنجا ادامه دهید که مرکز آسیب دیده میخچه بیرون آید.

از بین بردن سریع میخچه پا با روغن کرچک

برای هر نوع بیماری پوستی، می‌توانید از روغن کرچک استفاده کنید. این یکی از بهترین داروها برای درمان میخچه در منزل و همچنین درمان کالوس است. روغن کرچک را با مقداری آب گرم مخلوط کنید و سپس روی میخچه بگذارید.

پیاز یک ماده موثر در درمان میخچه پا

اسیدهای قوی و مواد مغذی موجود در پیاز به اندازه کافی موثر هستند تا عفونت‌هایی را که باعث میخچه می‌شوند را از بین ببرند. این گیاه می‌تواند پوست سفت و زمخت را نرم کند و به آرامی سلول‌های مرده پوست را می‌زداید. برای از بین بردن میخچه و کالوس، آب پیاز را روی منطقه آسیب دیده بگذارید و آن را به مدت دو روز با یک پارچه بپوشانید. این کار باعث تخریب کالوس و میخچه می‌شود و در نهایت آن را درمان خواهد کرد.

ازبین بردن سریع میخچه پا
از بین بردن سریع میخچه پا

کلینیک از بین بردن سریع میخچه پا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب