ماموپلاستی ولیفت درکرج

ماموپلاستی و لیفت سینه در کرج

ماموپلاستی و لیفت سینه در کرج

سلام خدمت شما همراهان همیشگی،عمل مامو پلاستی ولیفت که جز عمل های زیبایی زنان محسوب می شودو این روزها واین عمل ها این روزها زیاد انجام می شوند به همین دلیل اکثر افراد دنبال جای مناسب برای انجام این عمل های زیبایی هستند که در این مقاله از آلاکلینیک به ماموپلاستی و لیفت در کرج می پردازیم.

 

ماموپلاستی در کرج یکی از عمل‌های جراحی است که هم به هدف زیبایی و هم به عنوان راهکار درمانی به عنوان مثال برای رفع گردن درد، انجام می‌گیرد. در واقع روشی است که به هدف برداشتن چربی، بافت و پوست اضافه سینه انجام می‌گیرد.

اگر سینه‌های بزرگی دارید، ممکن است برای رفع کمردرد یا گردن درد ناشی از سینه‌های بزرگ و داشتن ظاهری زیباتر به عمل ماموپلاستی در کرج نیاز داشته باشید.

آمادگی و اقدامات قبل از انجام عمل ماموپلاستی در کرج

جراح معمولا این موارد را بررسی می‌کند:

  • سابقه بیماری‌های احتمالی و سلامت کلی شما
  • انتظارات شما در خصوص اندازه و ظاهر سینه
  • توضیح در خصوص روش جراحی، خطرات احتمالی و مزایای آن

تست‌های مختلف آزمایشگاهی

  • انجام ماموگرافی
  • ترک سیگار مدتی قبل و بعد از جراحی
  • خودداری از مصرف داروهایی مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل‌های گیاهی
ماموپلاستی و لیفت سینه درکرج
ماموپلاستی ولیفت درکرج

ماموپلاستی همان پروتز سینه است؟

پروتز سینه (Breast prosthesis) کاشت سینه یا ماموپلاستی بزرگ کردن سینه‌ یعنی تغییر سایز و حجم پستان‌ها که یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی میان خانم‌ها در سراسر دنیا است. پروتز سینه برای بزرگ‌تر کردن سایز سینه‌ها یا در افرادی به‌ کار می‌رود که به خاطر شیردهی، بارداری، کاهش وزن و تغذیه نامناسب یا عواملی مثل سرطان یا بیماری (تروما) دچار افتادگی یا کوچک شدن سینه‌ها شده‌اند. وقتی عمل پروتز سینه انجام می‌شود، سینه‌ها کمی لیفت هم می‌شوند یعنی سینه‌ها بالا کشیده می‌شوند. ماموپلاستی اصطلاحی کلی برای انواع عمل‌های جراحی سینه است که می‌تواند به منظور کوچک کردن، بزرگ کردن، تغییر فرم سینه‌ها یا بازسازی سینه انجام شود. پروتز سینه محبوب‌ترین نوع ماموپلاستی است.

انواع ماموپلاستی چیست؟

به نقل از «drsevgikurt» به طور کلی عمل جراحی زیبایی ماموپلاستی سه نوع دارد:

۱. بزرگ کردن سینه (breast augmentation)

برای بزرگ کردن سایز سینه‌ها عمل جراحی پروتز سینه انجام می‌شود که با لیفت همراه است. به ‌علاوه اینکه مشکل عدم تقارن پستان‌ها با ماموپلاستی بزرگ کردن سینه‌ها برطرف می‌شود.

۲. کوچک کردن سینه (breast reduction)

گاهی بزرگی سایز پستان‌ها دردسرساز می‌شود و به‌ خاطر سنگینی مشکلاتی مثل درد گردن یا درد و بی‌حسی انگشتان ایجاد می‌کند. در ماموپلاستی کوچک کردن سینه‌ها، چربی اضافه، پوست و بافت غده‌ای سینه برداشته می‌شود تا حجم سینه‌ها کوچک‌تر شوند. این نوع عمل در مردانی که مشکل بزرگی بیش از حد سینه (ژنیکوماستی) دارند هم انجام می‌شود.

۳. جراحی ترمیمی بازسازی سینه (breast reconstruction)

خانم‌های زیادی به ‌خاطر ابتلا به سرطان سینه ناچار به عمل ماستکتومی (برداشتن پستان) می‌شوند. جراحی بازسازی سینه راهی است برای ایجاد فرم طبیعی سینه‌ها در این بیماران پس از درمان. برداشت، تعویض پروتزهای سیلیکونی و سالینی در سینه با عمل بازسازی سینه انجام می‌شود.

لیفت سینه چیست ؟

لیفت سینه که از نظر پزشکی با نام ماستوپکسی شناخته می‌شود، یک عمل جراحی پلاستیک زیبایی است که برای جوان‌سازی سینه‌هایی که ظاهری تا حدی آویزان یا افتاده دارند و بازگرداندن آن‌ها به حالت جوان‌تر و جذاب‌تر امکان پذیر است، انجام می‌شود.

این عمل جراحی با کشیدن سینه ها به سمت بالا، به افتادگی و ناهمواری سینه‌ها، کاهش حجم سینه و افتادگی نوک سینه‌ها و آرئول‌های کشیده (ناحیه تیره‌تر اطراف نوک سینه‌ها) می‌پردازد و حالتی جوان تر را برای سینه های فرد ایجاد می‌کند و ظاهر بهتری به سینه‌های او می دهد.

اگر حجم سینه خیلی کم یا زیاد باشد، ممکن است علاوه بر لیفت، بزرگ کردن سینه یا کوچک کردن سینه نیز توصیه شود. هر ساله هزاران زن تحت عمل جراحی لیفت قرار می گیرند که البته مشکل خاصی را تجربه نمی کنند و از نتایج آن نیز راضی هستند.

دلایل افتادگی سینه

حاملگی اغلب منجر به افزایش حجم پستان می شود و باعث افتادگی پستان­ ها می­شود. پوست بالای سینه نیز با افزایش سن باعث شل شدن بافت پستان می­ شود. نوسانات ناگهانی در وزن همچنین می­تواند باعث افتادن سینه­ ها و از دست رفتن حجم آنها شود. یه همچنین اگر بیماری به دلیل سرطان پستان، تحت عمل تخلیه پستان قرار گیرد، ممکن است نیاز به ایمپلنت سینه یا Breast implant داشته باشد تا شکل کامل و سالم سینه های خود را بازیابی کنید.

ماموپلاستی و لیفت سینه درکرج
ماموپلاستی و لیفت درکرج

جراحی لیفت سینه برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که:

  • سینه های افتاده و آویزانی دارند، اما از اندازه سینه های خود راضی هستند.
  • احساس می کنند از میزان سفتی سینه های شان کم شده است.
  • نوک سینه های شان رو به پایین است.
  • یکی از سینه های شان نسبت به دیگری پایین تر است.
  • پوست سینه شان دچار کشیدگی شده و از میزان الاستیسیته و خاصیت ارتجاعی پوست کاسته شده است.

می توانند از مزایای جراحی لیفت سینه بهره مند شوند.

افرادی که تحت جراحی لیفت سینه قرار می گیرند، باید از لحاظ بدنی در سلامت کامل بوده و مبتلا به شرایط خاص پزشکی نباشند و در ضمن، انتظارات منطقی و واقع بینانه ای از نتیجه جراحی داشته باشند. علاوه بر این، داشتن وزن بدنی ایده آل و ثابت از جمله مواردی است که بر میزان موفقیت این شیوه جراحی بسیار تاثیرگذار است.

افراد خواهان جراحی لیفت سینه باید این نکته را در نظر داشته باشند که این جراحی، کمکی به بزرگ شدن اندازه سینه ها نمی کند و در صورتی که بیمار خواهان بزرگ شدن سینه خود باشد، جراحی پروتز سینه از سوی پزشک تجویز خواهد شد.

ایمنی و خطرات جراحی لیفت سینه

بهتر است پیش از انجام هر نوع درمان و یا جراحی با عوارض آن نیز آشنا شوید. آشنایی با مزایا و معایب جراحی لیفت پستان می تواند شما را برای انجام آن آماده تر نماید. اما در صورتیکه این جراحی توسط فرد غیر متخصص انجام گیرد، ممکن است عوارض ذیل را در پی داشته باشد:

  • عوارض ناشی از بیهوشی
  • خونریزی و تشکیل هماتوم
  • عفونت
  • روند کند خوب شدن اسکار های ناشی از جراحی
  • کم شدن حساسیت در نوک سینه ها و هاله اطراف آن که می تواند دائمی و یا گذرا باشد.
  • عدم تقارن سینه ها
  • بافت چربی سینه ها که در عمق سینه یافت می شود، ممکن است از بین برود.
  • انباشته شدن مایع در سینه
  • احتمال از بین رفتن قسمتی و یا تمام هاله دور سینه وجود دارد.
  • ترومبز وریدی عمیق و عوارض قلبی و وریدی حین جراحی
  • ممکن است جراحی لیفت سینه به گونه ای پیش برود که احتیاج به جراحی ترمیمی باشد.

سخن پایانی:

دراین پست ما تمام سعیمان را کردیم تا اطلاعات جامع وکاملی در خصوص ماماموپلاستی ولیفت درکرج دراختیار شما عزیزان قرار دهیم امید که مورد قبول واقع شده باشد.

اطلاعات تماس

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب