بوکال فت چیست

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

بوکال فت چیست

این عمل جراحی با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ها و از بین بردن بافت چربی بوکال انجام می شود. بخیه های مورد استفاده برای دوخت معمولا جذب می شوند و در نهایت خودشان جدا می شوند. و شما می توانید در همان روز از جراحی به خانه بروید.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که بوکال فت چیست ، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی بوکال فت در کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

 

بوکال چیست؟

به بافت چربی زیر گونه بوکال می گویند ؛ این چربی ها ظاهری گرد به صورت فرد می دهد که معمولا این ظاهر برای کودکان زیبا و دلربا خواهد بود اما برای بزرگسالان موجب عدم به خوبی دیده شدن گونه ها و فک شده که در نهایت زاویه چهره شخص را پنهان می سازد.

در واقع هدف اصلی از عمل جراحی بوکال فت یا تخلیه چربی دهانی بوکال ، نمایان نمودن برجستگی گونه و زاویه فک می باشد که در اثر گود شدن لپ اتفاق می افتد ؛ این سبک چهره در جامعه امروزی مورد پسند افراد قرار دارد.

بوکال فت چیست
بوکال فت چیست

 

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

چربی بوکال، یک توده چربی است که در ناحیه توخالی بین عضله بوکسیاناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. اندازه پد چربی Bichat برای هر فرد متفاوت است، و چربی بوکال در هر دو گونه ممکن است اندازه های مختلف داشته باشد. جراحی بوکال فت یا تخلیه چربی دهانی، یک عمل ساده و سرپایی است که در یک روز انجام می‌شود. هدف از این جراحی برداشتن متناسب بافت چربی داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی گونه و زاویه سازی فک می‌باشد که در اثر گود شدن لپ اتفاق می‌افتد.

با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ها انجام می‌شود. در این جراحی چربی های اضافه بوکال صورت از طریق دهان خارج شده سپس محل برش داده شده در داخل دهان با بخیه های قبل جذب ترمیم می‌گردد. با وجود اینکه گاهی ممکن است از ابتدا دو طرف صورت قرینه نباشند؛ ولی حفظ قرینگی دو طرف صورت و تناسب اجزای چهره در این جراحی و پس از بهبودی بسیار اهمیت دارد.

به همین دلیل توصیه می‌شود؛ در انتخاب پزشکی که قرار است اقدام به این عمل نماید؛ نهایت دقت را داشته باشید. چربی داخل دهان یا بوکال یک چربی عمقی است که می‌تواند باعث ایجاد پری در قسمت خارجی گوشه لب ها شود. در واقع، بوکال از کنار پیشانی تا پایین استخوان گونه امتداد دارد و در گوشه های لب به پایان می‌رسد. افرادی که داری چهره ای گرد هستند؛ چربی بوکال داخل دهان دارند. این نوع چربی بسیار مقاوم است و با رژیم غذایی یا ورزش کردن به طور کامل از بین نمی‌رود.

بوکال یا چربی داخل دهان

چربی داخل دهان یا بوکال، یک چربی عمقی است که می‌تواند با بیرون‌زدگی‌اش باعث ایجاد پری در سمت خارجی گوشه لب‌ها شود.در واقع ، بوکال از کنار پیشانی تا پایین استخوان گونه امتداد دارد و در گوشه های لب به پایان می رسد . افرادی که دارای چهره ای گرد هستند چربی یا بوکال داخل دهان دارند .این نوع چربی بسیار مقاوم است و با رژیم غذایی یا ورزش کردن به طور کامل برطرف نمی شود.

بوکال فت چیست
بوکال فت چیست

کلینیک بوکال فت در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر عمل بوکال  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

 

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

عمل جراحی بوکال فت یک نوع جراحی ساده و سرپایی است که در یک روز انجام می شود.هدف از این جراحی زیبایی برداشتن متناسب بافت چربی داخل دهان، نمایان نمودن برجستگی گونه و زاویه فک می باشد که در اثر گود شدن لپ اتفاق می افتد.

در عمل جراحی بوکال فت حفظ قرینگی صورت و تناسب اجزای چهره بسیار اهمیت دارد.به همین دلیل، باید در انتخاب پزشک معالج برای این کار دقت زیادی داشته باشید. حتما در مورد سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص زیبایی صورت خود در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید.

بوکال فت چیست
بوکال فت چیست

نکاتی در رابطه با برداشتن چربی بوکال

مسلما آن دسته از افرادی که در نظر دارند اقدام به برداشتن چربی بوکال کنند، پس از مراجعه به متخصص پوست نسبت به نکات بسیار زیادی آگاهی پیدا می کنند که در برخی موارد نظرشان نسبت به عمل عوض می کند. در این قسمت از مقاله در نظر داریم تا با بیان برخی از نکات موجود سطح آگاهی شما را نسبت به برداشتن چربی بوکال افزایش دهیم. این نکات عبارتند از:

  • هنگامی که افراد اقدام به برداشتن چربی بوکال می کنند، برجستگی استخوان های گونه آنها نمایان تر می شود.
  • باید بدانید که چربی بوکال یکی از عمیق ترین چربی هایی است که در داخل بدن قرار دارد که بیرون زدگی آن با داشتن لپ هایی زیبا همراه است. در بسیاری از موارد انجام این عمل نمیتواند نتایج مورد انتظار را برای افراد به همراه داشته باشد.
  • استفاده از لیپوساکشن نمیتواند چربی بوکال را خارج نماید. همچنین استفاده از لیپوساکشن برای صورت امکانپذیر نیست.
  • یکی از سخت ترین قسمت عمل تخلیه بوکال، جلوگیری از آسیب رساندن به بافت های عصبی و عضلانی است.

مزایای جراحی زیبایی بوکال فت چیست؟

  • گونه های برجسته تر
  • کانتور و زاویه دار شدن صورت
  • جوان سازی فرم صورت
  • زیبایی ظاهری
  • افزایش اعتماد به نفس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب