کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

از آنجا که بیشتر خانم ها به سلامتی و زیبایی شخصی خود توجه می کنند، چهره دیگر تنها موضوع نگرانی نیست. بسیاری از خانم ها به زیبایی واژن خود بسیار اهمیت می دهند و به دنبال راهی برای سفیدی و روشن سازی آن هستند. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کربوکسی تراپی بیکینی در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

تیرگی واژن

تیرگی واژن به دلیل تجمع رنگ دانه ها در آن ناحیه می باشد. این عارضه یک وضعیت پوستی بی ضرر است که در آن برخی از قسمت های پوست تیره تر از رنگ طبیعی فرد می باشد. این تیرگی معمولا به دلیل وجود بیش از حد ملانین در پوست است. آنها معمولا به صورت لکه های ریز هستند و در قسمت های بزرگتر پخش می شوند و کمی متفاوت از پوست طبیعی می باشند.

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج
کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

 

دلیل تیرگی واژن

پوست واژن مانند سایر قسمت های بدن تحت تاثیر بسیار از عوامل مانند افزایش سن ممکن است تغییر کند. بعضی از خانم ها به طور ژنتیکی دارای واژنی تیره هستند اما برخی دیگر به مرور زمان دچار این عارضه می شوند.

کربوکسی تراپی بیکینی

یکی از اقداماتی که برای زیبایی بیشتر واژن خانم ها انجام می شود کربوکسی تراپی است که این روزها بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و زنان می توانند با استفاده از این روش تا حد زیادی مشکلات نواحی آلت تناسلی خود را حل کنند.

دستگاه کربوکسی این امکان را به زنان می دهد تیرگی های ناحیه تناسلی خود را بر طرف سازند و تغییر رنگ ایجاد شده در این ناحیه به زیبایی و افزایش جذابیت آن می افزاید.

*البته این نکته را در ذهن و نظر خود داشته باشید که کربوکسی در نواحی مختلف بدن خانم ها قابل استفاده است. مثلا دستگاه کربوکسی در نواحی کشاله ران، زیر بغل و گردن و روی سینه، روی دست ها نیز قابل استفاده است و نتایج قابل توجهی را پدید می آورد.

فرایند روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

در روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی، هدف از بین بردن بافت های تیره رنگ در ناحیه واژن از جمله ران ها است. این تکنیک شامل تزریق گاز طبیعیCO2  به پوست ناحیه تناسلی است. افزایش مقدار گاز دی اکسید کربن در این ناحیه باعث بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به محل می شود. این کار برای ترغیب تولید کلاژن و از بین بردن لایه ملانین موجود در منطقه واژن امکان پذیر می شود. دقت کنید که چنین نتیجه بسیار خوب و راضی کننده ای را با کرم نمی توانید بدست آورید.

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج
کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج چگونه انجام می شود؟

در این روش با تزریق گاز کربن دی اکسید با استفاده از دستگاه هایی که کربوکسی نام دارد می توانند بسیاری از مشکلاتی که در نواحی مختلف بدنی وجود دارد را رفع کنند.

کربوکسی تراپی برای چه افرادی مناسب نیست؟

بیمارانی که نارسایی کلیوی دارند
افرادی که تحت دیالیز هستند
خانم‌های باردار و شیرده
افرادی که پس از جراحی خون فعال در محل زخم دارند
بیماران مبتلا به سرطان. اشخاصی که تحت شیمی درمانی‌اند
افراد مبتلا به کم خونی شدید
بیماران مبتلا به صرع
افرادی که بیماری مغزی دارند
بیماران مبتلا به آب سیاه
افرادی که مشکلات حاد تنفسی دارند
دیابت کنترل نشده

معمولا مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی ۶ ماه در نظر گرفته می شود که این ماندگاری با تکرار این روش در فواصل زمانی معین، طولانی تر می شود. ماندگاری این روش در هر فرد بسته به شرایط پوستی و ناحیه ی تزریق  کاملا متفاوت می باشد.

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج
کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

بیشتر بخوانید:

کربوکسی تراپی واژن چه مزایایی دارد؟

از سوالاتی که از سوی زنان و علاقه مندان به روش های زیبایی واژن پرسیده می شود این است که کربوکسی تراپی چه امکانی را برای آنان ایجاد می کند و انتظار چه تغییری را داشته باشند.

برای پاسخ گویی به این سوال موارد متعددی را می توان برشمرد از جمله:

  • افزایش زیبایی واژن
  • افزایش جذابیت جنسی
  • افزایش لذت جنسی
  • افزایش میل جنسی
  • رفع تیرگی پوست در نواحی واژن
  • رفع حالت چروکیدگی و شلی اطراف واژن
  • از بین بردن سلولیت ها
  • از بین بردن چروک ها
  • درمان و ترمیم زخم های ایجاد شده بر روی پوست نواحی مختلف بدن

 

بعد از روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی چه اقداماتی باید انجام شود؟

همان طور که گفته شد هیچ احتیاط زیادی برای بعد از عمل وجود ندارد. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد اینست که شما باید واژن خود را سالم و تمیز نگه دارید. از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید که تهویه هوا بهتری را فراهم می کند. واژن باید در معرض هوای مطبوع و تهویه مناسب باشد. همچنین ممکن است بعد از عمل کمی سوزش و التهاب در واژن خود احساس کنید. اگر علائم شدید بود به پزشک خود اطلاع دهید تا دارو های ضد التهاب برای شما تجویز کند.

هزینه کربوکسی تراپی بیکینی در کرج چقدر است و به چند جلسه نیاز دارد؟

هزینه کربوکسی تراپی هم همانند سایر روش های درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نوع کلینیک:

کلینیک های زیبایی متعددی وجود دارند که خدماتی مانند کربوکسی تراپی را ارائه می دهند، دولتی یا خصوصی بودن کلینیک می تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه نهایی کربوکسی تراپی واژن داشته باشد.

موقعیت جغرافیایی کلینیک:

در صورتی که کلینیک در مناطق بالای شهر قرار داشته باشد با توجه به سطح اقتصادی افراد هزینه های خدمات آن ها نیز بالا تر است در حالی که در مناطق متوسط و ضعیف شهر هزینه کربوکسی تراپی متناسب با درآمد آن قشر پایین تر است.

تخصص و مهارت پزشک:

شهرت و با تجربه بودن پزشک و سابقه کاری درخشانی که دارد نیز می تواند از عوامل تعیین کننده قیمت کربوکسی تراپی باشد زیرا چنین پزشکانی دارای دستمزد بالاتری هستند.

تعداد جلسات:

تعداد جلسات مورد نیاز برای گرفتن نتیجه مطلوب از کربوکسی تراپی نیز بر قیمت کربوکسی تراپی تاثیر گذار است و پزشک مشخص می کنند که هرشخص به چندین جلسه کربوکسی تراپی نیاز خواهد داشت.

کربوکسی تراپی بیکینی در کرج
کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

مرکز کربوکسی تراپی بیکینی در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط