پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

پوست یکی از حساس ترین و موثر ترین اعضای بدن انسان است که اگر یک خراش کوچک روی آن ایجاد شود بسیار آزار دهنده خواهد یود در اینجا زیبایی پوست مد نظر بوده و میخواهیم در این باره صحبت کنیم  تقریبا  78% افراد در جامعه دچار مشکلات پوستی هستند که حاضر هستند هرکاری انجام دهند تا مشکل پوستشان رفع شود یکی از راههای پاکسازی پوست، میکرودرم ابریژن است که توانسته با عوارض بسیار کم نتیجه بسیار خوبی را فراهم آورد.

مرکز پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

جهت مشاوره در رابطه با پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

دستگاه پاکسازی پوست چیست؟

دستگاه پاکسازی صورت یک ابزار برای تمیز کردن پوست است که می‌تواند برای اثر بخشی بهتر پاک کننده‌های صورت استفاده شود. این دستگاه پوست را عمیق‌تر تمیز کرده، منافذ را کاهش می‌دهد و حتی مزایای ضد پیری را به همراه دارد.

علاوه بر لایه برداری ماساژ پوست باعث تسریع جریان خون و تحریک کلاژن سازی بافت های پوست شده و نهایتا پوست سفت تر و شادابتر می گردد. در نسل جدید میکرودرم به علت حذف پودر از معضلات قدیمی مانند پاشیدن،گیر کردن پودر و همچنین متمایز نبودن پودر از لایه های جداشده ی پوست وجود ندارد. سری های ایبروشن یک بار مصرف بوده و جنس آنها از کاربید سیلیکون که با پوست سازگار است می باشد و از ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست جلوگیری می کند.

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی یک واژه‌ی عمومی برای توصیف ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی را دنبال می‌کنند و هر کدام فوایدی برای پوست دارند:

  1. برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation)
  2. پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست
  3. کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی

برداشت سلول‌های مرده

سطح پوست از سلول‌های مرده یا لایه‌ی شاخی تشکیل شده است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش اپی‌درم پوست قرار گرفته‌اند. وظیفه‌ی سلول‌های شاخی محافظت از پوست بدن است و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا محسوب می‌شود. به طور معمول بدن هر ۳۰ روز یکبار تمام سلول‌های لایه شاخی را حذف و سلول‌های جدیدی جایگزینشان می‌کند. منتها گاهی اوقات این سلول‌های مرده روی پوست تجمع می‌یابند. برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن به شما کمک می‌کند که پوست شاداب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید.

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

روش‌های پاکسازی پوست

در کلینیک آلا روش‌های بسیار ویژه و موثری برای پاکسازی پوست داریم. در طول پاکسازی کارهای زیر روی پوست شما انجام می‌شود:

  • تمیز کردن پوست با استفاده از شوینده‌های حرفه‌ای
  • برداشت لایه‌ی شاخی با استفاده از روش‌های مختلف بسته به شرایط پوست شما
  • ماساژ حرفه‌ای و استاندارد پوست برای بهبود خونرسانی و تحریک کلاژن سازی
  • لایه برداری برای بهبود اثرات درمانی مرحله بعد
  • استفاده از ماسک‌های درمانی و زیبا کننده مناسب مثل ماسک لیفتینگ، روشن کننده، آبرسان و …

کلینیک پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

پاکسازی پوست با دستگاه ایبریژنن

5 دسته سری ایبریژنن وجود دارد که هرکدام بنا بر نیاز افراد مختلف به شدت لایه برداری متمایز می شوند.

سری XXFine : بسیار ملایم برای پوستهای حساس است.
سری XFine : برای لایه برداری ملایم برروی پوستهای معمولی استفاده می شود.
سری : Fine : جهت لایه برداری متوسط و برای درمان کمکی ملاسما(لک صورت) استفاده می شود.
سری Medium : مناسب برای لایه برداری نسبتاً شدید جهت رفع چین و چروک های ظریف.
سری Coarse : انجام لایه برداری شدید برای رفع تیرگی زانوها، آرنج، زیر بغل و کشاله ران همچنین جای زخمهای قدیمی

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

مزایای پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

1- بهبود لکه های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست های تیره شده (زیر بغل و کشاله ران)
2- لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می شود
3- کاهش چین و چروک های زیر پوست صورت مثل چین های ظریف دور چشم
4- کاهش سوراخ های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچکتر کردن آنها
5-اثر عمقی تر میکرودرم ابریژن، افزایش غلظت کلاژن پوست است این ماده اصلی ترین ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست صورت است

معایب پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن چیست؟

اگر بخواهیم د مورد معایب و مضرات یک فعالیت زیبایی سخن بگوییم شرط آن این است که آن خدمت و یا آن فعالیت توسط یک فرد متخصص و حرفه ای انجام شود نه تکنسین های بی تجربه چرا که اکثر کاستی هایی که پس از عمل زیبایی دچار آن می شویم شالوده ی اشتباهات و خطاهای فردی است که آن خدمت را انجام می دهد توجه داشته باشید که دستگاه میکرودرم ابریژن تمام گواهینامه ها و مجوز های مربوطه را از سازمان ها و مراجع ذی صلاح اخذ کرده و هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

در مجله آلا کلینیک بیشتر بخوانید

پاکسازی پوست با دستگاه بخار صورت

دستگاه های بخار کوچک به منظور پاکسازی و رطوبت رسانی طراحی شده‌اند. انواع متفاوتی از این دستگا‌ه‌ها موجود است که در برخی علاوه بر آب مواد دیگری مثل عصاره گل‌ها و یا روغن مناسب پوست می‌شود اضافه می‌کنند.

روش کار آن‌ها به این شکل است که حین تمیز کردن پوست دو دقیقه بخار دهید، سپس لایه برداری کنید، درحالی‌ که به پوست سرم زدید دو دقیقه دیگر بخار دهید و در آخر به پوست مرطوب کننده بزنید.

پاکسازی پوست با دستگاه لایه‌بردار

همان‌طور که می‌دانیم لایه برداری یکی از روتین‌های اصلی برای داشتن پوستی شاداب است. عمل لایه برداری با انواع اسکراب‌های کرمی به صورت شیمیایی انجام می‌گیرد اما دستگاه‌های کوچکی هم هستند که عمل لایه برداری را ساده‌تر و عمیق‌تر انجام دهند. با داشتن یک دستگاه کوچک لایه بردار در خانه، نیاز به صرف هزینه ماهانه برای خرید کرم‌ها و اسکراب‌های مختلف نخواهید داشت علاوه بر آن پوستتان عمیق‌تر لایه برداری شده و زمان کمتری از شما می‌گیرد.

پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

هزینه پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج

جهت مشاوره در رابطه با پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب