جوانسازی واژن با لیزر کرج

جوانسازی واژن با لیزر کرج

جوانسازی واژن با لیزر کرج

ناحیه تناسلی یک ناحیه بسیار مهم برای بانوان از لحاظ تولد نوزاد و رابطه جنسی می باشد. این ناحیه متشکل از بافت های همبند، سلول ها و اعصاب حسی فراوان است، لذا خونرسانی ناحیه تناسلی بسیار حائز اهمیت می باشد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی جوانسازی واژن با لیزر کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

لیزر واژن

یکی از مناسب ترین روش های جوانسازی برای قسمت داخلی واژن استفاده از لیزر واژینال می باشد که به ترمیم بافت واژن کمک بسزایی می نماید. همچنین انجام کربوکسی تراپی، تزریق چربی به زیر مخاط واژن می تواند سبب جوانسازی و شادابی این ناحیه شود.

لیزر زیبایی واژن با ایجاد فرکانس های به داخل واژن سبب ایجاد یک لایه از سلول های سطحی واژن می شود و همین امر سبب از بین رفتن بافت فرسوده واژن و ایجاد بافت جدید می گردد. در حقیقت سلول های جدید اعصاب حسی و خونرسانی بهتری خواهند داشت که این امر می تواند حس جنسی و ترشحی آن را بهبود بخشد، به علاوه موجب تقویت و حالت سفتی در بافت های همبند زیر سلولی گردد.

جوانسازی واژن در کرج
جوانسازی واژن با لیزر کرج

جوانسازی واژن با لیزر چگونه انجام میشود؟

در این روش یک پروب لیزر وارد واژن شده که توانایی چرخش 360 درجه را دارد. اشعه صادر شده از این پروب به بافتها خورده و موجب تحریک آنها جهت تولید بیشتر کلاژن میشود. مهمترین نکته ای که در خصوص این شیوه درمان باید به آن اشاره کرد، عدم نیاز به بیهوشی و حداقل میزان درد در حین درمان است. بیماران می توانند فعالیت های روزمره خود را پس از عمل از سر بگیرند. اما پزشکان توصیه می کنند برای مدت پنج روز نباید هیچ چیزی نباید وارد واژن شود. بنابراین رابطه جنسی بعد از لیزر تا چند روز ممنوع!

کاندیدای مناسب برای درمان با لیزر کیست؟

درمان با استفاده از لیزر، با توجه به اینکه غیر تهاجمی است و نیازی به بیهوشی نیست، برای اکثر زنان بلامانع است. خصوصا در افرادی که از استرس، درد لگن، بی اختیاری ادرار و افتادگی واژن رنج میبرند. پزشکان توصیه می کنند که زنان حداقل سه ماه پس از زایمان برای انجام این روش درمانی صبر کنند. زنانی که در دوره بعد از یائسگی به سر میبرند، با انجام این درمان میتوانند شکل ظاهری واژن خود را به دوران قبل از یائسگی برگردانند؛ چرا که تولید کلاژن به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

خطرات جوانسازی واژن با لیزر چیست؟

با توجه به اینکه این درمان غیر جراحی است، احتمال عوارض و خطراتی مانند عفونت یا خونریزی بعد از درمان بسیار کم است.

آیا نتایج درمان های غیرجراحی دائمی هستند؟

خیر. برای کسب نتیجه مطلوب، به تکرار این درمان در چند جلسه با فاصله زمانی منظم نیاز است. معمولا بین 6 الی 12 ماه بعد نیاز به تکرار و شرکت در جلسات لیزر است.

جراحی بهتر است یا درمان با لیزر؟

همه چیز به هدف شما از انجام این کار بستگی دارد. رادیو فرکانسی و لیزر با استفاده از تقویت تولید کلاژن منجر به سفت شدن واژن میشوند. بنابراین کیفیت نتیجه به نحوه پاسخ بدن شما به درمان بستگی دارد. اما در روشهای جراحی، بافت و پوست اضافی توسط جراح شده و هدف شما به هر حال برآورده میشود. با این وجود جراحی یک روش تهاجمی است که خطراتی هم در پی دارد.

 

مراقبت های بعد از لیزر تنگ کردن واژن

۱- تا دو هفته از رابطه جنسی خودداری نمایید.

۲- انجام کارهای سنگین خود را یک تا دو هفته به تعویق بیاندازید.

۳- در صورت سوزش می توانید از بالشتک های یخ در محل استفاده کنید.

جوانسازی واژن با لیزر کرج
جوانسازی واژن با لیزر کرج

بیشتر بخوانید:

 

اقدامات قبل از انجام لیزر جهت تنگ کردن واژن

۱- قبل از انجام لیزر، نیاز به معاینه واژینال است.

۲- در صورت عفونت واژینال ابتدا باید عفونت را درمان کرد و سپس جهت لیزر اقدام نمود.

۳- قبل از لیزر باید پاپ اسمیر جدید انجام داد.

۴- بهترین زمان لیزر ۳ تا ۵ روز بعد پایان پریود است.

تعداد جلسات و بازه زمانی میان هر جلسه را پزشک متخصص با توجه به شرایط بیمار تعیین می‌کند و می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد.

ماندگاری لیزر چقدر است

ماندگاری نتایج لیزر به شدت شل شدگی عضلات واژن بستگی دارد و معمولاً بین ۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد و بهتر است درمان هر ۱۲ تا ۱۸ ما تکرار شود.

مرکز جوانسازی واژن با لیزر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط