مادلینگ صورت در کرج

مادلینگ صورت در کرج

مادلینگ صورت در کرج

امروزه عمل های زیبایی همچون زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) ، بین آقایان و خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) ، علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه، باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز می شود. عمل زاویه سازی صورت با روش های گوناگونی قابل انجام است که هر یک معایب و مزایایی دارند.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مادلینگ صورت در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مادلینگ و زاویه سازی صورت چیست؟

اگر به چهره افراد مشهور و بازیگران معروف هالیوود دقت کرده باشید اکثر آن ها دارای صورتی استخوانی هستند.بدین معنی که صورت دارای برجستگی های مناسب دراجزای مختلف میباشدکه درنگاه کلی به این صورتها صورت زاویه دارگفته میشودنقاط کلیدی صورت که باعث زاویه دارشدن چهره فردمیشود شامل برجستگی زاویه فکی چانه وگونه ها میباشد.باتزریق ژل هیالورنیک در نواحی مثل زاویه فکی وخطوط فکی و چانه درتناسب باهمدیگر میتوان این نواحی رابرجسته کرد وبه اصطلاح زاویه دارنمودو زیبایی خاصی برای کل صورت ایجاد کرد .

با تزریق مقداری ژل هیالورنیک به گونه ها وبرجسته شدن گونه هم خطوط زاویه دارصورت درقسمت میانی تکمیل میگردد حال نتیجه عمل شامل خط دارشدن استخوان فک وبهتردیده شدن چانه وگونه میشودکه این خودباعث کمرنگ شدن یامحوشدن غبغب نیزمیگردد.البته نحوه تزریق و منطقه تزریق وهمچنین مقدار ژل تزریق شده بسیاردرنتیجه عمل زاویه دارکردن صورت تاثیرگذار است.

مادلینگ صورت در کرج
مادلینگ صورت در کرج

مادلینگ صورت از چه روش هایی انجام می شود؟

به طور کلی باید گفت مادلینگ صورت از روش های مختلفی قابل انجام است:

  1. در برخی از موارد پزشکان از روش کاهش میزان و حجم فک این اقدام را انجام می دهند.
  2. پ موارد از روش کاهش حجم چربی های صورت و گونه به این هدف نائل می شوند.
  3. در دیگر روش از راه بزرگ کردن چانه ها و گونه ها فرد عمل مادلینگ انجام می شود.

مادلینگ فک با پروتز چانه در کرج

بزرگ و برجسته کردن چانه با استفاده از پروتز چانه و فیلر می‌تواند ساختار زیرین صورت را تغییر دهد، تعادل بهتری بین اجزای صورت برقرار کند شکل صورت را Vشکل یا زاویه‌دار کند که معمولا با ۱ الی ۲ سی سی امکان پذیره.

پروتز چانه می‌تواند شکل سه بُعدی چانه را بهبود بخشد؛ این روش نه تنها قادر است چانه‌های گود افتاده را به جلو بیاورد، بلکه می‌تواند چانه‌های کوچک و کوتاه را نیز، نوک‌دا، تیز و کشیده کند. این روش برای افرادی که تمایل به زاویه دار کردن صورت دارند ، بسیار مؤثر است.

فرمدهی چانه با فیلر هم یک اشاره ای بشه که معمولا با ۱ الی ۲ سی سی امکان پذیره

مادلینگ صورت در کرج
مادلینگ صورت در کرج

مادلینگ صورت در کرج با نخ

لیفت صورت به کمک نخ نیز یکی دیگر از بهترین روش های مادلینگ صورت به حساب می آید که تاثیر چشمگیری را در چهره افراد ایجاد میکنددر این روش متخصص و پزشک نخ ها را داخل، گونه، چونه تزریق میکند تا به تدریج اثر سفت کنندگی آن مشخص شود و خاصیت لیفت آن نمایان شودبا استفاده از روش استفاده از نخ، علاوه بر آنکه چهره افراد زاویه دار میشود و جذابیت صورت چند برابر می شود، چین و چروک ها و آثار پیری پوست نیز از بین می رود و سن افراد بسیار جوانتر از آنچه که هست بنظر خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

مادلینگ صورت در کرج با بوتاکس

برای انکه چانه ای برجسته و خوش فرم داشته باشید و برای ایجاد مادلینگ صورت از زاویه ی گونه های خود لذت ببرید، میتوانید به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید تا با توجه به آناتومی چهره شما برای ایجاد برجستگی مناسب در صورتتان از تزریق بوتاکس استفاده کند.

توجه داشته باشید که در اکثر مواقع استفاده از بوتاکس برای افرادی به کار میروند که عضلات فک آنها نسبتا بزرگ است و برای ایجاد تناسب و نوعی برجستگی طبیعی از این ماده استفاده میشودهمانطور که میدانید چانه بسیار بزرگ که برجستگی آن هماهنگ با دیگر قسمت های صورت نباشد با معیار های زیبایی تناقض دارد.

مادلینگ صورت در کرج
مادلینگ صورت در کرج

چه کسانی نمی توانند عمل زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) را انجام دهند؟

  •  صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق دارند.
  • افرادی که دچار افتادگی پوست هستند.
  • فک پایینی کوچکی دارند.
  • افرادی که صورت گرد و چاق دارند.
  •  گونه های کوچکی دارند.
  • افرادی که بینی بزرگی دارند.
  •  دارای چانه ای با حالت عقب رفتگی هستند.
  • افرادی که گردن چاقی دارند.
  • افرادی که قسمت بالای صورتشان نسبت به قسمت پایینی، باریکتر وکوچکتر است.
مادلینگ صورت در کرج
مادلینگ صورت در کرج

مرکز مادلینگ صورت در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب