خواص هیر فیلر کرج

خواص هیرفیلر کرج

خواص هیرفیلر کرج

فیلر مو اولین ماده حجم دهنده موها در جهان است. فرمول تشکیل دهنده فیلر موی سر شامل اسید هیالورونیک و پپتید فعال است. در این مقاله در رابطه با یکی از پربحث ترین مباحث  در کلینیک آلا یعنی خواص هیرفیلر کرج با شما همراهان گرامی صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.

خواص هیر فیلر کرج
خواص هیر فیلر کرج

 

هیر فیلر (پرکننده مو) DR.CYJ

هیر فیلر (پر کننده مو) DR.CYJ اولین پرکننده مو در جهان است که با تکنولوژی آزادسازی مداوم و پپتید کار می‌کند. این اختراع توسط دکتر یونگ جی چونگ (Dr Yong Ji Chung) که ۱۴ سال تحقیق درباره مجتمع پپتیدهای تخصصی دارد. این محصول توسط مجموعه پپتیدهای ابداعی برای رشد مجدد مو و بازسازی پوست سر ساخته شده است.

تاثیرات و خواص هیر فیلر

  • افزایش شادابی مو ها
  • وضعیت موها بهتر از قبل می شوند
  • افزایش ضخامت موها
  • بازگشت موهائی که اخیرا ریزش داشته اند

 

هیر فیلر به چه افرادی توصیه می گردد

هیر فیلر به همه افراد خصوصا افرادی که اخیرا ریزش مو داشته اند و به دلائل مختلفی از قبیل :

  1. هورمونی
  2. استرس
  3. کاهش وزن

دچار ریزش مو شده اند برای بهره بردن از خواص هیرفیلر کرج توصیه و تجویز می گردد.

خواص هیر فیلر کرج
خواص هیر فیلر کرج

کلینیک آلا هیرفیلر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

تعداد جلسات تزربق فیلر مو 

بهره بردن هر فرد از خواص هیرفیلر  و مشکل مو متفاوت است و بنابراین به یک روش درمانی پاسخ متفاوتی می دهند. پزشک شما قادر خواهد بود در این مورد به شما توصیه کند.

تزریق فیلر مو استاندارد : ۱ تزریق در هر ۲ هفته ، به مدت ۸ هفته (در کل ۴ جلسه)

تزریق درمان فیلر مو جدی تر : ۱ تزریق در هر ۲ هفته ، به مدت ۸ هفته (در کل ۴ جلسه) ، سپس ۱ جلسه نگهداری ماهانه به مدت ۳-۶ ماه.

خواص هیر فیلر کرج
خواص هیر فیلر کرج

۴ خواص هیرفیلر کرج

تحریک رشد مو: مجموعه پر کننده مو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و با فعال کردن سلولهای بنیادی آن که مجدداً از رشد مو در مرحله رشد آناژن اطمینان می کنند ، بیان ژنهایی را که رشد مو را تحریک مثبت می کند تحریک کند.

مهار آلوپسی: مجتمع پرکننده مو با مهار BMP4 و DKK-1 مهمترین عامل ریزش مو می تواند در برابر آلوپسی محافظت کند.

آنتی اکسیدان: مجموعه پر کننده مو می تواند آلوپسی را با کنترل ROS مهار کند ، ناشی از اشعه ماوراء بنفش ، استرس و سایر عوامل بیرونی

تحریک رگ زایی: مجموعه پر کننده مو با تهیه مواد مغذی به ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز می تواند به تولید فولیکول های مو کمک کند.

خواص هیر فیلر کرج
خواص هیر فیلر کرج

هزینه تزریق فیلر مو

با توجه به شرایط بالینی بیمار و پروسه درمانی را که پزشک در نظر میگیرد هزینه تزریق هیر فیلر برای بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به مراکز معتبر پوست و مو مراجعه کرده و پس از نظر پزشک متخصص پوست و مو هزینه دقیق درمان برای هر بیمار برآورد شود.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب