تزریق ژل در مهرشهر

تزریق ژل در مهرشهر

تزریق ژل در مهرشهر

ژل صورت محصولاتی هستند که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک، یا هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم هستند که از طریق تزریق، پوست صورت و بدن را جوان‌سازی می‌کنند، چروک را کاهش می‌دهند یا از بین می‌برند. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به تزریق ژل در مهرشهر می پردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای تزریق ژل در مهرشهر کرج

تزریق ژل لب بسیار کار تخصصی است و حتما باید توسط پزشک انجام شود بنابراین عجله نکنید و به مطب های معتبر و سرشناس مراجعه کنید و حتما نظام پزشکی پزشک معالج خود را چک کنید.

تزریق ژل در مهرشهر
تزریق ژل در مهرشهر

 

مزوتراپی پوست صورت، یکی از روش‌های جوانسازی پوست صورت است که هم در زمینه تخصص پوست و مو و هم پزشکی زیبایی کاربرد دارد. مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی برای پوست است که در آن از تزریق‌های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال به پوست، استفاده می‌شود. تمامی این عناصر به طور طبیعی نیز در پوست وجود دارند. انجام مزوتراپی صورت، مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند، پیری پوست و چین و چروک‌های صورت را برطرف می‌کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌شود.

بوتاکس

خطوط و چروک روی پیشانی را به راحتی می‌توان درمان نمود. با تزریق مقدار کمی از بوتاکس به ماهیچه‌ی فعال اخم این ماهیچه به اصطلاح فلج شده و به مرور زمان از حجم چروک و خطوط آن کاسته می‌شود. تزریق این ماده کمک می‌کند تا عضلات پیشانی ریلکس و آرام شوند. تأثیر تزریق بوتاکس به پیشانی معمولاً یک هفته بعد از تزریق به طور کامل مشخص می‌شود و در اکثر موارد نتیجه‌ای عالی در پی داشته است. همچنین در صورت عمیق بودن خطوط صورت مصرف هم زمان بوتاکس و ژل ژوویدرم یا رستیلان نتیجه‌ی بهتر و ماندگارتری در پی خواهد داشت. این دو ماده کار یکسانی انجام می‌دهند و زمانی که با هم ترکیب شوند بر روی خطوط پیشانی تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارند.

تزریق ژل در مهرشهر
تزریق ژل در مهرشهر

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی داده های آماری گوگل و همچنین نظرات مردم با توجه به اینکه تزریق ژل کاملا مقرون به صرفه و موثر است و در عین حال عوارض بسیار کمی دارد، نسبت به سایر روش های زیبایی مورد توجه و استقبال عمومی قرار گرفته است. برای انجام این روش زیبایی معمولا علاقه مندان در پی جست و جوی مراکز زیبایی اطراف و نزدیک محل سکونت خود هستند. مرکز تخصصی پوست و موی سامان مرکز تزریق ژل در کرج و سایر مناطق استان البرز در این مطلب در خصوص ارائه خدمات مربوط به تزریق ژل در محل سکونت و یا شهر سکونت شما خواهد پرداخت.

لزوم انجام تزریق ژل در محل سکونت

همان طور که میدانید تزریق ژل معمولا در شهر و یا استان محل سکونت شما الزام بیشتری دارد نسبت به اینکه حتما در منطقه محل سکونت شما باشد. در شهر و یا استان منطقی و معقول می باشد، هم از نظر هزینه و هم از نظر تعداد دفعات مراجعه به مرکز تخصصی. اما بر فرض اگر شما ساکن مصباح کرج باشید و در پی مرکزی برای تزریق ژل در کرج بگردید امکان دارد مرکزی در نزدیکی شما باشد، اما از استاندارد های لازم، مجوز های کامل، کادری متخصص و مجرب استفاده نکند. همین موضوع می تواند به شما آسیب بزند.

تفاوت بین بوتاکس و ژل صورت چیست؟

بوتاکس نوعی سم محسوب می شود که با فلج کردن اعصاب، چروک‌های دور چشم، دهان و بین ابروها را از بین می‌برد. با عمیق‌تر شدن این چروکها در نتیجه افزایش سن، بوتاکس می‌تواند عضلات به وجود آورنده این چروک ها را غیرفعال سازد. از آنجا که عضله تزریق شده دیگه منقبض و منبسط نمی‌شود، چروک‌ها نیز از بین می‌روند. اما فیلرهای پوستی به گوشه‌های دهان، لب‌ها، پیشانی، چانه و گونه‌ها حجم می‌دهند. پس از تزریق، اسیدهیالورونیک طبیعی که با افزایش سن کم شده بود دوباره تأمین می‌شود. ژل های تزریقی به پوست ظاهری پر، نرم و مرطوب می‌دهند و می‌توانند به همراه بوتاکس برای جوانسازی صورت به کار روند.

تزریق ژل در مهرشهر
تزریق ژل در مهرشهر

نحوه ی تزریق ژل

قبل از تزریق ژل صورت، ناحیه مورد نظر باید تمیز، و روی آن بی‌حسی موضعی زده ‌شود. بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین هستند که یک بی‌حس کننده ملایم است و برای کاهش ناراحتی در طول و بعد از تزریق به کار می‌رود.  سپس پزشک یک مقدار دقیق از ژل را بر اساس مشکل ناحیه مورد نظر، زیر پوست تزریق می‌کند. بسته به نوع ژل و نواحی تحت درمان، نتایج بلافاصله پس از تزریق ژل مشهود هستند. برخی افراد ورم و کبودی مختصری دارند که موقتی است و پس از چند روز از بین می‌رود. بلافاصله پس از تزریق می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید؛ اما پزشک ممکن است توصیه کند که یک روز استراحت کنید و فعالیت‌های شدید انجام ندهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق، از الکل، کافئین، مکمل نیاسین، غذاهایی که سدیم، شکر و یا کربوهیدرات ساده دارند، مصرف غذاهای تند و یا کشیدن سیگار، دوری کنید. این موارد ممکن است سبب افزایش تورم و تحریک پوست صورت شوند. از ترتینوئین و دیگر محصولات مشابه نیز استفاده نکنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب