مزو رویتاکر 715 کرج

مزو رویتاکر 715 کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

مزو رویتاکر 715 کرج

مزوتراپی یکی از روش های درمانی که است امروز در پزشکی طرفداران بسیاری پیدا کرده است . این روش درمانی ، بهترین نتیجه را دارا می باشد .  در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزو رویتاکر 715 کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مشخصات کوکتل رویتاکر مدل سیتوکر 715

کوکتل رویتاکر 715، برای جلوگیری از پیری زودرس طراحی شده است. این محصول گزینه‌ای بسیار مناسب برای حفظ درخشش پوست و جوانی بوده و با کار بر روی پوست برای بازسازی درم با غلظت بالای اسید هیالورونیک، به بیماران برای دسترسی به این هدف کمک می‌کند. این کوکتل یک فرمول ابتکاری و منحصر به فرد است و تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست خواهد داشت. برای تولید کوکتل رویتاکر مدل سیتوکر 715 از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای سخت گیرانه‌ای استفاده شده است. به همین دلیل توانسته تمامی مجوز‌های لازم را به دست بیاورد.

مزو رویتاکر 715 کرج
مزو رویتاکر 715 کرج

ویژگی‌ها

کوکتل رویتاکر مدل سیتوکر 715 با استفاده از فرمولی خاص تولید شده و دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید است که می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست بیماران داشته باشد. این کوکتل به عنوان نوروپپتید و یکی از قوی‌ترین آنتی اسکیدان‌های قرن 21 شناخته می‌شود. کوکتل رویتاکر، با استفاده از موادی تولید شده است که می‌تواند مکانیسم‌های موثر بر پیری سلول‌های پوستی را مسدود کند، فرایندهای ترمیم سلول را فعال کند و اثرات جوان کننده و ضد پیری داشته باشد.

این محصول تولید شده در کشور فرانسه است و توانسته تاییدیه CE اروپا را به دست بیاورد. در ترکیبات رویتاکر 715، از موادی استفاده شده که می‌تواند آبرسان خوبی نیز باشد و همچنین نواحی شل و افتاده را به طور کامل برطرف کند. عناصر تشکیل دهنده این محصول شامل موارد زیر می‌باشد.

  • اسید هیالورونیک
  • کارنوزین ( دی پپتید )
  • کمپلکس اسید آمینه
  • CMC

مشخصات و ویژگی های کوکتل رویتاکر 715 :

*چین و چروک ها را کاهش دهید

*تجدید حساسیت شدید و بازسازی پوست

*نسبت به پیری زودرس هشدار می دهد

*به تاخیر انداختن چین و چروک ها

*آبرسانی بالای پوست

*بازگرداندن درخشندگی و کشش

*صاف کردن خطوط و چین و چروک

مزو رویتاکر 715 کرج
مزو رویتاکر 715 کرج

چه افرادی نمی توانند از مزوتراپی ۷۱۵ استفاده کنند ؟

زنان در دوران بارداری و یا شیردهی نمی توانند از این روش استفاده کنند .

افرادی که دچار نارسایی قلبی ، کلیوی و کبدی می باشند .

اشخاصی از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنند .

شایان ذکر است که برای درمان با مزوتراپی ، حتما به یک کلینیک پوست معتبر مراجعه نمایید تا از برند مناسب برای انجام این کار استفاده شود . استفاده از برند های متفرقه ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما عزیزان به همراه داشته باشد .

RevitaCare Cytocare 715 برای جلوگیری از پیری زودرس طراحی شده است. اگر می خواهید درخشش جوانی خود را حفظ کنید، Cytocare 715 می تواند با کار بر روی پوست برای بازسازی درم با غلظت بالای اسید هیالورونیک ، به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

رویتاکر

کوکتل رویتاکر 715 یک فرمول ابتکاری و منحصر به فرد که تأثیر فوری پر کردن ، مرطوب سازی و سفت شدن پوست را ایجاد می کند.این ویال دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید هست.

نتایج Cytocare 502 می تواند ظاهری شاداب و آرام داشته باشد و از داخل باعث تابش سلامتی شود.

کوکتل رویتاکر 715 همچنین به عنوان نوروپپتید شناخته می شود ، یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های قرن بیست و یکم است ، مکانیسم های موثر بر پیری سلول های پوستی را مسدود می کند ، فرآیندهای ترمیم سلول را فعال می کند ، دارای اثر جوان کننده و ضد پیری است.

RevitaCare Cytocare 715 C line 5ml x5

مشخصات و ویژگی های کوکتل رویتاکر 715 رفع چین و چروک و ضد پیری اورجینال فرانسه :

  • برند : رویتاکر (REVITACARE)
  • مدل کوکتل : 715 C LINE
  • چین و چروک ها را کاهش میدهد.
  • تجدید حساسیت شدید و بازسازی پوست
  • نسبت به پیری زودرس هشدار می دهد و آن را درمان خواهد کرد.
  • به تاخیر انداختن چین و چروک ها
  • آبرسان پوست عالی
  • نواحی درمان : درم میانی ، درم سطحی صورت یا گردن
  • بازگرداندن درخشندگی و کشش
  • صاف کردن خطوط و چین و چروک
  • مزو رویتاکر 715 کرج
مزو رویتاکر 715 کرج
مزو رویتاکر 715 کرج

مواد تشکیل دهنده فعال اصلی محصولات REVITACARE

اسید هیالورونیک پوست را مرطوب می کند ، محیط داخلی آن را بازیابی می کند و به حفظ عملکردهای طبیعی کمک می کند. ویتامین ها و نمک های غیرآلی گردش خون ، تنفس سلولی و تبادل مواد مغذی را بهبود می بخشد.

اسیدهای آمینه عناصر سازنده سنتز ساختارهای پروتئینی درون سلول های موجود و همچنین ایجاد سلول های جدید هستند.

DMAE با تحریک فعالیت فیبروبلاست ها و میوفیبروبلاست ها باعث رشد سلول های جدید می شود. کافئین با مهار فسفودی استراز ، اثر لیپولیتیک بسیاری از محصولات را فراهم می کند.

نکات مهم برای استفاده از کوکتل رویتاکر مدل سیتوکر 715

برند رویتاکر، یکی از شناخته شده‌ترین برندهای اروپایی است و برای تولید کوکتل 715 خود، توانسته جایزه‌های بسیار زیادی را به دست بیاورد. البته باید دقت داشته باشید که متاسفانه امروزه مدل‌های ارزان قیمت و تقلبی از این محصول در بازار بسیار زیاد شده است که کیفیت بسیار پایینی دارند و نه تنها باعث بهبود صورت شما نمی‎ شوند، بلکه می‌توانند اثرات منفی و مخربی نیز داشته باشند. به همین دلیل حتما باید به سراغ مدل‌های اصلی این کوکتل بروید تا بتوانید بهترین نتایج را به دست بیاورید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ما با لیبل اصلی عرضه می‎شوند و ضمانت اورجینال بودن نیز دارند.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند بر روی تاثیرات تزریق این کوکتل مزوتراپی تاثیر داشته باشد، روش تزریق آن است. کوکتل رویتاکر مدل سیتوکر 715 را باید با دقت بسیار زیاد و به آرامی تزریق کنید تا اثرات آن به سرعت نمایان شود. بهترین شیوه درمانی نیز تزریق در سه جلسه و با فواصل 3 هفته‌ای است. همچنین برای این که بتوانید اثرات آن را حفظ کنید، می‌توانید هر 3 الی 4 ماه یک جلسه را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب