میکرونیدلینگ ابرو در کرج

میکرونیدلینگ ابرو در کرج

میکرونیدلینگ ابرو در کرج

داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم می‌تواند روی زیبایی چهره فرد تاثیر بسیاری داشته باشد. داشتن ابروهای پرپشت شما را از استفاده محصولات آرایشی ابرو بی نیاز خواهد کرد. اگر ابروهای نازک و کم پشتی داشته باشید، مجبور هستید برای زیباتر دیده شدن آن‌ها از مداد ابرو، ریمل ابرو و… استفاده کنید. این محصولات شیمیایی خود می‌تواند عاملی برای ریزش ابروها و از بین بردن تراکم و حجم آن‌ها باشد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی میکرونیدلینگ ابرو در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

میکرونیدلینگ ابرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های درمانی جدید برای پرپشت کردن ابروها است. با توجه به مطالب عنوان شده در onlinelibrary: در واقع نوعی تحریک مکانیکال بافت‌های آسیب دیده پوست است. ابروها به مرور زمان در اثر عوامل مختلفی چون بالا رفتن سن، بیماری، استفاده از مواد شیمیایی و …. دچار ریزش و کم پشتی می‌شوند. اگر به دنبال راه‌حل دائم برای از بین بردن این عارضه هستید بهتر است با مشورت با پزشک متخصص، میکرونیدلینگ ابرو انجام دهید.
در واقع میکرونیدلینگ ابرو برای کسانی مناسب است که با ریزش شدید ابرو مواجه هستند و این راه می‌تواند روشی برای قطع ریزش ابروها باشد.

میکرونیدلینگ ابرو در کرج
میکرونیدلینگ ابرو در کرج

روش انجام میکرونیدلینگ ابرو چگونه است؟

در این روش پزشک با کمک سوزن‌‌های مخصوص، حفره‌های ریزی روی پوست ایجاد می‌کند سپس مواد تحریک کننده و تقویت کننده تولید الاستین و کلاژن را به پوست تزریق می‌کند. معمولا زمانی که فردی دچار ریزش ابرو می‌شود، پزشک برای رشد ابروها و جلوگیری از ریزش بیشتر آن‌ها از میکرونیدلینگ ابرو استفاده می‌کند. در این روش علاوه بر اینکه خون رسانی در آن ناحیه بهبود پیدا می‌کند، مواد مغذی و مورد نیاز ابرو برای ترمیم ابروها و رویش مجدد آن‌ها به پوست تزریق می‌شود.
تعداد جلسات میکرونیدلینگ به نوع پوست و میزان ریزش ابروهای شما بستگی دارد. شدت و عمق این حفره‌ها با توجه به تشخیص پزشک مشخص خواهد شد.

 

موارد منع استفاده از میکرونیدلینگ

  1. خانم های باردار و شیرده
  2. سرطان پوست
  3. دیابت
  4. اختلال های خونی و انعقادی
  5. اختلال سیستم ایمنی
  6. بیماری صرع
  7. عفونت حاد یا تبخال
  8. خال های بزرگ و زگیل در محل میکرونیدلنیگ
  9. افرادی که به تازگی در محل میکرونیدلنیگ لیزر یا لایه برداری کرده اند
میکرونیدلینگ ابرو در کرج
میکرونیدلینگ ابرو در کرج

ریکاوری و بهبود پس از میکرونیدلینگ ابرو

  • در روز اول ممکن است کمی سرخی و التهاب حس شود که طی ۲۴ ساعت برطرف می شود.
  • نتایج پس از ۱۰ الی ۱۴ روز به بیشترین حد خود می رسد.
  • به بیش از یک جلسه درمان برای بهبود کامل ریزش ابرو و خالی شدن آن نیاز است.
  • بهتر است این درمان در کلینیک انجام شود تا از محصولات استریل استفاده گردد و جلوی هر گونه عفونت گرفته شود.
  • به هیچ وجه این درمان را به علت سادگی در سالن های زیبایی بدون حضور و نظارت متخصص انجام ندهید.
  • این روش نیاز به زمان استراحت یا بستری ندارد و بلافاصله پس از اتمام آن می توانید به محل کار بازگردید.

مزایای میکرونیدلینگ ابرو

بسیاری از خانم‌ها پس از ریزش ابرو سعی می‌کنند با سایه و یا مداد ابرو فضاهای خالی آن را پر کنند. اما متاسفانه لوازم آرایشی حاوی مواد مضر زیادی هستند که باعث ریزش بیشتر و سست شدن ریشه ابروها می‌شوند.به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم که به جای استفاده از لوازم آرایشی ابرو، روش میکرونیدلینگ ابرو را انجام دهید و از مزایای دائمی بسیار خوب آن که در ادامه به آنها اشاره شده است؛ بهره‌مند شوید:

  • – این روش باعث تقویت ابروها و افزایش ضخامت آنها می‌شود.
  • – این روش می تواند باعث تحریک رشد مجدد ابروها و تراکم بیشتر موهای آن ‌شود.
  • – انجام این روش به جوان‌سازی و رفع چین و چروک ناحیه محدود به ابرو کمک می‌کند.
  • – یکی از نتایج مفید این روش، ممانعت از ریزش مجدد ابروها است.
  • – همه مراحل انجام این روش به صورت مکانیکی و بدون دخالت مواد شیمیایی است، در نتیجه نگرانی از بابت بروز علائم آلرژی یا حساسیت در فرد وجود ندارد.
  • – این روش نیاز به استراحت و بستری ندارد و فرد می‌تواند بلافاصله به محل کار خود بازگردد
میکرونیدلینگ ابرو در کرج
میکرونیدلینگ ابرو در کرج

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

هاشور و طراحی ابرو به‌روش میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و سایر روش‌ها اگر در مکان‌های سالم و بهداشتی و مطمئن انجام شوند عارضه‌ی خاصی ایجاد نمی‌کنند. در تمام روش‌های طراحی و هاشور ابرو در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی خطر بروز عفونت و بیماری‌های خطرناکی مثل ایدز و انواع هپاتیت ازطریق سوزن و نیز رنگ، درصورت استفاده‌ی چند‌باره برای مشتری‌های مختلف، امری حتمی است. به‌همین‌خاطر توصیه پزشکان این است که درصورت تمایل به انجام مواردی مثل میکروبلیدینگ حتما سوزن شخصی تهیه کنید، چراکه احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار در استفاده از سوزن‌های غیربهداشتی و چندبار مصرف بالا است.

نکات مهم در انجام میکرونیدلنیگ ابرو

در واقع میکرونیدلینگ هیچگونه تخریبی برای بافت پوست به همراه ندارد بلکه موجب ترمیم و شادابی آن نیز می‌شود. توجه داشته باشید که در این روش از سوزن های خاص و یکبار مصرف استریل توسط دستگاه هایی با کیفیت و دارای استاندارد پزشکی استفاده می شود لذا به افرادی که در این زمینه تخصص ندارند اعتماد نکنید. این روش می بایست توسط متخصص و با مشورت پزشک صورت پذیرد زیرا میزان و عمق نفوذ سوزن ها با تشخیص پزشک تنظیم می شود و این تصمیم با توجه به نوع پوست بیمار گرفته خواهد شد.

میکرونیدلینگ ابرو در کرج
میکرونیدلینگ ابرو در کرج

مرکز میکرونیدلینگ ابرو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب