هایفو لاغری پهلو کرج

هایفو لاغری پهلو کرج

هایفو لاغری پهلو کرج

هایفو بادی که برای لاغری و تناسب اندام انجام می گیرد؛ روشی جدید و بدون نیاز به عمل جراحی است که علاوه بر پیکرتراشی و کاهش سایز موضعی می تواند در کشیدن پوست ناحیه تحت درمان نیز موثر باشد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی هایفو لاغری پهلو کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

هایفو لاغری پهلو کرج
هایفو لاغری پهلو کرج

هایفو برای لاغری شکم پهلو

هایفو تراپی روشی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای ایجاد لاغری در ناحیه شکم و پهلو می باشد که با تمرکز امواج اولتراسوند در زیر پوست چربی این نواحی از بدن برای همیشه از بین می رود، امواج اولتراسوند هایفوتراپی با تنظیم دمای مناسب در زیر پوست باعث مرگ سلول های چربی می شوند و این چربی های شکم و پهلو با گرمای امواج ذوب شده و به تدریج از طریق روده ها دفع می گردند.

با هایفوتراپی شکم و پهلو همزمان با ذوب شدن چربی کلاژن سازی  پیرامون ناحیه تحت درمان نیز آغاز می گردد و پوست شکن و پهلو منقبض می شود و پس از دفع چربی ها شل و افتاده نمی گردد.

آیا هایفو لاغری پهلو واقعاً تأثیر گذار است؟

نتایج هایفوتراپی شکم با اثرگذاری در دو فاز تضمین شده است:
• فاز اول شامل تمرکز امواج اولتراسوند روی فیبرهای پروتئین برای کشیدن و سفت شدن پوست و همچنین بالا بردن حرارت بافت‌های چربی برای آب کردن آن‌ها طی همان جلسه هایفو است.
هایفو لاغری پهلو کرج
هایفو لاغری پهلو کرج
• فاز دوم از طریق تحریک تولید کلاژن طی ۳ تا ۶ ماه بعد از جلسه درمانی و همچنین تحریک روند خود ترمیمی بدن و دفع چربی ها از طریق سیستم لنفاتیک بدن است. که حدود سه تا چهار هفته بعد از جلسه هایفوتراپی شکم و پهلو نتایج آن مشاهده خواهد شد.
با تکمیل این دو فاز درمانی نتایج هایفو شکم واقعا تاثیر گذار خواهد بود. هایفو لاغری روی عمیق ترین لایه پوست و چربی های تجمع یافته زیر آن اثر گذاشته . به این ترتیب نه تنها به کاهش چین و چروک ها و استحکام پوست کمک می کند بلکه نقش موثری در کاهش سایز موضعی بدن خواهد داشت.

هایفو لاغری پهلو چگونه است ؟

با استفاده از هایفوتراپی شکم انرژی ماورای صوت بر روی چربی های موجود در شکم متمرکز می شود. سپس باعث افزایش دمای ناحیه تحت درمان می شود .که اگر سلول ها بیشتر از یک دقیقه در دمای بالای 65 قرار گیرد مرگ سلولی اتفاق خواهد افتاد .
این گرمای ناشی از هایفو تراپی سبب از بین رفتن سلول های چربی در ناحیه شکم میشود . لاغر شدن شکم میسر میشود. اما درمان هایفو تراپی به همنیجا ختم نمیشود. چرا که  این روش منجر به منقبص شدن  کلاژن ناحیه و اطرف ناحیه درمان میگردد. که سفت شدن پوست و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست را به همراه خود دارد .

این روش تنها نیازمند یک ساعت درمان می باشد . نتایج آن پس از گذشت یک الی دو هفته قابل مشاهده بوده . نیازی به گذراندن دوران نقاهت ، استراحت های مطلق و مراقبت های ویژه نمی باشد . پس از یک الی دو روز مراقبت و حس درد افراد میتوانند پس از درمان بلافاصله  به زندگی عادی خود بازگردند .بدون اینکه زخم ، جراحی و یا وجود  خط اسکاری را در بدن  تجربه کرده باشند  . قبل از   درمان با بی هوشی و عوارض آن رو به رو شده باشند .

هایفو لاغری پهلو کرج
هایفو لاغری پهلو کرج

هزینه هایفو لاغری پهلو کرج

هزینه هایفو تراپی در مراکز مختلف هایفو متفاوت می باشد . اما تمامی متخصصین و مراکز در این حوضه هزینه را متناسب با  مقدار ناحیه شخص ، مقدار  چربی در فرد و شدن درمان مشخص میکنند. همچنین باید در نظر داشت که برخی افراد به علت داشتن چربی های بیش از حد نیازمند چند جلسه درمان می باشند. که قطعا این موضوع بر هزینه تاثیر گذاشته و هزینه بالاتری را به خود اختصاص میدهد.

کاندیدای هایفو

کلیه آقایان خانم ها متیوانند از این روش بدون آسیب و نقص استفاده کنند. چرا که این روش بدون محدودیت بوده و خطراتی را برای افراد به همراه ندارد. بنابراین آقایان و خانم هایی که شکم های بزرگ و چربی های زیاد شکم و پهلو را دارند. میتوانند از این طریق مشکل خود را حل کنند. اما موضوعی که وجود دارد هایفو تراپی معمولا برای رفع مقدار متوسطی از چربی موجود ناحیه  کاربرد داشته و راه حل مناسبی می باشد .

هایفو لاغری پهلو کرج
هایفو لاغری پهلو کرج

کلینیک هایفو لاغری پهلو کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب