هایفو لاغری بازو کرج

هایفو لاغری بازو کرج

هایفو لاغری بازو کرج

فرآیند پیری به صورت طبیعی ادامه دارد که به دنبال آن، عوارضی ناخوشایند را با خود به همراه خواهد داشت و منجر به ضعف پوست و افتادگی آن می شود. چرا که پوست تولید کلاژن و الاستین خود را از دست می دهد و این موجب می شود پوست شل یا آویزان شود. البته به نظر می رسد جاذبه های گرانشی در دراز مدت نیز بی تأثیر نیست. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی هایفو لاغری بازو کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

هایفو لاغری بازو کرج
هایفو لاغری بازو کرج

 

هایفو لاغری چیست؟

لاغری با هایفو یک تکنولوژی مدرن برای چربی سوزی است که برای از بین بردن چربی های موضعی به صورت غیر تهاجمی کاربرد دارد. هایفوتراپی در ابتدا برای درمان تومورها به کار می‌رفت .تا آنکه در سال 2009 کاربرد آن برای مصارف زیبایی مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

این نوع لاغری برای کاهش وزن و درمان چاقی کاربرد ندارد و تنها کاربرد آن به صورت موضعی است که از آن میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایفو برای لاغری صورت
  • هایفو لاغری بازو
  • هایفو لاغری شکم

چربی سوزی هایفو به خصوص برای چربی های موضعی که به تمرین‌های ورزشی و رژیم های لاغری پاسخ مناسبی ندادند، بسیار مناسب است.

در تکنولوژی هایفو برای لاغری، امواج اولتراسونیک، انرژی را به این چربی‌ها رسانده و با تخریب سلول‌های چربی موجب از بین بردن این بافت‌ها می‌شوند. با توجه به آنکه این روش، سلول‌های چربی را تجزیه می‌کند، در دسته لاغری های چربی سوزی یا لیپولیز دسته‌بندی می‌شود.

هایفو لاغری بازو کرج
هایفو لاغری بازو کرج

کاربردهای هایفوتراپی چیست؟

  1. کاهش چین و چروک و صاف کردن پوست
  2. لیفت و سفت شدن پوست صورت بدون جراحی
  3. اصلاح شکل صورت و فرم نامتقارن صورت به دلیل افتادگی صورت
  4. برجسته سازی گونه ها
  5. لیفت ابروها
  6. لیفت چشم و درمان خطوط پا کلاغی اطراف چشم
  7. از بین بردن خطوط اخم و پیشانی و ترک بارداری
  8. کانتوره نمودن چانه و خط فک
  9. سفت تر شدن بافت ها
  10. لیفت و شکل دادن به باسن
  11. بازسازی باسن از طریق القاء کلاژن
  12. لیفت و سفت نمودن پوست افتاده و چروک زیر بازو
  13. سفت نمودن ران ها که در آن بافت ها و چربی ها به صورت توده ای هستند.
  14. صاف کننده پوست بعد از لیپوساکشن
هایفو لاغری بازو کرج
هایفو لاغری بازو کرج

مزیت های هایفو لاغری بازو کرج

  • روشی غیرتهاجمی و موثر: از لحاظ اثرگذاری، هایفوتراپی برای لاغری مشابه روش‌های جراحی و تهاجمی‌تر مانند لیپوساکشن است. تفاوت این دو در این است که هایفوتراپی نیازی به ایجاد برش، بخیه و اتاق عمل ندارد.
  • سریع‌ترین ریکاوری: هایفوتراپی اصلاً دورانی تحت عنوان نقاهت یا ریکاوری ندارد. بلافاصله بعد از درمان می‌توانید به خانه یا محل کار مراجعه کنید . کارهای روزمره‌ی خود را از سر بگیرید.
  • کاملاً ایمن: روش درمانی هایفوتراپی از نظر سازمان FDA و وزارت بهداشت ایمن شناخته شده و تا کنون هیچ کدام از مراجعین ما در کلینیک دچار عارضه یا مشکل حاد نشده‌اند.

نحوه هایفو تراپی بازو

هایفو تراپی بهترین روش و آسان ترین راه برای کوچک کردن بازو ها شناخته است که بدون نیاز به مراجعه افراد در بیمارستان و یا انجام روش هایی مانند جراحی و بدون نیاز به بی هوشی میتوانند  بازو ها را از بزرگی بیش از حد ، شلی پوست بازو و وجود ترک های پوستی رها سازد بدون اینکه فرد درد و یا جایی زخم و اسکار را تجربه کند .

طول مدت زمان برای این درمان 1 ساعت می باشد و وقت زیادی را به خود اختصاص نداده است .همچنین  برای انجام هایفو از بی حسی موضعی استفاه میشود تا علاوه بر حس نکردن درد توسط مراجع کننده ، بیهوشی نیز استفاده نشود.

فرد پس از انجام درمان بدن درد خود  میتوان بدون پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به زندگی روزمره و عادی خود بپردازد و تنها نیاز به 2 روز  مراقبت می باشد .
سوال و دلواپسی بیشتر مراجعین  کبودی های بعد از هایفو تراپی میباشد .

مسئله این است که کبودی های عمیق و ورم ها پس از  روش های جراحی خود را نشان می دهند .  بعد از هایفو تراپی چنین اتفاقی برای افراد نخواهد افتاد  و آن ها پس ازگذشت یک الی دو هفته میتوانند شاهد نتایج درمانی خود باشند .

نیازی به ماه ها انتظار و سپری کردن دوران نقاهت برای نتیجه درمان نیست .

هایفو لاغری بازو کرج
هایفو لاغری بازو کرج

لیفت و سفت کردن پوست بازو با هایفو لاغری بازو کرج

هایفوتراپی یکی از روش‌های بسیار راحت و آسان است برای کوچک کردن بازو است . که نیازی به مراجعه به بیمارستان و اعمال بیهوشی ندارد . در آن خبری هم از جای زخم جراحی نیست.

انجام ‌هایفوتراپی در حدود 1 ساعت طول می‌کشد و برای انجام آن از ماده‌ی بی‌حس‌کننده‌ی موضعی استفاده می‌شود .

پس از انجام آن، ظرف یک یا دو روز می‌توانید به روند عادی زندگی و کارهای روزمره‌ی خود بازگردید.

نتایج ‌هایفوتراپی تنها ظرف چند هفته آشکار می‌شوند و شما در این زمان مجبور نیستید که تورم و کبودی‌های شدید که معمولا پس از انجام جراحی بازو ایجاد می‌شود را تحمل کنید. ‌

هایفوتراپی یک روش انقلابی برای لیفت پوست است و شما تنها ظرف چند هفته نتایج آن را مشاهده کرده و می‌توانید با اعتماد‌به‌نفس کامل لباس‌های بدون آستین بپوشید.

  • در ابتدا ماده‌ی بی‌حس‌کننده‌ی موضعی تزریق می‌شود تا شما کمتر احساس ناراحتی کنید.
  • یک برش بسیار کوچک در بازو ایجاد می‌شود تا بتوان از طریق آن و با امواج اولتراسوند، چربی‌ها را به صورت مایع در آورد.
  • سپس چربی‌ها با کمک ساکشن از بازو بیرون کشیده می‌شوند.
  • برای مدت 24 ساعت دور بازوی شما پانسمان خواهد بود . لازم است شما برای چند هفته، یک بازوبند فشاری مخصوص می‌پوشید تا مطمئن شوید که پوست شما در حین بهبودی پس از‌ هایفوتراپی دچار هیچ افتادگی یا ناهمواری نمی‌شود.

 

کلینیک هایفو لاغری بازو کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب