مزونیدلینگ کمر در کرج

مزونیدلینگ کمر در کرج

مزونیدلینگ کمر در کرج

مزونیدلینگ یک تکنیک پیشرفته برای جوانسازی پوست صورت، گردن و زیر چشم است که فواید چندین روش درمانی را در یک روش واحد خلاصه می کند. القاء کلاژن در این روش موجب تولید کلاژن های جدید و درخشندگی پوست می شود. مزونیدلینگ روشی مشابه میکرونیدلینگ است اما عمق نفوذ سوزن ها متفاوت است و در مزونیدلینگ مزودرم پوست را برای نتایج بهتر هدف قرار می دهند. این روش ایمن، ساده و محرک ترشح کلاژن است. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزونیدلینگ کمر در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزونیدلینگ چیست؟

کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌دهد که این روش یکی از روش‌های ترکیبی برای جوان‌سازی پوست و مو است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌های متداول برای جوان‌سازی پوست و مو هستند. در مزونیدلینگ مو کوکتل‌های مزوتراپی از طریق سوزن‌های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌شوند و با نفوذ به بافت‌های آسیب‌دیده آن‌ها را درمان می‌کنند.

استفاده از مزونیدلینگ برای پوست باعث تسریع روند تولید کلاژن در پوست می‌شود. این موضوع انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست را به آن برمی‌گرداند و باعث رفع چین و چروک‌ها و جوان‌سازی پوست می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که مزونیدلینگ یکی از روش‌های پیشرفته برای درمان پیری پوست و آسیب‌های آن است. اگر داروهای مخصوص با استفاده از این روش به پوست سر تزریق شوند، سلول‌های تولیدکننده الاستین و فولیکول‌های مو را تحریک می‌کنند تا رشد موها بیشتر شود. این روش با تقویت ریشه موها نیز باعث محکم شدن موها و جلوگیری از ریزش آن‌ها خواهد شد.

مزونیدلینگ کمر در کرج
مزونیدلینگ کمر در کرج

ماندگاری مزونیدلینگ کمر در کرج

این روش را می‌توان یکی از روش‌های دائمی جوان‌سازی و رفع مشکلات پوست و مو دانست. شرط طولانی شدن اثرات این روش رعایت دستورات پزشک پس از درمان و اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی است. مزونیدلینگ باعث تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن می‌شود و از همین طریق مشکلات مختلف پوستی را برطرف می‌کند. به همین دلیل افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب بر روی نتایج آن اثر می‌گذارد. علاوه بر این‌ها نوع پوست فرد، شدت آسیب و عوامل ارثی نیز از عوامل اثرگذار بر روی ماندگاری نتایج مزونیدلینگ است.

مزونیدلینگ کمر در کرج
مزونیدلینگ کمر در کرج

بیشتر بخوانید:

 

هزینه مزونیدلینگ کمر در کرج

تعیین مقدار هزینه مزونیدلینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین فاکتور تعیین هزینه در این روش نوع و مقدار مواد مورداستفاده است. مقدار این مواد با توجه به هدف و محل درمان مشخص می‌شود و با توجه به تفاوت قیمت مواد مختلف، قیمت‌های متفاوتی نیز دارد. همچنین قیمت مزونیدلینگ مو با پوست تفاوت دارد. این موضوع نیز به این دلیل است که نوع مواد مورداستفاده برای رشد موها با مواد تقویت‌کننده پوست متفاوت است. به‌علاوه سن، نوع پوست، نوع آسیب و شدت آن نیز از عوامل تعیین‌کننده قیمت مزونیدلینگ هستند.

 

مزونیدلینگ کمر در کرج
مزونیدلینگ کمر در کرج

مراقبت های پیش از مزونیدلینگ کمر در کرج

  • سه روز پیش از درمان از مصرف داروهای ضد غلظت خون همچون آسپرین و نروفن بپرهیزید.
  • از سه روز قبل رتینول استفاده نکنید.
  • اگر سابقه ی تبخال یا تاول تبخالی دارید، با پزشک خود مشورت کنید.
  • از دو هفته پیش از درمان از تزریقات زیبایی بپرهیزید.
  • از برنزه کردن محل مورد درمان خودداری کنید.

مراقبت های پس از مزونیدلینگ

  • پس از درمان ممکن است در ناحیه ی درمانی کمی قرمزی مشاهده شود. که امری کاملا طبیعی است و در عرض چند ساعت برطرف می شود.
  • پرهیز از آرایش پس از درمان
  • عدم ورزش تا ۲۴ ساعت
  • خودداری از سشوار و رنگ کردن موها در صورت استفاده از مزونیدلینگ برای درمان ریزش مو
  • خودداری از برنزه کردن بدن
  • از سونا، دوش آب داغ و یا سولاریوم استفاده نکنید.
  • محصولات فعال مانند گلیکولیک اسید و رتینول را مصرف نکنید.
  • از مالش یا تحریک محل درمان بپرهیزید.
  • پرهیز از استفاده محصولات آرایشی مینرال

 

مزونیدلینگ کمر در کرج
مزونیدلینگ کمر در کرج

مرکز مزونیدلینگ کمر در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب