فیلر صورت در کرج

فیلر صورت در کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

فیلر صورت در کرج

با گذشت زمان پوست انسان به دلیل از دست دادن کلاژن و چربی دچار تغییر شده و در نتیجه شادابی و جوانی خود را از دست می دهد و علائمی همچون چین و چروک، خطوط کوچک و عمیق در ناحیه خط لبخند و یا پیشانی به وجود می آید و به این ترتیب چهره شروع به نشان دادن علائم  پیری از خود می کند.که این موضوع برای بسیاری از افراد امری مهم و ناراحت کننده است. پس از صحبت در رابطه با تزریق فیلر در کرج،  در این مقاله از سایت کلینیک آلا قصد داریم در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی فیلر صورت در کرج ، و در کل هر آنچه که باید در رابطه با تزریق فیلر بدانید با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

مرکز فیلر صورت در کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق فیلر در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

فیلر صورت در کرج
فیلر صورت در کرج

 

 

فیلر صورت چیست؟

در یک تعریف ساده راهی هست که شما با خرج کردن مقداری پول، آثار پیری و چین و چروک را از روی صورت خودتان حذف می‌کنید. از آنجاییکه با پا به سن گذاشتن، میزان چربی صورت کاهش پیدا می‌کند، این فرایند به ایجاد چروک در صورت منجر می‌شود، در این روش با تزریق ژل یا فیلر که پرکننده پوست به حساب می‌آید به صورت، فرو رفتگی‌ها و چین و چروک حذف می‌شود. البته از این روش فقط برای حذف چروک استفاده نمی‌شود، بلکه هدف از انجام آن در بسیاری از موارد زیبایی است. به عنوان مثال مراجعین زیادی قصد دارند که با فیلر صورت، گونه‌های خود را پُر کنند، چانه خود را فرم دهند، لب‌های خود را برجسته‌تر کنند، خطوط خنده خود را پُر کنند و یا زخم‌های پوستی خود را کمرنگ‌تر کنند۰

مزایای فیلر صورت

فیلرها معمولاً از ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک و کلاژن ساخته می شوند که این مواد در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد، بنابراین عوارض خاصی نخواهند داشت. از طرف دیگر تزریق ژل سریع و بدون نیاز به عمل جراحی است و علاوه براین باعث از کارافتادگی نمی شود.

معایب فیلر صورت

برای تزریق ژل باید مقدار نسبتاً زیادی هزینه کنید و این تنها یک بار نیست. چرا که به طور متوسط فیلر صورت هر 6 ماه یک بار نیاز به ترمیم دارد. از طرف دیگر با وجود اینکه احتمال آن ضعیف است، اما هستند کسانی که صورت آنها به تزریق ژل حساسیت نشان می دهد و ممکن است برای حذف آن از صورت مجبور باشند دوباره هزینه کنند.

به طور کلی فیلر صورت یکی از کم عوارض ترین روش ها برای جوان سازی پوست به حساب می آید که شاید بزرگترین ایراد آن همان هزینه بالای انجام این کار باشد.

کلینیک فیلر صورت در کرج

دو نمونه از شناخته‌شده‌ترین و بهترین فیلرهای پوستی

فیلر صورت ژوویدرم :

 این ماده از ژل هیالورونیک اسید ساخته شده؛ ژوویدرم یک ماده طبیعی است که در پوست تولید شده، به آن حجم داده و به هیدراته شدن آن کمک می‌کند. ژوویدرم چین و چروک‌ها و فرو رفتگی‌های صورت را از معتدل تا شدید به طور موقت اصلاح می‌کند. ژووریدم توسط شرکت Allergan تولید می‌شود، کسانی که سازنده بوتاکس نیز هستند.

فیلر صورت رستیلن :

 یک ژل قابل تجزیه حیوانی است که از هیالورونیک اسید ساخته شده است. رستیلن یک فیلر پوستی بافت نرم است که از طریق تزریق‌های کوچک به پوست حجم داده و فرو رفتگی‌ها و چین و چروک‌ها در ناحیه دور دهان و چشم را هموارتر می‌کند

فیلر صورت یوودرم :

این ماده از ژل هیالورونیک اسید ساخته شده؛ یوودرم یک ماده طبیعی می باشد که در پوست تولید شده و به حجم و هیدراته شده آن کمک می‌کند. یوودرم چین و چروک‌ها و فرو رفتگی‌های صورت را از معتدل تا شدید به طور موقت اصلاح می‌کند. یووردم توسط Allergan ساخته شده، کسانی که سازندگان بوتاکس نیز هستند.

فیلر صورت رستیلن : یک ژل قابل تجزیه حیوانی می باشد که از هیالورونیک اسید ساخته شده است. رستیلن یک فیلر پوستی بافت نرم می باشد که از طریق تزریق‌های کوچک به پوست حجم داده و فرو رفتگی‌ها و چین و چروک‌ها در ناحیه دور دهان و چشم را هموارتر می‌کند.

فیلر صورت در کرج
فیلر صورت در کرج

هدف از تزریق فیلر

فیلرها مواد حجم دهنده و پرکننده ای هستند که به منظور های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ماهیت این فیلرها بسته به نوع و کیفیت آن ها متفاوت است. با این حال در قرن فعلی، بیشتر از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود.
این فیلرها ایمنی بیشتری دارند و احتمال واکنش های حساسیتی و دفاعی بدن انسان نسبت به مصرف این پرکننده ها، بسیار کم می باشد. بنابراین عوارض احتمالی تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید ناچیز است.
موارد استفاده از تزریق فیلر تنها به موارد زیبایی منتهی نمی شود، بلکه از این مواد به منظورهای درمانی نیز استفاده می شود.
از جمله موارد شایع استفاده از فیلرها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– تزریق ژل لب
– تزریق فیلر به زیر چشم
– تزریق ژل گونه
– لیفت صورت با تزریق فیلر
– تزریق فیلر به بینی
– زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و…

بهترین کلینیک فیلر صورت در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر فیلر صورت در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

زمان تزریق فیلر پوستی و عوارض جانبی

میانگین مدت زمان تزریق فیلرها ۱۰ الی ۲۰ دقیقه در هر جلسه می باشد که این زمان به خود فرد و محدوده تحت درمان نیز بستگی دارد. برخی از عوارض جانبی متداول این روش بدین قرار می باشد:

واکنش آلرژیک، کبود شدن محل تزریق، بی‌حسی و سرخی موقت، ورم، درد و رنگ‌پریدگی.

تزریق فیلرهای پوستی دارای دوره نقاهت بسیار کم می باشد که این به بیماران اجازه می‌دهد تا بتوانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت‌های روزانه و روند طبیعی زندگی خود بازگردند. البته هنوز هم به افراد دستورالعملی مبنی بر عدم داشتن فعالیت شدید و عدم قرار گرفتن در معرض نور و گرمای شدید آفتاب داده می‌شود

فیلر صورت در کرج
فیلر صورت در کرج

قیمت فیلر صورت در کرج

یکی از مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت تزریق فیلر، میزان مورد نیاز برای تزریق می‌باشد.

طبیعتا، مقدار مورد نیاز نقاط مختلف صورت جهت تزریق متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تاثیر گذاشته است.

به طور مثال، لب‌ها به دلیل حجم کم خود نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا ۱ سی‌سی کافی است. اما، گونه‌ها به دلیل وسعت بیشتر خود نیاز بیشتری به ژل دارند.

بنابراین، هر چه مقدار بیشتری ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ چرا که پزشک مجبور است وقت بیشتری برای تزریق بگذارد و دستمزد بالاتری هم می گیرد و مواد مصرفی بیشتری هم استفاده می شود.

 

تفاوت بوتاکس و فیلر

با اطلاع از ماهیت فیلرها و بوتاکس می توانید این دو ماده را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید. در زیر به شباهت ها و تفاوت های فیلر و بوتاکس می پردازیم:

شباهت فیلر و بوتاکس

از نظر زمینه ی مورد استفاده این دو ماده شبیه یکدیگر هستند. به طور مثال:
• از هردو ماده (فیلرها و بوتاکس) برای جوانسازی و زیبایی هرچه بیشتر چهره، استفاده می شوند.
• هم فیلرها و هم انواع بوتاکس می توانند در کاهش چین و چروک پوستی تاثیرات شایان ذکری داشته باشند.
از همه مهم تر؛ هردو ماده می توانند روند پیری و فرسودگی را به تعویق بیاندازند.

 تفاوت فیلرها با بوتاکس

با این حال این مواد تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. منشاء این تفاوت ها ماهیت و ساختار فیلرها و بوتاکس می باشد. به موارد زیر توجه کنید:
– فیلرها خاصیت حجم دهندگی و پرکنندگی دارند ولی بوتاکس فاقد این خاصیت است.
– مواد سازنده ی فیلر و بوتاکس متفاوت است.
– روند تاثیر پذیری بوتاکس و فیلر متفاوت است. به گونه ای که بوتاکس با فلج عضلات تاثیرات خود را اعمال می سازد ولی فیلرها خاصیت فلج کردن عضلات را ندارند.

 

مراقبت ها بعد از تزریق فیلر صورت

بعد از فیلر صورت

  • ظاهر حجیم در قسمتی که فیلر تزریق شده
  • تورم یا کبودی خفیف تا شدید
  • بی حسی موقت یا قرمزی
  • توده های قابل رویت یا مناطق سخت در محل های تزریق مشاهده می شود

اکثر وضعیت ها را می توان با کمپرس یخ و ماساژها کاهش داد و در عرض چند ساعت یا چند روز بهبود می یابد. برخی از واکنش ها ممکن است نیاز به درمان تهاجمی تر از دارو یا تزریق داشته باشد. حتما در مورد برنامه بهبود و درمان خود با پزشک زیبایی صحبت کنید.

فیلر صورت در کرج

هزینه فیلر صورت در کرج

هزینه تزریق فیلر صورت در کرج بسته به نوع پرکننده متفاوت است. پیش از موعد با پزشک خود در مورد تعداد تزریق ، مواد فیلر و و هزینه تزریق فیلر صحبت کنید.

جهت مشاوره در رابطه با فیلر صورت در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب