جوانسازی چانه و گردن در کرج

جوانسازی چانه و گردن در کرج

جوانسازی چانه و گردن در کرج

با افزایش سن رسوب چربی و چین ‌و چروک در اطراف گردن تجمع می‌یابد، پوست شل می‌شود و شروع به چروک شدن می‌کند. به دلیل تضعیف عضلات گردن و ایجاد چروک در آن معمولاً افراد از ظاهر خود ناراضی هستند اما به لطف خاصیت ارتجاعی پوست و درمان‌های کارآمد و موثر، می‌توان افتادگی و چروک پوست در گردن را اصلاح کرد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی جوانسازی چانه و گردن در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

بهترین سن برای زیبایی و جوانسازی پوست گردن

مراقبت از پوست گردن را از هر زمانی شروع کنید تاثیرگذار خواهد بود حتی بهتر است در سنین جوانی باشد. با این حال اگر فکر می کنید که شاید دیر شده است اصلا اینطور نیست به محض شروع مراقبت ها تغییرات را مشاهده خواهید کرد.

جوانسازی چانه و گردن در کرج
جوانسازی چانه و گردن در کرج

 

استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب

مرطوب کننده دست و صورت خود را برای ناحیه گردن نیز استفاده نمایید. پوست گردن نیز مانند دیگر نواحی بدن به دلیل کمبود رطوبت و کلاژن خشک شده و چروک بر می دارد. در نتیجه بهترین روش برای آب رسانی استفاده از کرم مرطوب کننده می باشد. همین عملکرد را باید با کرم ضدآفتاب نیز انجام دهید.

علاوه بر کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب محصولات زیادی تنها برای درمان و جوانسازی پوست گردن در داروخانه ها وجود دارد. ترکیبات این محصولات به طوری انتخاب می شوند که پوست را در برابر آسیب های محیطی مقاوم و تقویت کنند.

تاثیر ورزش بر زیبایی و جوانسازی پوست گردن

ورزش مداوم عضلات گردن باعث بهبود گردش خون می شود و در محکم شدن بافت این ناحیه تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به درمان های خانگی و استفاده از گیاهانی مانند آلوئه ورا و روغن های طبیعی ممکن است گاهی در طولانی مدت نتیجه دلخواهی بدست نیاید و تصمیم به انجام روش های پزشکی بگیرید.

نحوه انجام ورزش های تقویت کننده عضلات صورت و گردن

یک دست را روی پیشانی خود قرار دهید. سر خود را به سمت دست فشار دهید. به مدت 10 ثانیه این فشار را نگه دارید. این کار را با قفل کردن دو دست در پشت سر نیز انجام دهید. سپس صاف بنشینید. سر را به سمت سقف بالا ببرید. در حالی که دهان بسته است حرکات جویدن را انجام دهید. به مدت 20 ثانیه این کار را تکرار نمایید.

جوانسازی چانه و گردن در کرج
جوانسازی چانه و گردن در کرج

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

 

جوانسازی چانه و گردن

به تدریج با افزایش سن پوست چانه و گردن دچار تغییراتی می‌شوند. این تغییرات عبارتند از:

۱) ایجاد خطوط و چروک‌های عرضی و عمودی در پوست گردن

۲) شلی و افتادگی پوست گردن،

۳) تجمع چربی در زیر پوست گردن و ناحیه غبغب،

۴) تغییر رنگ و قرمزشدن پوست کنار گردن.

یک عضله به نام پلاتیسما از پوست و عضلات سینه امتداد پیدا می‌کند و به پوست و عضلات پایین صورت متصل می‌شود. فرم‌های مختلفی از این عضله در افراد مختلف وجود دارد. بزرگی و ضخیم‌شدن این عضله به تدریج با افزایش سن منجر به ایجاد چروک‌های عرضی و عمودی در پوست گردن می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه فعالیت زیاد این عضله منجر به پایین کشیده شدن پوست صورت و از بین رفتن خط صاف پایین فک در صورت می‌شود.

اگر از روی یک نقطه در تحتانی‌ترین قسمت چانه خطی به بناگوش وصل کنیم این خط در سنین جوانی کاملا صاف و به تدریج با افزایش سن دچار انحنا به سمت پایین می‌شود. عضله پلاتیسما با فعالیت بیش از اندازه در به‌وجود آمدن این مشکل نقش مهمی دارد. با استفاده از بوتاکس یا دیسپورت و شل کردن این عضله بسیاری از مشکلات ناشی از افزایش سن گردن و پایین صورت قابل حل است. همچنین با گذشت سن و رسوب چربی در پایین چانه غبغب بزرگ و برجسته می‌شود.

یکی از راه‌حل‌های سریع برای درمان غبغب تزریق بوتاکس به عضله پلاتیسماست. برای این منظور با تزریق بوتاکس یا دیسپورت به قسمت‌های تحتانی عضله پلاتیسما و شل شدن این نواحی، قسمت‌های فوقانی به صورت جبرانی دچار انقباض می‌شود به این ترتیب چربی ناحیه غبغب به داخل کشیده می‌شود. برای درمان شلی و افتادگی پوست گردن بهترین روش استفاده از دستگاه رادیوفرکوئنسی است. به تدریج با گذشت سن بافت کلاژن زیر پوست گردن همانند پوست صورت ضعیف و کم می‌شود.

جوانسازی چانه و گردن در کرج
جوانسازی چانه و گردن در کرج

لیپوساکشن جوانسازی چانه و گردن

لیپوساکشن ناحیه گردن، به خصوص برای اشخاصی که پوست شدیداً شلی دارند، می‌تواند راه مناسبی برای دست‌یابی به بدنی جوان‌تر باشد. مانند هر عمل جراحی لیفتینگی، سفت کردن عضله تنها می‌تواند از طریق لیفت گردن صورت پذیرد
لیپوساکشن صورت حدود ۲۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد .

معمولاً تحت مسکن‌های سبک و بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد.

مگر اینکه عمل دیگری نیز در حال انجام باشد. ممکن است در جلسات مشاوره با پزشک برای انجام لیفت پوست گردن ، تصمیم به انجام درمان ترکیبی نیز گرفته شود.
حتی اگر پوست و صورت‌تان صاف و بدون چروک باشند، گردن چروکیده می‌تواند سن شما را آشکار سازد.

اما ترکیبی از برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن یا انجام لیفت پوست گردن به دنبال برداشتن مستقیم چربی از چانه یا گردن می‌تواند ظاهری جوان‌تر به شما ببخشد.

لیپوساکشن، در افرادی که پوست‌شان کشسانی و تونالیته خوبی دارد، به تنهایی می‌تواند چربی انباشته را درمان کند.

با برشی بسیار کوچک به طول کمتر از یک سانتی‌متر، چربی زیر چانه و امتداد استخوان فک، تحت بیهوشی موضعی و با تزریق وریدی خارج می‌شود.

هزینه جوانسازی چانه و گردن در کرج

پس از اینکه در رابطه با لیپوساکشن چانه و گردن تحقیقات لازم را انجام دادید و به این نتیجه رسیدید که کدام کدام کلینیک و کدام پزشک میتواند شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری کند .

حال مهمترین مسئله ای که ذهن شما را مشغول می کند هزینه های مربوط به انجام این عمل می باشد.

در این راستا باید بگوییم عوامل زیادی در هزینه های آن تاثیرگذار هستند.

از جمله نقش پزشک که با توجه به مهارت؛ تجربه، تخصص و دانشش نسبت به جدیدترین متدهای روز دنیا هزینه ها متفاوت خواهد شد همچنین نباید از نقش کلینیک، پرسنل، تجهیزات و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک در تعیین این هزینه ها غافل شوید.

جوانسازی چانه و گردن در کرج
جوانسازی چانه و گردن در کرج

مرکز جوانسازی چانه و گردن در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب