بهترین کلینیک لاغری در کرج

بهترین کلینیک لاغری در کرج

بهترین کلینیک لاغری در کرج

چندین روش جراحی وجود دارد که می‌تواند به کاهش وزن و حفظ وزن کمک کند. اینها شامل نوار معده، بای پس معده، بالون معده و گاسترکتومی اسلیو است. جراحی کاهش وزن درمانی است که با کاهش اندازه معده، مقدار غذایی که می توانید بخورید را به حداقل می رساند. طیف وسیعی از درمان‌های کاهش وزن در دسترس هستند که برای کمک به کاهش وزن، کاهش حجم و داشتن یک سبک زندگی سالم‌تر طراحی شده‌اند. در ادامه در آلا کلینیک یکی از  بهترین مراکز جراحی لاغری در کرج  و بهترین دکتر لاغری در کرج را بررسی می کنیم. همپنین پاسخ این سوال را  که چگونه بفهمیم برای عمل جراحی لاغری مناسب هستیم ؟ را میدهیم با ما همراه باشید.

جراحی کاهش وزن چیست؟

جراحی کاهش وزن با کاهش سایز معده یا دور زدن معده مقدار غذایی که می ‌توانید بخورید را کاهش می دهد. چندین روش جراحی وجود دارد که می تواند به کاهش وزن و حفظ وزن کمک کند. این شامل:

جراحی های لاغری چگونه انجام می شود؟

 جراحی های لاغری چگونه انجام می شود؟

 

جراحی کاهش وزن اکثر مواقع با روش لاپاراسکوپی انجام می شود که  در این روش  بریدگی های کوچک ایجاد می‌شود که  به بیهوشی عمومی نیاز دارند. با این روش، جراح قادر است که ابزارهای نازک و یک دوربین کوچک متصل به دوربینی که تصاویر را روی یک مانیتور ویدئویی پخش می‌کند، وارد  قسمت مورد نظر کند. جراحی لاپاراسکوپی خطرات کمتری نسبت به جراحی باز دارد و ممکن است درد و جای زخم کمتری ایجاد کند. بهبودی نیز ممکن است با جراحی لاپاراسکوپی سریعتر باشد. جراحی باز، که شامل یک برش منفرد و بزرگ در شکم است، ممکن است گزینه بهتری نسبت به جراحی لاپاراسکوپی برای افراد خاص باشد. اگر سطح بالایی از چاقی دارید، قبلاً جراحی معده داشته اید یا مشکلات پزشکی پیچیده دیگری دارید، ممکن است به جراحی باز نیاز داشته باشید.

چگونه بفهمیم برای عمل جراحی لاغری مناسب هستیم ؟

اگر به فکر جراحی لاغری و یا همان کاهش وزن هستید. می توانید با یک پزشک در این زمینه صحبت کنید و مشاوره بگیرید که آیا مناسب عمل لاغری هستید و یا خیر.اعضای تیم آلا به شما توضیح خواهند داد که قبل و بعد از عمل چه انتظاراتی باید داشته باشید. آنها ارزیابی خواهند کرد که آیا شما برای جراحی آماده هستید یا خیر و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید که بهترین روش جراحی برای شما کدام است.  برای مشاوره و اطلاعات دیگر با ما در تماس باشید.

بهترین عمل برای لاغری چیست ؟

بهترین عمل و یا جراحی برای لاغری

یکی از بهترین روش ها برای لاغری اسلیو معده می‌باشد. این روش کاملا ایمن بوده و بدون بازگشت است. در این روش  معده فرد کوچک شده و فرد دیگر احساس گرسنگی زیادی نمی‌کند به همین دلیل می تواند یک رژیم غذایی سالم را در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید: مراقبت های قبل و بعد از اسلیو معده

آیا جراحی لاغری عوارض دارد؟

در جراحی کاهش وزن، عوارض مختلفی ممکن است رخ دهد. خطرات جراحی بستگی به این دارد که چه جراحی دارید و هر گونه مشکل پزشکی که قبل از جراحی داشته اید. برخی از شایع‌ترین عوارض اولیه جراحی (یک تا شش هفته پس از جراحی) عبارتند از:

  • خونریزی
  • عفونت
  • انسداد یا نشت در روده ها
  • کم آبی، تهوع و استفراغ

عوارض مهم پزشکی پس از جراحی می تواند شامل لخته شدن خون در پاها یا ریه ها، حمله قلبی، ذات الریه و عفونت دستگاه ادراری باشد. اگر چه مرگ و میر پس از تمام اقدامات اصلی، از جمله بالون معده گزارش شده است، اما احتمال وقوع آنها بسیار کم است. یکی از بهترین کلینیک های لاغری در کرج (آلا) با تیم تخصصی و پیگیری به موقع مانع بروز هر نوع عوارض می‌شود.

  • جراح دارای گواهی هیئت مدیره با آموزش و انجام حجم زیادی از جراحی های چاقی.
  • روش ارتباطی مطمئن برای دسترسی به ارائه دهندگان خود در تمام ساعات، از جمله بعد از ساعت کاری و در روزهای تعطیل.
  • پیگیری طولانی مدت بعد از جراحی.
  • پرسنل بیمارستان با تجربه در مراقبت از بیماران کاهش وزن. این شامل پرستارانی می شود که در مراقبت از بیماران بلافاصله پس از جراحی آموزش دیده اند و متخصصان بیهوشی با تجربه در مراقبت از افراد چاق مرضی.

بهترین دکتر لاغری در کرج

بهترین دکتر لاغری در کرج

در آلا کلینیک روش های متعددی برای لاغری وجود دارد شما بعد از مشاوره با پزشک متخصص می‌توانید بهترین روش لاغری را برای خود انتخاب کنید. تمامی جراحی های لاغری در آلا کلینیک کرج توسط جراح احسان بیگی شهر بابک انجام می‌شود.

برای مشاوره رایگان و تعیین وقت و اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

مرکز پوست، مو و جراحی در کرج

02634093135

02634093136

09352500847

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب