کانتورینگ صورت پهن کرج

کانتورینگ صورت پهن کرج

کانتورینگ صورت پهن کرج

یکی از تکنیک های آرایش کردن حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیب های صورت کانتور یا کانتورینگ صورت است.کانتورینگ در واقع استفاده از رنگ های تیره و روشن در قسمت های مختلف صورت مانند استخوان گونه و استخوان فک برای برجسته کردن آن و یا قسمتهایی از صورت مثل بینی را کوچکتر نشان دهد .در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی  کانتورینگ صورت پهن کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

کانتورینگ صورت پهن کرج
کانتورینگ صورت پهن کرج

برای کانتور کردن صورت از کرم های فشرده که به صورت پالتی و استیکی هستند و رنگ آن باید دو یا سه درجه تیره از پوست باشد استفاده می شود . برای متعادل کردن صورت و برجسته کردن نقاط قوت در آن و پوشاندن عیب های صورت از کانتور صورت استفاده می شود .

 

آموزش کانتورینگ صورت پهن

1- برای کانتور کردن صورت گرد اولین کاری که باید انجام بدهید این است که با یک فرچه کانسیلر قسمت های مختلف چهره را مشخص کنید به این صورت که وسط پیشانی یک x بکشید, زیر چشم ها دو شکل v مانند بکشید, وسط لب پایینی و روی بینی را هایلایت کنید.

2- خط فک صورت را مشخص کنید, کانتور کردن زیر خط فک باعث میشود صورت گرد تان بهتر دیده شود اگر از هایلایت تیره تر روی خط فک استفاده کنید صورت تان لاغر تر به نظر میرسد. اگر صورت تان چاق است و دوست دارید لاغر تر دیده شود میتوانید با کرمی که از رنگ پوست تان تیره تر است از وسط گونه تا گوش را با این کرم بپوشانید با این ترفند صورت لاغر تری خواهید داشت.

3- برای اینکه به صورت تان جلوه و عمق ببخشید باید از کرم برنز استفاده کنید, برنزری انتخاب کنید که سه درجه از رنگ پوست تان تیره تر باشد و مانند عکس زیر از آن استفاده کنید.

کانتورینگ صورت پهن کرج
کانتورینگ صورت پهن کرج

به چه چیزهایی برای کانتورینگ صورت نیاز داریم؟

  •  کرم پودر مایع
  •  پرایمر
  •  اسفنج آرایشی
  •  کانسیلر
  •  پنکیک
  •  هایلایتر
کانتورینگ صورت پهن کرج
کانتورینگ صورت پهن کرج

نکات مهم برای کانتورینگ صورت پهن

  • ابتدا باید فرم چهره خود را از لحاظ گرد بودن، بیضی بودن، گوشه دار بودن و … تشخیص دهید.
  • سر حد کرم پودرهای روشنتر و تیره تر را طوری در هم بیامیزید که خط جدا کننده میان آنها مشخص نباشد.
  • برای باریک کردن ظاهری دماغ تان، کمی پودر کم رنگ به اندازه ی یک درجه کم رنگ تر از پوستتان با استفاده از یک براش آرایشی کوچک به مرکز بینی خود اضافه کنید تا این بخش از بینی را در مرکز توجه قرار داده و سپس، با استفاده از پودر برنز کننده که چند درجه تیره تر از رنگ پوست شما است،
  • بعد از استفاده از سایه چشم ، رنگ سفیدِ شیری یا رنگ شامپاینی را درست در زیر ابرو و در طول انحنای چشم استفاده کنید. این کار باعث می شود که توجه به قسمت بالایی جمع شده و این حس را بوجود می آورد که ابروی شما رو به بالا است.
  • برای کاهش ظاهر چانه های چاله دار یا باریک کردن صورت های پُر تر، مقدار کمی برنز کننده در قسمت زیر گونه و در طول خط فک استفاده کنید تا سایه ای ایجاد شود که توجه را از زیر چانه دور می کند.

بیشتر بخوانید:

کانتورینگ صورت پهن کرج
کانتورینگ صورت پهن کرج

کانتورینگ صورت پهن در کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب