مزوتراپی جوانسازی کرج

مزوتراپی جوانسازی کرج

مزو جوانسازی دست کرج

در مزوتراپی با روشی غیر از جراحی و نوین ، با تزریق مواد مزوتراپی که مخلوطی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد هومیوپاتیک ، داروها و …  در زیر پوست ناحیه درمان، موجب درمان چین و چروک، جوانسازی پوست ، درمان ریزش مو و … می شود.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوتراپی جوانسازی کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی (Mesotherapy)یک روش درمانی کاملا جدید و پیشرفته است که روز به روز به حیطه عملکرد درمانی آن افزوده می‌شود. مزوتراپی در واقع یک درمان موضعی است که دقیقا در لایه میانی پوست که لایه مزودرم است انجام می‌شود و تاثیر درمانی بیشتری نسبت به درمان عمومی و سیستمیک دارد. این روش به دلیل پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر نسبت. به دیگر روش‌های درمانی مثل داروهای خوراکی .و کم‌بودن عوارض آن به دلیل مصرف بسیار اندک دارو. و اثرات کاملا موضعی آن، روز به روز مورد استقبال بیشتر. از سوی مردم و پزشکان قرار گرفته است.

مزوتراپی جوانسازی کرج
مزوتراپی جوانسازی کرج

مزوتراپی (Mesotherapy) به فرآیندی گفته می شود که انواع ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی، کوآنزیم ها و … از طریق تزریق به لایه زیر پوست سر وارد بدن می شود که در ابتدا کمبود های ویتامین را به بدن رسانده و سپس باعث تنظیم نقص در هورمون ها می شود.

مزوتراپی مو با توجه به بررسی ها و با توجه به شرایط فرد تجویز می شود . به عبارتی دیگر مزوتراپی کوکتل هایی می باشد که به شکل  ریز تزریق هایی تشکیل شده که طی آن نواقص و کمبود هایی که نتیجه آن ریزش مو بوده جبران می شود . این روش تقریبا بدون درد بوده و برای بسیاری از افراد تاکنون به خوبی نتیجه داده است . 

مزوتراپی جوانسازی کرج
مزوتراپی جوانسازی کرج

از بین بردن تیرگی دور چشم با کمک مزوتراپی

یکی از دغدغه های بیشتر افراد هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی آلا تیرگی دور چشم است . مزوتراپی در این روش می تواند نتایج بسیار خوبی از خود به جای بگذارد . اما نکته ای  که در این جا مدنظر است این است که تیرگی دور چشم  هم می تواند به دلیل اختلالت ژنتیکی ،کم خونی ، اختلالات تیروئید و سایر اختلالات بدن مرتبط باشد و یک نشانه در فرد محسوب گردد ،در نتیجه لازم است تا بعد از بررسی تمام این موارد برای درمان اقدامات لازم انجام شود ،مزوتراپی برای از بین بردن تیرگی دور چشم می تواند یک روش موثر و تضمینی در این مورد باشد .

درمان مشکلات پوستی با مزوتراپی

نکته خیلی مهم در درمان مشکلات پوستی و ریزش مو با مزوتراپی استفاده از داروهای باکیفیت و معتبر و کارآمد هست . بهتر است از داروهای برندهای معتبر و شناخته شده در دنیا که نتایج اثبات شده ای دارند استفاده شود که طبعا هزینه کمی بالاتر می رود اما در عوض نتایج شگفت انگیز تر خواهد بود

در موگه کلینیک از داروهای برند رویتاکر فرانسه استفاده می شود که علاوه بر مجوز وزارت بهداشت دارای تاییده CE اروپا هم هست و جزو تاپ برندهای دنیاست.

مزایای جوانسازی پوست چیست ؟

مزایا جوانسازی پوست علاوه تأمین اهداف زیبایی و بازگرداندن جوانی، سبب پاکسازی پوست نیز می شود. روش های جوان سازی پوست کمک می کنند تا جای جوش و آکنه نیز از بین برود و این گونه لک ها روی پوست باقی نمانند. یکی از مهمترین مزایایی که جوان سازی پوست با خود به ارمغان می آورد، بهبود کیفیت زندگی افراد است. جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن، جذابیت افراد را بالا می برد و روحیه ی شادابی به آن ها می بخشد.

مزوتراپی جوانسازی کرج
مزوتراپی جوانسازی کرج

بهترین روش برای کلاژن سازی پوست :

کلاژن ماده ای ساختاری در بافت پوست است و عاملی برای صاف، سالم و جوان بودن پوست به شمار می رود. کلاژن به نوعی یکی از فراوان ترین انواع پروتئین در بدن انسان است و پیوستگی و چسبندگی بافت ها را تأمین می کند. میزان تولید کلاژن با افزایش سن در بدن کاهش پیدا کرده و یکی از پیامد های آن ایجاد چین و چروک روی پوست است. بیشتر روش های جوانسازی پوست صورت بر مبنای تحریک پوست به منظور کلاژن سازی بیشتر طراحی شده اند. به غیر از روش های جوانسازی، استفاده از کرم های موضعی حاوی کلاژن و همچنین داشتن تغذیه ی صحیح و نیز مصرف ویتامین های E و C به عنوان تحریک کننده ی تولید کلاژن، برای سلامت پوست و جوانسازی آن موثر واقع می شوند.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب