پی آر پی صورت کرج

پی آر پی صورت کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

پی آر پی صورت کرج

پی آر پی یا پلاسما درمانی (PRP) روشی 100% طبیعی است که با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست ها و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله از سایت کلینیک آلا قصد داریم در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی “پی آر پی صورت کرج” ، و در کل هر آنچه که باید دررابطه با PRP بدانید ، از نحوه تزریق گرفته تا مراقبت های قبل و بعد ، هزینه و …  با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

مرکز پی آر پی صورت کرج

در این روش مقداری از خون بیمار گرفته میشود و توسط کیت های ویژه ای پلاکت آن جدا شده و غنی میگردد، سپس این پلاکت غنی تزریق میشود.
پلاکت ها حاوی انواع محرکهای رشد میباشند.

امروزه این روش برای تحریک رشد مو، کلاژن سازی و ازبین بردن چروک ها، زخم بستر و زخم های دیابتی، جراحی ها، آرتروز و…. استفاده میشود.

نحوه تزریق پی آر پی

کلیه مراحل پلاکت درمانی، از نمونه گیری تا تزریق، تقریبا در حدود یک ساعت زمان خواهد برد. به طور معمول در این روش از بی حسی موضعی جهت کاهش درد تزریق استفاده شده و در برخی موارد جهت تعیین محل دقیق سوزن نیز، از سونوگرافی استفاده می شود و در مرحله آخر پلاسمای غنی از پلاکت به آرامی به موضع تحت درمان تزریق خواهد شد. تمامی این مراحل در کلینیک های زیبایی و در مطب پزشک قابل اجرا بوده و بیمار پس از تزریق می تواند به فعالیت های عادی خود ادامه دهد. پس به طور خلاصه:

  1. پزشک یا تکنسین پلاسمای غنی از پلاکت را جهت تزریق آماده می کند.
  2. قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر با مواد ضدعفونی کننده نظیر الکل کاملاً تمیز می شود.
  3. موضع مورد نظر با استفاده از لیدوکائین و یا انواع دیگر از بی حس کننده های موضعی بی حس می شود.
  4. در موارد درمانی آسیب هایی مانند تاندون، ناحیه ای نزدیک به محل تزریق با ژل مخصوص سونوگرافی پوشیده شده و کاوشگر سونوگرافی تصویری از تاندون را جهت یافتن محل دقیق تزریق نشان می دهد.
  5. به بیمار توصیه می شود جهت تسهیل روند تزریق آرامش خود را حفظ نماید. این امر می تواند به کاهش درد ناشی از تزریق نیز تا حد زیادی کمک نماید.
  6. به وسیله سرنگ مخصوص، مقدار مشخصی از پی آر پی (عموماً ۳ تا ۶ میلی لیتر) توسط پزشک و یا تکنسین مربوطه به موضع تزریق می شود. سپس ناحیه تزریق تمیز و بانداژ خواهد شد.

توجه داشته باید به دلیل تحریک پاسخ های بیولوژیکی توسط PRP، امکان بروز تورم و یا التهاب در ناحیه تزریق وجود دارد که عموماً پس از دو الی سه روز از میان خواهد رفت.

پی آر پی صورت کرج
پی آر پی صورت کرج

 

فواید درمان پی.آر.پی چیست ؟

درمان های پی.آر.پی می توانند اقدامات زیر را انجام دهند :

  •  افزایش کلاژن های پوستی
  •  افزایش ضخامت لایه سطح پوست
  •  ترمیم بافت
  •  افزایش سفتی پوست
  •  افزایش درخشندگی پوست
  •  کاهش چین و چروک ها
  •  کاهش زخم های آکنه
  •  از بین بردن تیرگی ها
  •  درمان رنگدانه ای پوست
  •  ایجاد لایه ای ضخیم و قوی از فولیکول های مو
  •  افزایش اثربخشی دیگر درمان ها
  •  درمان آفتاب سوختگی
  •  درمان منافذ باز پوستی

در نهایت می توان گفت که پی.آر.پی از خون خودتان استفاده می کند و پوست شما را جوان و درخشان می کند که در موارد نادری نیز می تواند واکنش آلرژیک یا عفونت را به همراه داشته باشد

جهت مشاوره در رابطه با پی آر پی صورت کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

بایدها و نبایدهای قبل از درمان پی آر پی

قبل از درمان یک وعده غذایی سبک میل کنید، گرفتن درمان با معده خالی ممکن است سبب سرگیجه شود.

به میزان کافی مایعات نوشیده باشید.

هیچ یک از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن مصرف نکنید چرا که ممکن است اینها اختلالی در عملکرد لخته شدن طبیعی پلاکت ایجاد کنند.

در روز درمان آرایش نکنید.

باید ها و نبایدهای پس از درمان پی آر پی

پس از درمان فعالیت های عادی روزانه خود را از سر گیرید.

برای ۲ تا ۳ روز خود را زیاد در معرض آفتاب قرار ندهید.

برای ۲ تا ۳ روز خود را در معرض دمای گرما یا سرما قرار ندهید. این شامل سونا، حمام داغ و جکوزی هم می شود.

۲ تا ۳ روز به شنا نروید.

برای ۲۴ ساعت ورزش نکنید و از فعالیت های شدید پرهیز نمایید.

به مدت ۲ هفته هیچ درمانی را بر روی صورت خود انجام ندهید.

پی آر پی صورت کرج
پی آر پی صورت کرج

پی آر پی چه تفاوتی با تزریق ژل دارد؟

ژل به عنوان یکی از روش‌های موثر برای کاهش چین و چروک صورت، پر کردن حجم یک ناحیه و کمک به افزایش تولید کلاژن مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. تزریق ژل برای آن دسته از افراد توصیه می‌‌شود که می‌خواهند هر چه سریع ‌تر به نتایج مورد نیاز خود دست پیدا کنند. در حال حاضر از پی آر پی و تزریق ژل برای کسب نتایج بهتر استفاده می‌شود. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت با تاثیرات مثبت در طرح و بازسازی پوست همراه است زیرا حاوی ترکیبات زیست فعال می‌باشد.

  • چین و چروک و خطوط پوستی یکی از مشکلات شایع ناشی از بالا رفتن سن هستند. تزریق ژل بر روی رفع این علائم تمرکز دارد اما در تزریق پی آر پی هدف از درمان جوان سازی پوست است. تاثیرات حاصل از تزریق ژل در مقایسه با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت سریع تر از بین می‌رود.
  • تزریق prp باعث افزایش تولید کلاژن و تحریک آن برای جوان سازی پوست می‌شود و فقط بر روی رفع چین و چروک صورت تمرکز ندارد. به این ترتیب می‌‌توان گفت که تزریق پی آر پی باعث افزایش حجم گونه‌ها، بهبود حجم پوست و ایجاد لطافت و سفتی پوست خواهد شد.
  • تزریق prp در کنار سایر روش‌های درمانی از قبیل تزریق ژل رستالین یا ژوویدرم می‌‌تواند باعث ایجاد نتایج بهتر و جوان سازی صورت شود. تزریق ژل بیشتر بر روی رفع خطوط صورت تمرکز دارد اما پی آر پی بر روی افزایش سلامت پوست، افزایش حجم آن، بهبود بافت پوست و لطافت بیشتر متمرکز است.

این روش درمانی با تاثیرات قابل توجهی همراه است که به تدریج تاثیرات خود را نشان می‌دهد به تدریج تاثیرات خود را نشان می‌دهد به همین دلیل شما پس از درمان فوراً نمی‌توانید شاهد تاثیر آن بر روی پوست خود باشید. این روش درمانی با تاثیرات طبیعی قابل توجهی بر روی پوست همراه است.

 

بهترین کلینیک پی آر پی صورت کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر پی آر پی صورت کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

آیا پی آر پی درد دارد؟ 

فرایند نمونه گیری به سرعت انجام می‌‌شود و پزشک از یک سوزن بسیار نازک برای تهیه نمونه خون استفاده می‌‌کند. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت معمولاً با درد چندانی همراه نیست و احساس سوزش ناشی از آن کاملاً قابل تحمل است. پوست شما پلاکت‌ها را می‌شناسد و فوراً از آن برای شروع فعالیت فرایند جوان سازی استفاده خواهد کرد.

 ‏پی آر پی چقدر طول می‌کشد؟ 

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت پس از لیزر درمانی یا میکرونیدلینگ چیزی حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و تزریق آن برای ترمیم موها حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول می‌‌انجامد.

 آیا پی آر پی خطر دارد؟ 

ریسک بروز واکنش آلرژیک یا عوارض جانبی ناشی از این روش بسیار کم است زیرا از نمونه خون خود بیمار استفاده خواهد شد و پزشک با رعایت همه نکات ایمنی اقدام به نمونه گیری می‌نماید. در مواردی که فرد دچار نقص عملکرد پلاکت، ترومبوسیتوپنیا، بیماری خود ایمنی، اختلالات خونی، بیماری‌های مزمن و حاد، بارداری، یا بیماری مزمن کبدی است یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌‌کند امکان انجام این روش درمانی وجود ندارد.

پی آر پی صورت کرج
پی آر پی صورت کرج

چه افرادی نمی‌توانند از روش پی آر پی استفاده کنند؟ 

استفاده از روش پی آر پی برای بیشتر افراد بین سنین 18 تا 80 سال بی‌خطر محسوب می‌شود. با این حال متقاضیان در شرایط زیر نبایستی از این روش استفاده کنند:

  • بارداری یا شیردهی
  • عفونت‌های شدید یا مزمن
  • بیماری‌های پوستی (مانند اس ال ای یا لوپوس، پورفیری، آلرژی)
  • سرطان
  • شیمی‌درمانی
  • اختلالات سوخت و ساز و سیستمیک
  • عملکرد غیر طبیعی پلاکت (بیماری‌های خونی مانند ناپایداری همودینامیک، کاهش فیبرینوژن در خون، ترومبوسیتوپنی حاد)
  • بیماری مزمن کبدی
  • درمان ضد انعقادی (مصرف کومادین، وارفارین، پلاویکس، آسپیرین، لوونوکس)
  • بیماری سپتیسمی
  • استفاده سیستمیک از کورتیکو استروئید در مدت دو هفته روند درمان

موارد ذکر شده بر پلاکت‌های خون تأثیر می‌گذارند و در نتیجه باعث عدم دستیابی به نتیجه مورد نظر می‌شوند

هزینه پی آر پی صورت کرج

هزینه پی آر پی صورت چقدر می‌باشد؟

هزینه پی آر پی صورت به پزشک معالج بستگی دارد. در زمان انتخاب پزشک مورد نظر بایستی مواردی غیر از هزینه درمان نیز در نظر گرفته شوند. همچنین پیش از پی آر پی صورت باید از اعتبار و صلاحیت پزشک نیز اطمینان حاصل شود.

پی آر پی صورت کرج
پی آر پی صورت کرج

مراقبت های بعد از درمان

  •  می توانید 6 ساعت بعد از درمان صورتتان را با آب بشویید.
  •  باید آب بیشتری بنوشید و در طول 3 الی 5 روز به صورت خود مرطوب کننده بزنید.
  •  تا 48 ساعت از ورزش کردن و نور آفتاب دوری کنید.
  •  تا دو روز بعد از این درمان آرایش نکنید.

تعداد تکرار درمان ها در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است که افراد به تکرار درمان نیاز داشته باشند و علت آن هم معمولا زخم های بزرگ است که دیرتر به درمان پاسخ می دهد.

اگر افراد درمان میکرونیدلینگ پی.آر.پی را برای از بین بردن علائم پیری استفاده کنند، احتمالا به تکرار درمان نیاز پیدا خواهند کرد و همچنین چند هفته طول می کشد که کلاژن سازی انجام شود و نتایج واقعی نشان داده شوند. افراد مبتلا به زخم های آکنه ای حدودا در کم تر از 9 ماه نتایج مورد نظر را می بینند. افراد بعد از میکرونیدلینگ نیاز به یک استراحت کوتاه مدت دارند

قیمت پی آر پی صورت کرج

قیمت پی آر پی صورت چقدر است؟

قیمت پی آر پی در کلینیک های پوست و زیبایی بر اساس نوع کیت استفاده شده و موضع تحت درمان متفاوت می باشد. بعنوان مثال قیمت پی ار پی موی سر و صورت بطور همزمان ، احتیاج به تعداد کیت بیشتری داشته و هزینه نهایی بیشتر از قیمت پی آر پی مو به تنهایی می شود و همینطور قیمت پی آر پی برای تیرگی دور چشم از هزینه پی آر پی صورت کمتر می شود. بطور روتین جوان سازی با پی ار پی برای تمام صورت انجام می شود که به منظور یکدست شدن پوست صورت می باشد و پی آر پی دور چشم یک استثناء است و می توان این ناحیه را بطور مجزا پی آر پی کرد که هزینه آن بالطبع کمتر از پی آر پی کل صورت می شود.

جهت مشاوره در رابطه با پی آر پی صورت کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب