لیزر موهای زائد الکساندرایت کرج

لیزر موهای زائد الکساندرایت در کرج

لیزر موهای زائد الکساندرایت در کرج

لیزر موهای زائد امرروزه یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای رائد بدن است. اما این که با چه دستگاهی فرایند لیزر را انجام بدهید که نه درد داشته باشید و نه عوئارضی خیلی مهم است. در ادامه می خواهیم لیزر موهای زائد با الکساندرایت را در آلا کلینیک کرج بررسی کنیم .در  این مقاله شما را از نحوه و چگونگی از بین بردن موهای زائد و  از مزایا و کاربرد و تمام نکاتی که شما عزیزان قبل و بعد از انجام درمان به آن نیاز دارید را جمع آوری کرده ایم همچنین قیمت لیزر موهای زائدبا دستگاه  الکساندرایت در کرج در ادامه قرار داده ایم با آلا کلینیک همراه باشید.

لیزر الکساندرایت در کرج

لیزر الکساندرایت یکی از  بهترین دستگاه های لیزر است که امروزه در مراکز زیبایی و عموم جامعه بسیار محبوب شده است. از این لیزر برای رفع موهای زائد بدن، از بین بردن لک ها و رنگ دانه های قرمز پوستی می‌باشد. طول موج این دستگاه به طور مستقیم در ریشه و فولیکول های مو نفوذ پیدا می‌کند و مو را به طور کامل  از بین می‌برد. به این صورت که نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود.

لیزر الکساندرایت در کرج

مزایای لیزر موهای زائد الکساندرایت کرج

  • لیزر الکساندرایت به دلیل پوشش‌دهی وسیع (بیش از ۱۸ میلی‌متر) و سرعت تکرار بالا سریع‌ترین روش از بین بردن موهای زائد بدن می‌باشد.
  • درمان سریع ناحیه‌های بزرگ؛ برای مثال کل پشت بدن یا پاها  ظرف کمتر از 30دقیقه عاری از هرگونه موی زائد می‌شود.
  •  برای تمام افراد با انواع تایپ های پوستی می توان از آن استفاده کرد اما برای بیمارانی با طیف پوست روشن تا زیتونی رنگ  که 70 درصد از جامعه رو تشکیل میدهد بهترین عمل کرد را دارد.
  • از مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت می‌توان به میزان نفوذ مناسب لیزر به پوست اشاره کرد که نفوذ در عمق بیشتر باعث تاثیرگذاری بیشتر میگردد.
  • از این دستگاه حتی برای پوست های تیره نیز می‌توان استفاده کرد.
  • تعدا جلسات این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها کمتر است.
  • جواب دهی این دستگاه را بعد از دو جلسه به راحتی می توانید ببینید.
  • لیزر الکساندرایت درکرج توانایی حذف موهای نازک و روشن را دارد و برای موثر برای موهای نازک‌تر است.
  • لیزر الکساندرایت تنها لیزری است که برای درمان پر مویی یا “سندرم آمبراس” توصیه می‌شود.
  • در بین دستگاه های لیزر، عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار کم است.
  • فرایند لیزر درمانی به طور کامل بدون درد انجام می‌شود.
  • دارای یک سری جداگانه است که این مورد سبب می‌شود بسیار بهداشتی تر از سایر دستگاه ها شود.
  •  شدت لیزر برای نقاط حساس بدن مانند زیربقل و … قابل تنظیم است که هیچ گونه عارضه ای ایجاد نمیشود.
  • این تکنولوژی توسط FAD (سازمان جهانی دارو و غذای امریکا) برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است.

بیشتربخوانید : کلینیک لیزر در کرج

لیزر موهای زائد با الکساندرایت در کرج
لیزر موهای زائد در کرج

مراقبت قبل از لیزر موهای زائد با  الکساندرایت

قبل از انجام لیزر موهای زائد بهتر است که یک سری نکات را جهت بهتر شدن طول درمان رعایت کنید که عبارت می‌باشند از:

  • از اپلاسیون خودداری کنید: یکی از بهترین راه ها برای آماده شدن برای درمان رفع موهای زائد این است که از اپیلاسیون کردن خوددار کنید. . از آنجایی که لیزر موهای زائد با جستجوی ریشه های مو و فولیکول مو  کار میکند، مهم است که مناطقی را که باید درمان شوند به مدت حداقل چهار تا شش هفته قبل از اولین جلسه رها کنید.
  • ناحیه را اصلاح کنید: اصلاح کردن ناحیه مورد نظر تا زمانی که کندن یا اپیلاسیون انجام نشود توصیه می شود. اصلاح 24 تا 48 ساعت قبل از تاریخ تعیین شده مهم است. در حالی که ریشه مو نامرئی است، لیزر می تواند آن را در رنگدانه جستجو کند. با اصلاح، احتمال سوختگی موها در زیر سطح پوست را کاهش می دهید.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید : حداقل دو هفته یش از لیزر موهای زائد از حمام افتاب دوری کنید. دور نگه داشتن نواحی آسیب دیده از آفتاب شامل پرهیز از برنزه کننده ها و خود برنزه کننده ها نیز می باشد. آنها می توانند باعث تغییر رنگ پوست پس از لیزر درمانی شوند.
  • از اسکراب بدن خودداری نمایید: استفاده کردن از اسکراب سبب حساس شدن پوست می‌شود. این موضوع باعث می‌شود  که بعد از لیزر درمانی  در ناحیه دچار قرمزی شوید.
  • دوش بگیرید: برای اطمینان از تمیزی پوست و عاری از هرگونه محصول، قبل از قرار ملاقات خود دوش بگیرید. هیچ گونه آرایش، دئودورانت یا لوسیون را روی ناحیه تحت درمان قرار ندهید. ما در کلینیک خود دستمال مرطوب ارائه می دهیم تا هر محصولی را که فراموش کرده اید بردارید را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد صورت در کرج

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد با  الکساندرایت

پس از اتمام درمان لیزر موهای زائد، پوست شما وارد مرحله حیاتی ریکاوری و جوانسازی می شود. مراقبت های پس از آن برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن و موفقیت طولانی مدت این روش ضروری است. برای حمایت از روند بهبودی پوست و حفظ اثرات خیره کننده لیزر موهای زائد، مجموعه ای از دستورالعمل های جامع بعد از مراقبت های بعد از لیزر  را بیان کرده ایم.

  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید: برای محافظت از پوست در برابر هایپرپیگمانتاسیون احتمالی، لازم است حداقل دو هفته پس از درمان از حمام آفتاب، تخت‌های برنزه و محصولات خود برنزه دوری کنید.
  • لباس های گشاد بپوشید: با استفاده از لباس های گشاد برای حداقل 48 ساعت، راحتی خود را پس از درمان افزایش دهید. برخلاف لباس‌های نرم که ممکن است باعث اصطکاک و تحریک شود، لباس‌های گشاد از مالش غیرضروری جلوگیری می‌کنند.
  • از دست زدن به پوست خودداری کنید: پس از اولین لیزر درمانی یا جلسه حذف موهای زائد، در برابر وسوسه لمس یا مالش ناحیه تحت درمان مقاومت کنید. تماس مستقیم می تواند باعث تحریک و افزایش خطر عفونت شود. در صورت بروز هر گونه ناراحتی پوستی، از قدرت تسکین دهنده کمپرس سرد یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
  • پوست را تمیز نگه دارید: رعایت بهداشت بی عیب و نقص برای ناحیه تحت درمان یکی از جنبه های اساسی مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد است. در روزهای بعد از جلسه، یک روال پاکسازی ملایم با استفاده از آب ولرم و یک پاک کننده ملایم اتخاذ کنید. برای جلوگیری از تحریک، از محصولات معطر، اسکراب ها و لایه بردارها در طول این مرحله حساس بهبودی خودداری کنید.

بیشتربخوانید : لیزر موهای زائد در گوهردشت

قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در کرج

در ادامه در قالب یک جدول قیمت لیزر موهای زائد با الکساندرایت در کرج را برای شما عزیران شرح دادیم.

لیست قیمت آقایان 

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت د رکرج

لیست قیمت خانم ها

قیمت لیزر الکساندرایت در کرج

برای انجام لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در کرج با آلا کلینیک تماس حاصل فرمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط