مزوتراپی زیرچشم کرج

مزوتراپی زیرچشم کرج

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تماس بگیرید

مزوتراپی زیرچشم کرج

مزوتراپی چشم از روش های بسیار کاربردی برای درمان پف و سیاهی زیر چشم می باشد. این درمان می تواند با تاثیر بسیار بالایی که بر روی رفع سیاهی و پف زیر چشم دارد زیبایی چشمگیری را به شما ببخشد. انواع دیگری از این روش مانند مزوتراپی مو ، مزوتراپی لک صورت ، مزوتراپی غبغب نیز وجود دارد که در کلینیک زیبایی انجام می شود..در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوتراپی زیرچشم کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوتراپی زیرچشم کرج
مزوتراپی زیرچشم کرج

 

مزوتراپی دور چشم چیست؟

همان طور که گفتیم دلایل مختلفی ممکن است باعث شوند که اطراف چشم ها تیره شود و یا زیر چشم گود بیفتد. همچنین در بعضی افراد، پف زیر چشم هم وجود دارد. دلیل، هر چه که باشد با استفاده از روش مزوتراپی تا حد زیادی می توانید این ایرادات را رفع و درمان کنید. در مروتراپی دور چشم، از یک محلول که حاوی مواد مغذی پوست، آنتی اکسیدان‌ها و کلاژن‌ها است، استفاده می شود. این ترکیبات با استفاده از سرنگ یا دستگاه مخصوص مزوتراپی به زیر چشم‌ها تزریق می شود. این مواد مغذی، به بافت پوست اطراف چشم کمک می‌کند که ترمیم شوند و به این شکل است که ایرادات برطرف می‌گردند.

مزوتراپی دور چشم

حلقه های تیره دور چشم و کیسه های چربی کوچک روی پلک ها همراه با  بالا رفتن  سن ظاهر می شوند . باعث می شوند که ما بیشتر در معرض دید قرار بگیریم. علت اصلی ظاهر شدن حلقه های تیره دور چشم بیشتر به دلایل ژنتیکی، سیگار کشیدن، گردش خون بد، رژیم بد، واکنش های آلرژیک و یا چرخه نامنظم خواب است . در برخی موارد هم  این تیرگی علامتی از بیماری های داخلی در بدن است

در مزوتراپی دور چشم از تزریق اسید هیالورونیک در ناحیه زیر چشم استفاده می شود. از فواید مزوتراپی دور چشم این است که به طور چشمگیری در رفع خستگی صورت و اندازه حلقه های تیره دور چشم موثر است. پایداری این مداخله حدود یک سال است و اگر به طور حرفه ای انجام شود، این روش کاملا ایمن است.

مزوتراپی زیرچشم کرج
مزوتراپی زیرچشم کرج

موارد استفاده از مزوتراپی زیرچشم کرج

مزوتراپی زیر چشم برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم و همچنین پف های بالای پلک نیز موثر استدر مزوتراپی مواد را به پوست شما تزریق می کنندچون پوست بسیار حساس است و علاوه بر آن نزدیک چشم است پس باید در انجام این کار دقت زیادی وجود داشته باشد.

به علت حساس بودن این کار سعی کنید یک پزشک متخصص و با تجربه ی کاری بالا و مهارت کافی را انتخاب کنیدتا از عمل خود رضایت کافی را داشته باشید و هیچ گونه مشکلی برای پوست شما پیش نیاید.

 

مزوتراپی زیرچشم کرج
مزوتراپی زیرچشم کرج

درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی زیرچشم کرج

تیرگی های دور چشم با افزایش سن بیشتر می شود. البته موارد زیادی از جمله سیگار کشیدن،عوامل ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب، خواب ناکافی، داشتن آلرژی و… در تیرگی دور چشم موثر می باشنداما گاهی هم ممکن است به علت وجود بیماری های داخلی که در بدن وجود دارد آن تیرگی ها ظاهر شوند.

مزوتراپی چشم چه مزایایی دارد؟

  • تیرگی زیر چشم برطرف می شود.
  • پف دور چشم از بین می رود.
  • مزوتراپی باعث از بین بردن چین و چروک های دور چشم می شود.
  • صاحب چهره ای زیبا و شاداب خواهید شد.
  • می توان با توجه به وضعیت بیمار روش درمان را انتخاب کرد.
  • نتایج بعد از مزوتراپی طولانی و دائمی خواهند بود.
  • دوره نقاهت ندارد.
مزوتراپی زیرچشم کرج
مزوتراپی زیرچشم کرج

آیا مزوتراپی چشم عوارض جانبی دارد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که خیر! درمان پف زیر چشم با مزوتراپی هیچگونه عوارض جانبی ندارد. لازم به ذکر است که امکان درد بسیار خفیف در جلسات اول مزوتراپی چشم وجود دارد. البته ممکن است شما صاحب پوستی حساس باشید که در این صورت احتمال بروز تورم و قرمزی در پوست شما وجود دارد.

مرکز مزوتراپی زیرچشم کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب