از بین بردن میخچه زیر پا

از بین بردن میخچه زیر پا

میخچه ها بسیار سخت هستند، و در مناطق دردناک پوست وجود دارند که اغلب در اثر فشار یا اصطکاک روی پاها بوجود میایند و رشد میکنند این اتفاق زمانی می افتد که پوست سعی میکند تا از منطقه آسیب دیده محافظت کند این موضوع خطرناک نیست، اما ممکن است باعث تحریک آن شود. آنها بین کسانی که کفش های نا مناسب میپوشند یا پاهای آنها عرق میکند و یا هر روز برای مدتی طولانی می ایستند، رایج تر هستند و زنان را بیشتر از مردان تحت تاثیر قرار میدهند.در این مقاله در رابطه با از بین بردن میخچه زیر پا با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

علل میخچه زیر پا

اگرچه رعایت نکردن بهداشت پا و استفاده از کفش‌های تنگ عامل اصلی این عارضه است، اما علت‌های دیگری نیز دارد که عبارتند از :

فشار بر روی انگشتان پا
آلوده بودن ناخن انگشتان پا
پوشیدن کفش و یا جوراب تنگ
تماس کفش و انگشت
کج بودن انگشتان
پوشیدن کفش یا صندل بدون جوراب
استفاده از کفش‌های پاشنه بلند
داشتن قوس کف پا که روی انگشت و پاشنه پا فشار وارد می‌کند
تقسیم نامتعادل وزن روی پاها

از بین بردن میخچه زیر پا
از بین بردن میخچه زیر پا

 

علایم میخچه زیر پا

درد مفصل انگشتان و کف پا
التهاب
ضخیم شدن پوست
برآمدگی سفت
خشک و یا پوسته پوسته شدن پوست

راه های از بین بردن میخچه زیر پا

استفاده از کرم مرطوب‌کننده

به طور روزانه از کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب کنده استفاده کنید. به دنبال کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب‌کننده حاوی اسید سالسیلیک، لاکتات آمونیوم یا اوره باشید. این محتویات به نرم شدن تدریجی میخچه‌ها و پینه‌های سخت شده کمک می‌کنند. از کرم‌های هیدروکورتیزونی استفاده نکنید زیرا این کرم‌ها فقط برای رفع خارش و راش‌های پوستی مفید هستند و کاری برای درمان میخچه‌ها و پینه‌ها نمی‌کنند. مرطوب کردن نادرست پوست ممکن است باعث تشدید بیماری‌های قارچی شود که باید از آن اجتناب شود به خصوص در بین انگشتان پاها.

کفی مناسب

اگر پای بیمار دچار بدفرمی است ممکن است پزشک کفی‌های طبی مخصوصی برای آنها تجویز کنده تا از عود مجدد میخچه‌ها و پینه‌ها پیشگیری شود. برای جلوگیری از سوزش پینه‌ها در هنگام انجام فعالیت‌های مختلف یک قسمت از مولسکین – که می‌توان از داروخانه‌های محلی تهیه کرد – را برش زده و به دونیمه هلالی شکل تقسیم کرده و دو طرف پینه پا قرار دهید. برای پیشگیری از برخورد میخچه‌ها با کفش، اطراف میخچه پا را با چسب‌های دونات شکل که می‌توان از داروخانه‌ها تهیه کرد بپوشانید.

از بین بردن میخچه زیر پا
از بین بردن میخچه زیر پا

کلینیک از بین بردن میخچه زیر پا کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب