مزوتراپی شکم کرج

مزوتراپی شکم کرج

مزوتراپی شکم کرج

مزوتراپی Mesotherapy یک روش درمانی کاملا جدید و پیشرفته می باشد که روز به روز به حیطه عملکرد درمانی آن افزوده می‌شود. این روش به دلیل پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر نسبت به دیگر روش‌های درمانی مثل داروهای خوراکی – کم‌بودن عوارض آن به دلیل مصرف بسیار اندک دارو و اثرات کاملا موضعی آن، روز به روز مورد استقبال می گیرد..در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوتراپی شکم کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی شکم کرج
مزوتراپی شکم کرج

 

لاغری با مزوتراپی شکم کرج

مزوتراپی یک نوع درمان برای سلولیت است که هدف آن “ذوب” چربی است. گرچه مزوتراپی به طور فزاینده ای محبوب شده است، هیچ گونه استاندارد سازی درمانی در بین متخصصین پوست و سایر متخصصان وجود ندارد. برخی از خطرات بهداشتی و عوارض جانبی نیز با مزوتراپی امکان پذیر هستند، بنابراین قبل از انجام این درمان باید با پزشک یا متخصص پوست تماس بگیرید.
مزوتراپی یک روش است که برای اولین بار توسط دکتر مایکل پیستور در سال 1952 در فرانسه به کار گرفته شد. در سال 1987 مزوتراپی به عنوان یک درمان زیبایی غیر جراحی در آکادمی پزشکی فرانسه تصویب شد. مزوتراپی شامل تزریق یک محلول مخصوص مایع زیر پوست برای تجزیه سلول های چربی است.

کاربرد مزوتراپی

مزوتراپی از یک محلول که معمولا ترکیبی از عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی، و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است تشکیل شده است. متأسفانه، محلول مایع تزريق استاندارد نشده است و اکثر متخصصان مزوتراپي فرمول خاص خود را دارند. این محلول معمولا به مقدار کمی تزریق می شود. به نظر می رسد این عمل برای کمک به تنظیم لنف و گردش خون، و همچنین تجزیه چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت می باشد .

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی (لاغری با دستگاه rf , لاغری با کویتیشن , لاغری با لیزر لیپولیز ) مزوتراپی نیز بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. از مزوتراپی برای از بین بردن چربی های اضافی بازوها , ران ها , شکم و دور کمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد , همچنین روشی مناسب برای درمان سلولیت می باشد . پوست اطراف محل تزریق های مزوتراپی سفت می شود و ظاهری جوانتر وشادابتر ایجاد می کند که موجب جوانسازی پوست نیز می شود بدون اینکه نیاز به لیفت یا جراحی زیبایی , یا لیپوساکشن داشته باشد .

مزوتراپی شکم کرج
مزوتراپی شکم کرج

بیشتر بخوانید:

 

مزایای مزوتراپی شکم کرج

با استفاده از تزریق مواد حل کننده چربی در مناطق هدف، ما می توانیم بدون جراحی های وسیع، به تناسب اندام دست یابیم.
■ نیاز به بیهوشی وجود ندارد
■ دوره استراحت کوتاه مدت، بازگشت سریع به کار و فعالیت های طبیعی
■ مقرون به صرفه در مقایسه با جراحی

مزوتراپی برای آب کردن چربی ها چگونه عمل می کند؟

مزوتراپی شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیممی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار موثر است. درمان از یک سری تزریق های کوچک به بافت های چربی موضعی تشکیل شده است.

نتایج

مزوتراپی روشی بسیار عالی برای صاف کردن پوست و از بین بردن چاقی های موضعی است. شما می توانید نتایج را معمولا بعد از ۳ تا ۸ جلسه درمانی به دست آورید. این عمل در مدت زمان خیلی کم در مطب انجام می گیرد و هر گونه عوارض جانبی مانند مختصر کبودی، خارش و درد خفیف گذرا خواهد بود. در بیشتر بیماران بین ۳ تا ۷ سانتی متر از سایز کمرشان کم خواهد شد.

مزوتراپی شکم کرج
مزوتراپی شکم کرج

عوارض جانبی و خطرات مزوتراپی شکم کرج

می توان گفت در صورت مراجعه به یک متخصص آموزش دیده، عوارض مزوتراپی به حداقل می رسد. اما عوارض جانبی که تاکنون درباره این درمان گزارش شده، عبارت است از:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • تورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمده شدن محل تزریق
  • علامت های تیره روی پوست
  • جوش
  • عفونت
  • زخم

مزوتراپی چیست؟

پاسخ:

مزوتراپی جایگزین غیر جراحی برای لیپوساکشن است که باعث کاهش چربی و سلولیت در مناطق ناخواسته می شود. مزوتراپی تکنیکی است که در سال ۱۹۵۲ توسط دکتر میشل پیستور اختراع شد و در آنجا دارو به “مزودرم” یعنی لایه چربی زیر پوست تزریق می شود.

 

آیا مزوتراپی ایمن است؟

پاسخ:

از آنجا که هرگز مطالعه منتشر شده ای صورت نگرفته است ، ما فقط می توانیم از تجربیات بیماران دیگر وام بگیریم. ما می دانیم که در ۵۰ سال گذشته ، بیش از ۱۸۰۰۰ پزشک در سراسر جهان (از جمله اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا) از مزوتراپی در کارهای خود برای اهداف مختلفی استفاده کرده اند ، از جمله کاهش وزن ، کاهش وزن هدفمند و نقطه ای ، رفع سلولیت، ریزش مو ، رفع چین و چروک و صدمات ورزشی. تاکنون هیچ نتیجه منفی در مقالات پزشکی گزارش نشده است. دکتر کاظم محقق بیش از ۱۰ سال است که در معالجه بیماران با مزوتراپی نتایج خوبی را  گرفته است.

مزوتراپی شکم کرج
مزوتراپی شکم کرج

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

پاسخ:

در داروهای مورد استفاده در مزوتراپی به طور طبیعی پروتئین ها و آنزیم هایی وجود دارند که غشای سلول چربی و ساختارهای آن را تجزیه می کند . چربی ها را در کنار هم نگه می دارد. چربی از بین رفته سپس توسط بدن متابولیزه می شود . بعضی از آنها مجدداً توسط کبد استفاده می شوند . برخی متابولیت ها توسط سلولهای دیگر هضم می شوند و بقیه توسط کلیه ها دفع می شوند. در طی یک سری از جلسلت درمانی با فواصل هفتگی تا ماهانه ، چندین لایه چربی از بین می رود.

مرکز مزوتراپی شکم کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط