سابسیژن با اندولیفت

سابسیژن با اندولیفت

سابسیژن با اندولیفت

در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین به طور کامل در رابطه با سابسیژن با اندولیفت با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

سابسیژن چیست؟

سابسیژن یک روش نیمه تهاجمی و بسیار موثراست که برای رفع اسکارهای فرورفته ناشی از آکنه (جوش)، تصادف، جراحی و سوختگی بکار میرود و سبب رفع چسبندگیها وفیبروز موجود در پوست میشود.

بدنبال بروز آکنه‌های شدید، التهابی و کیستیک ممکن است چسبندگی در بافت ایجاد شود که این چسبندگی به دلیل وجود باندهای فیبروزه هستند که پوست را به لایه‌ی چربی زیر جلدی متصل کرده و سبب فرورفتگی و تو کشیدن پوست می‌شوند.

یکی از موثرترین درمان‌های رفع جای جوش، سابسیژن است.

درواقع تا زمانی که این باندل‌های فیبروزه آزاد نشوند، سایر درمان‌ها از جمله لیزر CO2 فرکشنال، اربیوم فرکشنال، آر اف فرکشنال، تیکسل، مزونیدلینگ و… نمی‌توانند در بهبودی ظاهر پوست اثر خیلی زیادی داشته باشند.

سابسیژن با اندولیفت
سابسیژن با اندولیفت

 

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

تزریق ژل در کرج

سابسیژن ابرو

جراحی چال گونه در کرج

سابسیژن با اندولیفت
سابسیژن با اندولیفت

انواع سابسیژن

سابسیژن‌های قدیمی

  • سابسیژن با استفاده از سوزن نوکور:

این سوزن مثل یک تیغ برنده است که با ورود به پوست و حرکت دادن آن در جهات مختلف، باندهای فیبروزه را پاره می‌کند. این روش درد و کبودی نسبتا زیادی دارد و بدلیل برنده بودن سوزن، ریسک آسیب به عروق و اعصاب و بافت نرم وجود دارد.

  • سابسیژن با استفاده از کانولا:

کانولانوک تیز نیست، پس امکان ورود به عمق پوست بیشتر است و با اطمینان بیشتر و عدم ترس از آسیب به عروق و اعصاب، می‌توان این کار را انجام داد. اما نیاز به نیروی فیزیکی و فشار بیشتری برای انجام کار هست.

در هر دو روش قدیمی سابسیژن، معمولا از تزریق محلول تامیسنت (ترکیب لیدوکائین و اپی نفرین)، برای کاهش درد و خونریزی و کبودی، قبل از انجام کار استفاده می‌شود.

پس از انجام سابسیژن با این روش‌ها، کبودی و ورم زیادی ایجاد می‌شود که برای بهبودی کامل بین ده الی چهارده روز زمان نیاز دارد.

سابسیژن با لیزر اندولیفت

آخرین تکنولوژی حال حاضر دنیا برای رفع اسکار آکنه واسکارهای ناشی از جراحی و سوختگی می‌باشد. در این روش، لیزر دایود از طریق یک فیبر وارد پوست شده در جهات مختلف حرکت کرده و به راحتی باندهای فیبروزه را جدا می‌کند. قبل از انجام کار از کرم بی‌حسی استفاده می‌شود. انجام سابسیژن با لیزر اندولیفت هم برای پزشک هم بیمار رضایت بیشتری ایجاد می‌کند.

زیرا در مقایسه با روش‌های سابسیژن قدیمی، عوارضی مانند؛ درد، کبودی و ورم‌های زیاد را نخواهد داشت.

بدلیل اثر کلاژن سازی لیزر دایود، نسبت به روش‌های قدیمی نتیجه بسیار بهتر و چشمگیرتر خواهد بود. مراقبت خاصی پس از انجام کار لازم نیست و نتیجه قطعی درمان بین 3 الی 6 ماه بعد مشخص می‌شود. (مرکز ما برای رفع اسکار آکنه از این روش نوین استفاده می‌کند.)

اندولیفت چیست ؟

آندوليفت روشی مدرن است که موجب تولید الاستین و کلاژن سازی شده و از این طریق موجب جوان شدن پوست می شود.

در روش اندولیفت ، بدون اینکه برش و سوراخی در پوست ایجاد شود یک فیبر بسیار نازک به درون پوست وارد شده و بین بافت چربی و لایه درم عمقی قرار می گیرد.

در مرحله بعدی لیزر اندولیفت توسط یک فیبر دیگر به این فیبر متصل گشته و انرژی موجود در لیزر در طیف مادون قرمز در ناحیه مورد نظر تابانده می شود.

سابسیژن با اندولیفت
سابسیژن با اندولیفت

کاربردهای سابسیژن با اندولیفت

  1. سفت شدن پوست
  2. تحریک کلاژن سازی
  3. افزایش حرارت و در نتیجه تحریک ساخت عروق
  4. زاویه سازی گردن، صورت و بازوها
  5. از بین بردن و رفع بافت های چربی موضعی
  6. افزایش و بهبود عملکرد متابولیک ماتریکس خارجی سلول

عوارض سابسیژن با اندولیفت

باید بگوییم که چنانچه اندولیفت در یک کلینیک زیبایی مجهز و توسط یک پزشک با تجربه و مجرب انجام شود کاملاً ایمن بوده .

هیچگونه عوارضی برای فرد نخواهد داشت.

آندولیفت با لیزر

آندولیفت با لیزر، با هدف اصلاح افتادگی و سفت سازی پوست و با تحریک بافت های عمقی پوست انجام می شود.

در این پروسیجر، فیبر نازک پس از وارد شدن به پوست، در حد فاصل بین درم عمقی و پوست قرار می گیرد.

در این روش احتیاجی به ایجاد کردن سوراخ در بافت پوست نیست.

لیزر آندولیفت از راه فیبر دیگری با این فیبر اتصال برقرار می کند ( FTF ) و پس از جا به جایی  فیبر در این قسمت، انرژی لیزر آندولیفت در طیف مادون قرمز تابانده می شود.

درمان سابسیژن با اندولیفت

یکی از روش هایی که برای درمان سلولیت قابل استفاده است ، اندولیفت می باشد.

اندولیفت توسط دو تکنولوژی پیشرفته و جدید ( Endolift ) و اولتراپوریشن ( Ultraporation ) عمل می کند. اگزیمیا ، محبوب ترین و تنها راه حل موثر برای درمان سلولیت می باشد.

اندولیف با ایجاد جریان های ریز در بدن ( جریان خون و لنف در عروق ریز بدن ) و اولتراپوریشن با شکل دادن به بدن و بازسازی بافت های بدن موجب درمان سلولیت می شوند.

تکنیک اگزیمیا ، با بکار گیری تکنولوژی منحصر به فرد و ترکیب دو تکنولوژی دیگر ( اندولیفت و اولتراپوریشن ) بدون هیچ رقیبی در حال پیشرفت و گسترش می باشد.

تاکنون هیچ دستگاه دیگری قادر به انجام این عمل با بازدهی بالا تولید نشده .

سایر دستگاه ها با ایجاد درد و عوارض جانبی همراه خواهند بود.

لازم به ذکر می باشد اگزیمیا هیچگونه درد و ناراحتی را به همراه نخواهد داشت. این دستگاه دارای 4 فاز مکش خلا ، رهاسازی ، مکش غشا و ارتعاش می باشد.

چنانچه این مراحل تکرار شوند، موجب جریان عالی مایعات بدن و در نتیجه شروع فعالیت های متابولیکی بافت چربی ، اکسژن رسانی و جریان های ریز عروقی خواهند شد.

لازم به ذکر است دستگاه اگزیمیا دارای 29 برنامه متفاوت می باشد که بسیاری از ابعاد زیبایی را پوشش می دهد.

سابسیژن با اندولیفت
سابسیژن با اندولیفت

مزایای سابسیژن

ارزان بودن:

ای روش تقریبا روشی ارزان برای درمان جای آکنه است.

موثربودن روش :

این روش موثرترین درمان برای برطرف شدن تورفتگی ناشی از آکنه است و ازعوارض جانبی بسیار کمتری برخوردار است.

بدون درد:

این روش که با تزریق بی حسی موضعی انجام می شود ، یک درمان نسبتاً بدون درد است و آسیب چندانی در پی ندارد.

 

 

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب