ساکشن غبغب کرج

ساکشن غبغب کرج

ساکشن غبغب کرج

مسلما به این مسئله پی برده‌اید که این روزها روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب به دنیا معرفی شده که از جمله مهمترین آن‌ها، ساکشن غبغب می‌باشد. اما سوالی که ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده این است که چه دلایلی میتواند این مشکل را با خود به همراه آورد؟ در این مقاله برای شما همراهان گرامی ساکشن غبغب کرج  و مرکز ساکشن غبغب در کرج را بررسی خواهیم کرد. با آلا کلینیک همراه باشید.

علل ایجاد غبغب چیست و چگونه آن را رفع کنیم؟

فاکتورهای متعددی سبب ایجاد غبغب می‌شوند که یکی از مهمترین آن ها چاقی و افزایش وزن است، از دیگر دلایل می‌توان به افزایش سن اشاره کرد. با پیر شدن بدن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و همچنین از قدرت و حجم عضله پلاتیسما که در زیر فک تا انتهای گردن قرار گرفته کاسته می‌شود و این مسئله سبب افتادگی پوست در زیر گردن و ایجاد غبغب می‌گردد.

همچنین وقتی عضلات بدن به هر دلیلی ضعیف شوند این مسئله شامل عضلات صورت و گردن نیز میگردد و لزومی ندارد حتما فرد مسن و یا دچار ازدیاد وزن شدید باشد. از اینرو غبغب ممکن است در افراد نه چندان چاق و جوان نیز مشاهده گردد. کم کاری تیروئید، ضعف غدد فوق کلیوی، کمبود پروتئین در برنامه غذایی و بطور کلی تغذیه نادرست.

عمل جراحی ساکشن غبغب کرج چگونه انجام می شود؟

  • عمل جراحی ساکشن غبغب روشی است که در آن چربی اضافه زیر گردن برداشته میشود تا صورت فرد جوانتر به نظر برسد. در ساکشن غبغب برش هایی ظریف و دقیق در ناحیه گردن ایجاد می‌شود. سپس پوست چانه به سمت بالا کشیده می شود تا بتوان به راحتی چربی ها را خارج کرد. لیپوساکشن روشی است که توسط آن چربی ها تخلیه میشوند.
  • در صورتی که ماهیچه های گردن شل شده باشند ، پزشک اقداماتی در جهت رفع آن انجام می‌دهد. در صورتی که چانه عقب رفتگی داشته باشد و نیاز به برجسته شدن داشته باشد ، جراح فرایند پروتز چانه را هم انجام می‌دهد.
  • سپس محل جراحی بخیه زده می شود و عمل ساکشن غبغب توسط جراح متخصص زیبایی با موفقیت انجام می‌گردد.

مدت زمان عمل ساکشن غبغب چه قدر است؟

عمل ساکشن غبغب طی نصف روز و حدودا کمتر از یک ساعت در بیمارستان یا کلینیک انجام می‌شود. همچنین نیازی به ماندن بعد از عمل نیز نست و فرد می‌تواند مرخص شود. البته در صورتی که در حین عمل ساکشن غبغب ، عمل های دیگری انجام شوند، مدت زمان عمل افزایش می‌یابد.

ساکشن غبغب کرج
ساکشن غبغب کرج

بیشتر بخوانید:

مزایای ساکشن غبغب در کرج

عمل جراحی ساکشن غبغب مزایایی دارد که افراد رغبت می‌کنند این عمل را انجام دهند. در ادامه به مزایای این روش اشاره خواهیم کرد.

  • عمل بسیار امن و کاربردی است.
  • کوتاه بودن دوره نقاهت و استراحت
  • کوتاه بودن مدت زمان عمل ساکشن غبغب
  • جوانسازی صورت
  • کسب نتیجه دلخواه در مدت زمان کم
  • در صورتی که چربی ها زیاد نباشند عمل سبک خواهد بود.
  • هزینه به صرفه
  • محدودیت سنی خاصی ندارد
  • تاثیر بسیار زیاد در زیبایی صورت و ناحیه گردن
  • انجام عمل بدون بیهوشی
  • عوارض بسیار کم
ساکشن غبغب کرج
ساکشن غبغب کرج

کاندیدای عمل ساکشن غبغب

غبغب لزوماً ناشی از چاقی نیست بلکه غبغب یا همان چربی زیر چانه می تواند به دلیل وراثت یا پیری باشد که ربطی به عادت غذایی و رژیم و فعالیت ورزشی ندارد. معمولا شخص از غبغب احساس نارضایتی می‌کند، مخصوصا در زمانی که بدن شخص متناسب و وزن وی ایده آل بوده اما غبغب ظاهری نامناسب به فرد می دهد.

در این صورت این شخص کاندیدای عمل ساکشن می‌باشد. هر قدر رنگ پوست و انعطاف پذیری آن بهتر باشد نتیجه ی عمل مطلوب تر خواهد بود. دقت شود عمل ساکشن غبغب به منظور کاهش وزن انجام نمیگیرد بلکه برای اشخاصی که وزن طبیعی دارند و مایل به از بین بردن غبغب چانه هستند، استفاده می شود. غبغب این اشخاص با تمرینات ورزشی و رژيم غذایی از بین نمی رود.

جراحی ساکشن غبغب کرج

پیشنهاد هایی که جراح شما درباره ی جراحی به شما می‌کند، بر اساس کیفیت پوست شما و نتیجه ای است که خواستار آن هستید. افرادی که در بازه سنی 20 تا 50 سال هستند و پوست منعطف تری دارند، از لیپوساکشن گردن، سود بسیار زیادی می برند چرا که این جراحی چربی اضافه را تخلیه می‌کند اما تاثیری برروی کیفیت پوست در این ناحیه نمی‌گذارد. بهتر است افرادی که افتادگی پوست در این ناحیه دارند، لیفت گردن نیز انجام دهند. گاهی جراحان هر دوی این جراحی ها را با هم انجام می‌دهند. همچنین ممکن است به شما پیشنهاد کنند که صورتتان را لیفت یا از پروتز چانه استفاده کنید.

ساکشن غبغب کرج
ساکشن غبغب کرج

آیا رفع غبغب با روش ساکشن دائمی است؟

ساکشن غبغب برای بهبود کانتور صورت، سلولهای چربی را به طور دائمی از بین می‌برد. تا زمانی که وزن شما ثابت باشد، چربی دوباره رشد نمی‌کند.

خطرات جراحی ساکشن غبغب چیست؟

روش ساکشن غبغب بی خطر است. احتمال خطرهای جزئی مانند خونریزی، کبودی، عفونت، شلی پوست، بی حسی، سروما، جای زخم های کوچک و تورم وجود دارد.

نتایج بعد از ساکشن غبغب چگونه است؟

نتایج به شما ظاهری جوان و صورتی با کانتور زیباتر می‌دهد. برش های شما به سختی قابل مشاهده خواهد بود.

آیا می توان ساکشن غبغب را با جراحی دیگری ترکیب کرد؟

بله، بسته به آنچه که می‌خواهید انجام دهید گزینه های مختلفی وجود دارد. نیازهای خاص شما ممکن است شامل پروتز چانه، لیفت گردن، پیوند چربی (تزریق چربی) و افزایش حجم گونه یا لب ها با استفاده از فیلر (پرکننده پوستی) باشد. لیفت صورت ممکن است بسته به کیفیت پوست و همچنین اهداف شما در نظر گرفته شود.

اقدامات لازم پیش از انجام ساکشن غبغب؟

ترک سیگار و قطع مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهای خاص ضروری می باشد. در جلسه مشاوره بیشتر در این مورد صحبت خواهد شد.

ساکشن غبغب کرج
ساکشن غبغب کرج

مرکز ساکشن غبغب کرج

یکیاز بهترین مرکز ساکشن غبغب در کرج آلا کیلنیک است. در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم. ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط