میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است. با میکروبلیدینگ می‌توانید با توجه به فرم صورت، حالت ابروهای خود را طراحی کنید و ابروی خود را پرتر جلوه دهید. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک می پردازیم. باما همراه باشید.

میکروبلدینگ چیست؟

میکروبلدینگ MICROBLIDING یا (بلدینگ و بلندینگ )جدید ترین و دائمی ترین تکنیک زیبایی است که برای اصلاح فرم ابرو و رفع نازکی ابروها مورد استفاده قرار می گیرد .این روش با استفاده از ابزاری به نام بلید انجام شده و با ایجاد هاشورهای کرکی در لابه لای ابروها می تواند جلوه ای طبیعی به ابروها هدیه کند .این تکنیک علاوه بر ابرو برای آرایش دائمی چشم و صورت نیز قابل استفاده می باشد.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در چیست؟

مهم ترین تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیش در موارد زیر می باشد:

  • ابزار مورد استفاده در هر دو روش متفاوت از یک دیگر می باشد به طوری که در میکروبلدینگ از قلم دستی بدون موتور و در میکروپیگمنتیشن از قلم ماشینی دارا سوزن و کارترج استفاده می شود .
  • خطوط هاشور در میکروبلیدینگ نازک تر و طبیعی تر از میکروپیگمنتیشن ایجاد می شود .
  • ماندگاری روش میکروپیگمنتیشن بیشتر از روش میکروبلیدینگ می باشد.
  • زمان لازم برای ترمیم میکروپیگمنتیشن معمولا هر شش تا هشت ماه یک بار و برای میکروبلیدینگ هر پنج تا شش ماه یک بار می باشد.

میکروبلیدینگ چقدر درد دارد؟

به هر حال این روش و هر تاتوی دیگری با کمی درد همراه است که البته بستگی به سطح تحمل فرد نیز دارد و بعضی‌ها بیشتر احساس درد می‌کنند. اما به طور کلی، درد غیر قابل تحملی نیست و با مصرف پمادهای بی‌حس کننده می‌توان تا حد زیادی درد آن را کاهش داد.

میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک
میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

هزینه میکروبلیدینگ ابرو

هزینه ی میکروبلدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت ها براساس موقعیت مکانی و تخصص هنرمند متفاوت است، هزینه ای  که برای انجام میکروبلدینگ نیاز است ،هزینه ای که برای نگهداری بعد از انجام آن، هزینه ای برای ترمیم آن باید متقبل می شوید. با توجه به نوع ابروها، ممکنه هزینه میکروبلدینگ و هاشور ابروها متفاوت باشد قیمت قلم میکروبلدینیگ هم با توجه به برند و جنس آن متفاوته که بر روی میکروبلدینگ ابرو تاثیر می گذارد. قیمت هاشور ابرو مویی با میکروبلیدینگ به مراتب بیشتر از هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن می باشد. هرکسی برای انجام خدمات میکروبلیدینگ قیمت های متفاوتی دارد.

میکروبلدینگ ابرو

میکروبلدینیگ ابرو همان روش هاشور زدن و سایه زدن برای ابرو می باشد که با قلم و جوهر تتو انجام می شود. این روش جدید آرایشی که برای زیباتر کردن ابروها مورد استفاده قرار می گیرد از ظرافت بی نظیری برخوردار می باشد و با همان ظرافتی که دارد می تواند به سادگی فرم ابرو ها را تغییر داده و آن ها را قرینه سازی کند

همان طور که در متن بالا هم اشاره کردیم میکروبلدینگ ابرو را باید حتما در سالن های زیبایی و توسط افراد متخصص انجام دهید. چرا که این افراد با در اختیار داشتن ابزارهای خاص خطوط ابرو را به دقت ترسیم کرده و به ابروهای شما فرم می دهند

نحوه انجام میکروبلدینگ ابرو

میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک
میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

برای میکروبلدینگ ابرو از چندین سوزن کوچک استفاده می شود که آن ها را چندین بار برای افزودن رنگدانه دائمی به پوست استفاده می کنند.

سوزن های مخصوص میکروبلدینگ دارای تیغه های استاندار برای ابروهای مختلف می باشند و برای فرم دادن به هر مدل ابرو از سوزن های مخصوص آن ابرو استفاده می شود. دلیل این کار هم این است که هر چرخه ای که توسط دست انجام می شود می تواند ایجاد کننده یک خط نازک و طبیعی برای ابرو را بسازد که این خط ها با موهای ابروهای خودتان ترکیب می شوند و باف های یکسان و طبیعی را در ابروها ایجاد می کنند.

موارد مورد نیاز برای میکروبلدینگ ابرو

شما به تنهایی و در منزل قادر نخواهید بود که میکروبلدینگ ابرو انجام دهید اما بد نیست درباره مواردی که در این روش زیباسازی ابرو مورد استفاده قرار می گیرند هم کمی اطلاعات داشته باشید.

موارد مورد استفاده برای میکروبلدینگ ابرو به شرح زیر می باشند

  • قلم تاچ به علاوه بلید مناسب برای طراحی قطر ابرو
  • مواد بی حسی موضعی مثل پماد، اسپری، قطره
  • کلاه و کاور مخصوص
  • ماسک صورت
  • پنبه های بهداشتی
  • سرم شست و شو
  • تشتک رنگ

تفاوت میکروبلدینگ و میکروپیگمنتیشن:

میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک
میکروبلدینگ در کرج زیر نظر پزشک

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هر دو روش هایی برای هاشور ابرو می باشند که در موارد زیر با هم متفاوت هستند:

  • ابزار:

میکروبلدینگ توسط قلمی که به صورت دستی استفاده می شود انجام می‌گیرد و دارای سوزن های ریز و یکبار مصرف هستند که با فشار بروی پوست طراحی را انجام میدهد. ولی میکروپیگمنتیشن دارای قلمی دیجیتال با موتور برقی است که قابلیت تنظیم دارد.

  • مقدار نفوذ

    رنگ :

در میکروبلدینگ رنگ به قضا نفوذ میکند و اثرات آن نیمه دائمی میباشد درصورتی که میکروپیگمنتیشن به عمق بیشتری نفوذ میکند و اثرات دائمی دارد.

  • میزان طبیعی بودن ابرو ها:

در میکروبلدینگ که به صورت دستی انجام میشود و رنگ به صورت خط به خط و کوتاه و بلند شبیه تارهای ابرو انجام میشود ابرو حالت طبیعی تری نسبت به میکروپیگمنتیشن که بصورت قلب است دارد.

  • زمان بهبودی و هزینه:

میکروبلدینگ زمان بهبودی و هزینه کمتری دارد .

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب