مزوژل سر کرج

مزوژل سر کرج

مزوژل سر کرج

تزریق مزوژل ها یکی از روش های بسیار موثر در بحث جوانسازی پوست، می باشد. مزوژل ها، در واقع هیالورونیک اسیدهایی هستند که ساختار پیوسته ای نداشته و خاصیت پر کنندگی ندارند و پس از گذشت 2 هفته در پوست جذب می شوند. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوژل سر کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوژل سر کرج
مزوژل سر کرج

 

مزوژل چیست؟

موادی که ترکیب مزوژل بکار رفته اسید هیالورونیک ۱۵% است در کنار مواد مزوتراپی جوانساز ، که از جمله آنها میتوان به انواع ویتامین ها، مواد مینرال، فاکتورهای رشد بافتی از جمله EGF، IGF1، bFGF، کوآنزیم Q10، سنتلا، DMAE و ….. اشاره کرد.که همگی محرک تولید کلاژن و افزایش خونرسانی بافتی میباشند.

مزوژل‌ ها شامل ترکیبی از انواع ویتامین ها بعلاوه اسید هیالورونیک با غلظت بالا هستند ولی مثل ژل حالت پرکنندگی و حجم دهی ندارند. این ژل‌ها مثل مواد مزو به پوست صورت تزریق می‌شوند که در نتیجه باعث لیفت و جوانسازی صورت می‌گردد. مزوژل معمولا 30 الی 45 روز یکبار و تا چهار دوره تزریق می‌شوند و در نهایت پوستی شفاف‌تر، عاری از چروک، یکدست و شفاف ایجاد می‌کنند.

تفاوتی که این روش با مزوتراپی کلاسیک دارد، غلظت بالای اسیدهیالورونیک است که در این ترکیب 15% میباشد، درحالیکه در داروهای مزوتراپی 1-3% است.

غلظت مزوژل سر کرج

غلظت بالای اسیدهیالورونیک باعث ماندگاری طولانی مدت آب در فضای میان بافتی سلولها شده که نتیجه آن پوستی شفاف تر و باطراوت تر است.

فواصل تزریق مزوژل برحسب نوع پوست بیمار سالی دو تا شش بار است.

مزوژل سر کرج
مزوژل سر کرج

مزوژل ها از چه ترکیباتی تشکیل شده اند؟

مزوژل ها در واقع ترکیبی از ویتامین ها و یا هیالورونیک اسیدها می باشند. که مانند روش مزوتراپی به پوست افراد تزریق می شود. مزوژل ها خاصیت پرکنندگی و حجم دهی پوست را ندارند . نقش اصلی اصلی آنها لیفت و جوانسازی پوست می باشد.

یکی از تفاوت های اصلی مزوژل با مزوتراپی در غظلت زیاد اسید هیالورونیک اسید می باشد . ترکیب اسید هیالورونیک در مزوژل ها حدود 15 درصد می باشد. اما در مزوتراپی 1 تا 3 درصد می باشد. به دلیل غلظت زیاد اسید هیالورونیک در مزوژل آب بیشتری در فضای میان بافتی پوست تجمع پیدا کرده. بنابراین پوست با طراوت تر و شاداب تر می شود.

 

بیشتر بخوانید:

مزوژل سر کرج
مزوژل سر کرج

موارد مزوژل سر کرج

  1. بهبود لکه های پوستی و شفاف سازی و آب رسانی به آن
  2. کاهش چروک های پوستی و لیفتینگ و رفع شلی پوست و جلوگیری از پیر شدن و در نهایت جوانسازی آن
  3. بهبود موهای سر و جلوگیری از ریزش موهائی که هنوز به طور کامل از بین نرفته و نازک شده است.
  4.  بهبود روزنه های پوستی و صاف شدن سطح پوست
  5.  کمک به رادیوفرکانسی و لیزر  فراکشنال co2 در درمان اسکارهای پوستی (آکنه ، آبله مرغان ، سالک ، جای بخیه و زخم ، جای سوختگی ، خراشهای پوستی و … )
  6.  همزمان با میکرونیدلینگ به منظور جوانسازی صورت و گردن و پشت دست ها
  7.  کمک به کاهش چروک های ظریف پوستی اطراف چشم و دهان در کنار بوتاکس و مزوژل
مزوژل سر کرج
مزوژل سر کرج

مرکز مزوژل سر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب