لیپوساکشن بدن در کرج

لیپوساکشن بدن در کرج

لیپوساکشن بدن در کرج

با سلام خدمت شما همراهان آلا کلینیک از این که مارو دنبال میکنید سپاسگزارم و امیدوارم از پست لیپوساکشن بدن در کرج لذت ببرید. لیپوساکشن یک عمل زیبایی است که به منظور پیکرتراشی در بخش های مختلف بدن انجام می‌ شود. این عمل زمانی انجام می شود که فرد از طریق روش هایی همچون ورزش و رژیم غذایی نتواند به تناسب اندام برسد. هزینه عمل لیپوساکشن در قسمت های مختلف بدن دارای مقدار متفاوتی است. عوامل زیادی قیمت این عمل را تحت تاثیر قرار میدهد که در بخش های بعد به طور کلی شرح داده می شود. در ادامه انواع مختلف لیپوساکشن در کرج را بررسی می‌کنیم اگر می خواهید عمل لیپوساکشن انجام داده و یا در این زمینه اطلاعات کسب کنید، این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

لیپوساکشن بدن در کرج
لیپوساکشن بدن در کرج

لیپوساکشن غبغب در کرج

در طول عمل چربی‌کشی با لیپوساکشن در ناحیه صورت و گردن، محلول حاوی بی‌حس کننده موضعی و اپی نفرین به ناحیه درمان تزریق می‌شود. این عمل برای بی حس کردن ناحیه و کاهش خونریزی در حین لیپوساکشن است. هنگامی که ناحیه درمان بی حس شد، برش‌های پوستی ریز به طول حدود 1-2 میلی متر برای قرار دادن کانول ایجاد می‌شود.

در طول لیپوساکشن گردن، یک تا سه برش کوچک زیر چانه و/یا نزدیک گوش ایجاد می‌شود. برش‌ها به قدری کوچک هستند که معمولاً پس از بهبودی قابل توجه نیستند. سپس یک میکروکانولا از میان برش‌های کوچک عبور داده می‌شود و از ناحیه رسوب چربی به عقب و جلو عبور داده می‌شود تا چربی را تجزیه کرده و خارج کند. پس از اتمام عمل لیپوساکشن غبغب، از یک باند یا بانداژ برای اعمال فشار روی ناحیه تحت درمان استفاده می‌شود.

لیپوساکشن صورت در کرج

این لیپوساکشن چه به تنهایی و چه همراه با لیفت صورت یا سایر عمل‌های صورت به یک عمل زیبایی رایج تبدیل شده است که شامل برداشتن بافت چربی ناخواسته با کانولا و دستگاه وکیوم است که شکل صورت مانند خط فک را بهبود می‌بخشد. لیپوساکشن گونه به طور دائم سلول‌های چربی را از صورت فرد پاک می کند و می‌تواند ناحیه را شکل دهد یا کانتور کند.

لیپوساکشن ران

اکثر خانم‌ها در ناحیه ران‌های خود چربی‌های اضافه فراوانی دارند که باعث چاق‌تر و کوتاه‌تر دیده شدن آنها می‌شود. به همین دلیل سعی دارند تا با ورزش یا رژیم‌درمانی از حجم و چربی‌های این بخش از بدن بکاهند. چربی کشی با لیپوساکشن یکی از روش‌هایی است که می‌توان ران‌های داخلی، خارجی و اطراف زانوها را با این متد ظریفتر کرد. در این لیپوساکشن با ایجاد برش‌هایی در نواحی خاصی از ران‌ها و وارد کردن کانولا به ناحیه زیر پوست، چربی‌های این ناحیه شکسته شده و از طریق لوله به بیرون تخلیه می‌شوند.

لیپوساکشن بازو

چربی زیر جلدی دشمن شماره یک ظاهر بدنی جذاب است. مبارزه با چربی، نبردی است که تقریباً همه میل به جنگیدن با آن دارند. یکی از نواحی که در برخی افراد محل تجمع چربی است بازوها هستند که زیبایی آن‌ها در پوشیدن لباس و به ویژه لباس عروس و لباس‌های مجلسی اهمیت ویژه‌ای دارد. چربی‌کشی با لیپوساکشن در بازوها ازجمله روش‌های درمانی است که می‌توان چربی و پوست شل و آویزان بازوها را از این طریق برطرف کرد.

لیپوساکشن پهلوها

لیپوساکشن می‌تواند چربی‌های ناخواسته را در بسیاری از نواحی بدن درمان کند، یکی از محبوب‌ترین نواحی، پهلوها هستند که متاسفانه یکی از سخت‌ترین نواحی برای لاغر کردن و چربی‌سوزی از طریق رژیم غذایی و ورزش هستند و البته چاقی این نواحی تاثیر منفی زیادی در زیبایی ظاهری افراد دارد. دلایل مختلفی برای ذخیره چربی در پهلوها وجود دارد که از جمله آنها می‌توان  افزایش سن، ژنتیک و بارداری را نام برد. لیپوساکشن پهلوها یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن پهلوهای خود را باریک کرده و از ظاهری زیبا لذت ببرید. این کار با بیحسی موضعی انجام می‌گیرد و به طور متوسط یک ساعت زمان نیاز دارد.

لیپوساکشن پا

ظاهراً تلاش برای برطرف کردن چربی‌های اضافی تنها مربوط به ران و شکم و پهلوها نبوده و بسیاری از افراد علاقه دارند تا با چربی‌سوزی با لیپوساکشن چربی اضافی را از پاها و انگشتان پاهای خود حذف کنند تا پاهای ظریف و انگشتان شیکی داشته باشند و بتوانند به راحتی پا و انگشتان خود را در کفش‌های شیک و مجلسی جای دهند.

لیپوساکشن بدن
لیپوساکشن بدن

انواع مختلف لیپوساکشن در کرج

لیپوساکشن انواع مختلفی دارد دارد که عبارتند از:

لیپوساکشن تامسنت

چندین لیتر محلول سالین با بی حسی موضعی (لیدوکائین) و اپی نفرین، به زیر پوست نواحی که باید ساکشن شود، تزریق می شود چربی با استفاده از لوله های کوچکی، ساکشن و بیرون کشیده می شود. تامسنت، محبوب ترین روش لیپوساکشن می باشد.

لیپوساکشن خشک

در این روش، هیچ گونه مایعی قبل از برداشت چربی تزریق نمی شود. این روش امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که احتمال خونریزی و کبودی در آن بالاست.

لیپوساکشن با کمک اولتراسوند

که با عنوان لیپوساکشن اولتراسونیک شناخته می شود، کانولا با اولتراسوند قدرت می گیرد ارتعاشات اولتراسوند باعث از هم پاشیده شدن سلول های چربی خواهد شد و چربی راحت تر بیرون کشیده می شود. این روش مناسب نواحی فیبروزی مانند سینه آقایان، پشت و نواحی است که قبلا لیپوساکشن در آن ها انجام شده است.

لیپوساکشن به کمک قدرت

این روش با استفاده از کانولای خاص و حرکات رو به جلو و عقب کانولا انجام می شود و جراح راحت تر قادر به بیرون کشیدن چربی ها خواهد بود.

لیپولیز به کمک لیزر

در این روش، باید از مایع تامسنت استفاده شود. روشی که به مراتب کم تهاجمی تر است و لوله ای کوچک از طریق برش ریزی وارد و انرژی لیزر و حرارت به چربی های زیر پوست ساطع می شود. در روش کلاسیک پس از تزریق مایع مخصوص اقدام به شکستن بافت چربی با ضربه های ممتد کرده و با مکش یا ساکشن آن را از بدن خارج می کنند. در لیپولیز فیبرلیزر وارد بافت شده و شکستن بافت چربی با قدرت ذوب لیزر انجام شده و مایع حاصل توسط مکش خارج می شود. جریان لیزر و دما و انرژی حاصل در ناحیه باعث سهولت کار، آسیب کمتر بافت اطراف می شود و در نهایت جمع شدن پوست از روش کلاسیک بیشتر است.

لیپوساکشن بدن در کرج
لیپوساکشن بدن در کرج

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب