تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

از آنجا که همه افراد زیبایی را دوست دارند وطالب زیبایی هستند،امروز تزریق ژل در بین اکثر بانوان رواج پیدا کرده که در این مقاله از آلاکلینیک هدف وتمرکز ما برروی تزریق ژل گونه می باشد که با مقاله این مقاله می توانید در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید.

واما قبل از هر چیز بهتر است یک توضیح تکمیلی درباره ژل گونه در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم.

ژل گونه چیست؟

همان طور که می دانید زمانی که سن افزایش می یابد حجم گونه ها از بین می رود یا اینکه خیلی از افراد هم هستند که فرم صورت آن ها به گونه ای است که گونه آنها حجم زیادی ندارد،اما ژل گونه یک روش تزرییقی می باشد که درواقع افراد پس از تزریق ژل حجم گونه آنها افزایش می یابد به این صورت که حجم ناحیه استخوان را افزایش می دهد،و همین امر سبب می شود تا استخوان گونه به شکلواضح تری دیده شود.

اما ژل گونه انواع مختلفی دارد و توسط برند ها مختلفی تولید وتوزیع می شود،که شما زمانی که به متخصص خود مراجعه می کنید جهت تزریق ژل گونه،در واقع پزشک برای انتخاب فیلر شما را راهنمایی می کند که با توجه به صورت و عمق چین وچروک شما مشخص می کند که از کدام نوع فیلر باید استفاده کنید.

که در ادامه مطلب به به انواع ژل تزریقی گونه اشاره خواهیم کرد.

انواع ژل تزریقی گونه:

و اما همان انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند، که می‌توان برای ژل گونه از آن‌ها استفاده کرد. دو نوع فیلر پوستی بر پایه اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک برای افزایش حجم در گونه و زیر چشم بسیار کاربرد دارند. این نوع فیلرها موقتی هستند. پرکننده دیگری نیز وجود دارد، که حاوی هیدروکسیلاپاتیت بوده و برای این ناحیه استفاده می‌شود.

دلایل تزریق ژل به گونه چیست ؟

تزریق ژل به گونه یکی از محبوب‌ترین انواع تزریق ژل است. این روش در جوانی باعث برجسته‌تر شدن و زیباتر شدن چهره شما شده و در سنین بالاتر حالت افتادگی و علائم پیری را در چهره شما از بین می‌برد. عوامل مختلفی می‌توانند در تغییر حالت و شکل گونه‌های شما موثر باشند. اما نگران نباشید! تزریق ژل به گونه می‌تواند سد محکمی در برابر همه این عوامل ایجاد کند.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تزریق ژل به گونه یا دیگر اجزای صورت در دراز مدت به بافت‌های پوستی آن‌ها آسیب خواهد رساند. به علاوه این افراد معتقدند که استفاده از این شیوه تنها نتایجی کوتاه مدت داشته و پس از مدتی باعث تشدید آسیب‌ها نیز خواهد شد. برخی دیگر تصور می‌کنند که ژل‌های استفاده شده در این روش پس از مدتی استفاده خود شل شده و فرم صورت را تغییر می‌دهند. نگرانی‌ها و سوالات زیادی پیرامون تزریق ژل به گونه وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا حد امکان به سوالات پاسخ داده و نگرانی‌های شما را برطرف کنیم.

برای افراد جوان زیبایی صورت و برجسته سازی گونه‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل تزریق ژل به گونه است. این کار باعث افزایش حجم گونه‌ها شده و تاثیر زیادی در زیبایی چهره آن‌ها خواهد داشت. در افراد مسن‌تر که افزایش سن باعث بروز چین و چروک‌ها و از بین رفتن سطوح چربی شده است نیز این روش طرفداران زیادی دارد. این افراد از تزریق ژل به گونه برای حفظ حالت گونه‌ها و جلوگیری از تغییر حالت چهره استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت استفاده از این روش برای زیبایی در همه سنین مناسب است.

  • بهترین ژل تزریقی گونه کدام است؟

    برندهای معرفی شده همگی جز فیلرهای پرطرفدار بوده و در نواحی مختلف صورت توسط متخصصان پوست استفاده می‌شوند. بهترین مارک ژل تزریقی با توجه به وضعیت پوست و انتظارات شخص تعیین می‌شود. همانطور که در مورد انواع ژل گونه توضیح دادیم، هر برند برای انواع مشکلات پوست فیلرهایی تولید کرده است. متخصص با معاینه پوست و بررسی میزان چین و چروک بهترین مارک ژل تزریقی را برای شما انتخاب می‌کند.

  • نکات مهم قبل از تزریق ژل گونه

    قبل از تزریق ژل به گونه باید سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید. بهترین کاندیدها برای تزریق فیلر گونه افرادی هستند، که سیگار نمی‌کشند و سابقه بیماری‌های مزمن ندارند. بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو (FDA) در صورت وجود موارد زیر باید از تزریق ژل صرف نظر کنید.

    • وجود اختلالات خونریزی
    • حساسیت به ترکیبات مصنوعی موجود در فیلرها
    • بارداری یا شیردهی

    باید حداقل ۲ هفته قبل از تزریق ژل به گونه از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید. اگر از این داروها استفاده می‌کنید، حتما در جلسه مشاوره به دکتر پوست اطلاع دهید. ممکن است، پزشک دستورالعمل دیگری برای این داروها داشته باشد. حداقل ۲ روز قبل از تزریق ژل باید استفاده از الکل را متوقف کرد.

    مزایای تزریق ژل گونه

    تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش‌های دیگر زیبایی مثل پروتز گونه و جراحی لیفت صورت مزایای زیادی دارد. برخی از جوانب مثبت تزریق فیلر عبارتند از:

    • تزریق فیلر را می‌توان در مطب پزشک یا کلینیک انجام داد و نیازی به بیهوشی ندارد.
    • این روش دوره نقاهتی نداشته و می‌توان بلافاصله بعد از تزریق به محل کار بازگشت و فعالیت‌های روزانه را انجام داد.
    • ژل گونه ما‌ه‌ها یا سال‌ها دوام دارد. نتیجه این روش دائمی نیست و در صورت تغییر نظر پس از چند وقت به حالت قبل بازمی‌گردد.
    • عوارض جانبی این روش بسیار کم است و احتمال عفونت در پایین‌ترین حد قرار دارد.
    • بعد از تزریق فیلر می‌توان تا حدودی مدل آن را تغییر داد. تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید، پزشک می‌تواند ژل بیشتری تزریق کند.
    • هزینه تزریق فیلر به گونه بسیار کمتر از روش‌های جراحی مانند پروتز گونه است.

اطلاعات تماس

آدرس: فلکه اول گوهردشت،برج پارمیدا،طبقه دوم،واحد 201

02634093136

02634093135

09352500847

آخرین مقالات:

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب