لیفت لب در کرج

لیفت لب در کرج

لیفت لب در کرج

نمایش دندان های پیشین بالا، در زیبایی و جذابیت صورت خانمها بسیار اثر گذار است.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی لیفت لب در کرج و

لیفت سانترال لب کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید

 

لیفت سانترال لب کرج

برای بهبود فرم لب از جمله برجسته کردن، کاهش فاصله بین بینی و لب و تغییر فرم آن می توان لیفت لب و سانترال لب را انجام داد که بسیار کاربردی، به صرفه و موثر هستند. جراحی  سانترال لب یکی از اعمال جراحی زیبایی است که می تواند فرم ایده آل تری به لب ها بدهد، این جراحی برای افرادی مناسب است که طول لب بالای آن ها نسبت به بینی شان زیاد است و دندان های بالایی به صورت کامل پوشیده می شود و قابل مشاهده نیست.(برای مطالعه مقاله لیفت ابرو در کرج کلک کنید)

مرکز لیفت لب در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت لب در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

لیفت لب در کرج
لیفت لب در کرج

 

جراحی لیفت سانترال لب چیست؟

جراحی لیفت سانترال لب یکی از محبوبترین و کم تهاجم ترین روش های دائمی برای حجیم کردن لب است که تاثیر بسزایی در زیبایی و فرم زیبای لب دارد. این جراحی در مطب انجام می شود و در آن فضای میان بینی و لب کوتاه تر می شود. در واقع ، با جراحی لیفت لب، لب ها برجسته تر و پرتر به نظر می رسند و فرم اصلی لب بیشتر نمایان می شود.

اگر می خواهید حجم لب بالای خود را افزایش دهید، جراحی لیفت سانترال بهترین گزینه برای این هدف است.

لیفت لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت لب طی بیهوشی انجام شده و در این عمل زیبایی لب، برش هایی در نواحی مشخص ایجاد شده و سپس بخیه زده می شود، در ادامه انواع عمل زیبایی لب توضیح داده شده است:

لیفت لب از زیر بینی

در این روش قسمتی از پوست زیر بینی برداشته می وشد و سپس پوست به بالا کشیده شده تا فاصله ی لب فوقانی از بینی کاهش یابد در نهایت محل برش بخیه زده می شود.

عمل زیبایی گوشه لب

نواحی انتهایی لب برخی از افراد حالت افتاده دارد که نیاز به لیفت پیدا می کند. بنابراین برش هایی در حاشیه لب ایجاد می شود و به مقدار بسیار کوچک پوست برداشته می شود و سپس حاشیه لب لیفت شده و در نهایت بخیه زده می شود.

لیفت لب در کرج
لیفت لب در کرج

کلینیک لیفت لب در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر لیفت لب در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

جراحی لیفت سانترال لب چه مزیت هایی دارد؟

  • زیبایی لب ها و تقارن آن ها: عمل لیفت لب ها سبب بزرگ شدن لب ها و ایجاد جذابیت در صورت میشود که به هنگام لبخند زدن کاملا خود را نمایان میکند.
  • جوانسازی صورت: بعد از عمل سانترال، با توجه به اینکه لب بالایی بزرگ تر نمایش داده میشود، تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی و جوانی صورت دارد.
  • ضخیم سازی لب بالا: با توجه به اینکه در این عمل فاصله پشت لب های فرد کوتاه میشود، لب های باریک افراد که متقاضی این عمل هستند، برجسته شده و از ضخامت بیشتری برخوردار میشوند.
  • نمایان کردن دندان های پیشین (اصطلاحا دندان های خرگوشی): زیبایی طرح لبخند با مقدار نمایان کردن دندان ها رابطه مستقیم دارد. با انجام این عمل، لب بالایی که روی دندان های پیشین میفتد کمی به بالا کشیده میشود و دو دندان خرگوشی فرد کمی نمایان تر میشود و به زیبایی لبخند وی می افزاید.
  • از بین رفتن اسکار و جای زخم بینی: انجام عمل لیفت لب با بالاتر رفتن لب ها و نمایش کمتر جای زخم آن ها رابطه مستقیم دارد.
  • زمان جلسه عمل لیفت لب در مقایسه با سایر اعمال جراحی بسیار کمتر است.
  • سانترال لب با بی حسی موضعی انجام میشود و مشکلات و معایب بیهوشی را ندارد.
  • در مقایسه با تزریق ژل به لب یا تزریق چربی لب ها، به دلیل اینکه در این عمل جسم خارجی وارد بدن نمیشود، سانترال لب از مزیت عدم واکنش بدن برخوردار است

 

کاندیدای مناسب ليفت سانترال لب

  • افرادی که از فرم لب بالای خود راضی نیستند.
  • افرادی که لب بالای آن ها به دلیل سیگار کشیدن یا کهولت سن دچار چروکیدگی شده است.
  • در این جا باید خاطر نشان نمود که به طور کلی به دنبال افزایش سن ، فاصله لب بالا و نوک بینی افزایش می یابد.
  • بنابراین افراد میانسالی که با این مشکل روبرو هستند و می خواهند فاصله لب و بینی را کاهش دهند ، کاندید مناسبی برای جراحی لیفت سانترال لب خواهند بود.
لیفت لب در کرج
لیفت لب در کرج

اقدامات قبل از جراحی ليفت سانترال لب

  • پیش از انجام جراحی لیفت لب در ابتدا ، معاینات لازم برای بیمار تجویز شده و حتما باید انجام پذیرند.
  • ضمنا توجه داشته باشید که جهت انجام این جراحی ، طول مابین لب بالا و بینی توسط پزشک جراح پلاستیک اندازه گیری می شود.
  • توصیه می شود از چند وقت قبل از عمل لیفت لب ، مصرف داروهایی از قبیل آسپیرین و داروهای ضد التهاب و همچنین مکمل های گیاهی قطع شود ؛ زیرا این داروها خونریزی را افزایش می دهند.
  • افراد قبل از جراحی لیفت سانترال لب ، باید در صورت ابتلا به هر گونه بیماری ، آلرژی و همچنین در صورت مصرف هر گونه داروی خاص ؛ این موارد را به پزشک خود اطلاع دهند.
  • مصرف الکل و سیگار باید از مدتی قبل از جراحی لیفت لب به طور کامل قطع شود ؛ زیرا این موارد در حین عمل می توانند جان فرد را به مخاطره انداخته و پس از عمل نیز می توانند فرآیند بهبودی را دچار اختلال کنند.

آیا بعد از جراحی سانترال، امکان بازگشت وجود دارد؟

بعد از انجام جراحی، کمی بازگشت وجود دارد. پزشک جراح با در نظر گرفتن این بازگشت، محاسبات را انجام میدهد تا پس از بازگشت نتیجه مطلوب حاصل شود.

آیا جای بخیه جراحی باقی می ماند؟

بخیه ها به صورت میکروسکوپی انجام می شود. چون بخیه ها زیر بینی زده می شود، حتی اگر اثری بماند، با خطای دید پوشانده می شود.

آیا با جراحی سانترال لب، می توان گوشه دهان را هم به سمت بالا کشید؟

خیر، با جراحی سانترال لب، فقط قسمت مرکزی لب به سمت بالا کشیده می شود.

آیا در جراحی سانترال لب، فرم لب ها تغییر میکند؟

در این جراحی فقط فاصله بین لب و بینی کوتاهتر می شود.

هزینه لیفت لب در کرج

هزینه لیفت سانترال لب چقدر است؟

پارامترهای هزینه شامل موارد زیر است:

  • نوع بیهوشی
  • هر عمل جراحی دیگری در کنار آن (مانند بوتاکس یا تزریق لب)
  • پیچیدگی جراحی
  • صلاحیت و تجربه جراح
لیفت لب در کرج
لیفت لب در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت لب در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب