کاشت ابرو مردانه کرج

کاشت ابرو مردانه کرج

کاشت ابرو مردانه کرج

یکی از ملاک‌های جذابیت در چهره انسان، چه مرد و چه زن، داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. ابروها علاوه بر جذابیتی که به صورت انسان می‌بخشند، در سلامت چشم‌ها هم تاثیر زیادی دارند. درواقع هدف از خلقت ابروها محافظت از چشم‌ها در مقابل باران، عرق و غیره است. همچنین بسیاری از افراد احساسات خود را با حالت دادن به ابروها نشان می‌دهند در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ابرو مردانه کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

دلایل ریزش ابرودرآقایان

ریزش ابرو در آقایان ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد برخی از دلایل ریزش ابرو در آقایان عبارت است از:
1-ریزش ابرو در بدو تولد یا همان مادرزادگی
2-شکستگی ابرو به دلیل ضربه، حوادث، تصادف و …
3-ریزش ابرو به دلیل بیماری خاصی مانند آلوپسی آره آتا، سوختگی، تریکوتیلومانیا و …
کاشت ابرو برای آقایان
کاشت ابرو برای آقایان نیز مانند کاشت مودارای روش های مختلف است که  درادامه به هریک ازانها میپردازیم و برای شما شرح می دهیم

 

کاشت ابرو مردانه کرج
کاشت ابرو مردانه کرج

کاشت ابرو برای آقایان به روش های رایج و سنتی

نخستین روش هایی که  در کاشت ابرو برای آقایان معرفی شد روش های FIT و FUT بودند که در همان مراحل اول منسوخ و دیگر از آن ها جهت کاشت ابرو استفاده نشد از مهمترین معایب کاشت ابرو برای آقایان با تکنیک های FIT و FUT می توان به جراحی های طولانی مدت، خونریزی های بسیار شدید، بیهوشی، دوران نقاهت بسیار طولانی، درد و … اشاره کرد، همچنین در این روش ها به دلیل اینکه سوزن ها بسیار درشت بوده و موهای کاشته شده حالت عروسکی شکل به خود گرفته و به هیچ عنوان حالت طبیعی را به خود نگرفته و طبیعی نبود

آیا کاشت ابرو برای مردان هم انجام می‌شود؟

دیدیم که دلایل مختلفی می‌تواند منجر به ریزش ابرو در آقایان شود. استفاده از لوازم آرایشی ابرو برای مردان خارج از عرف است. از طرفی اکثر روش‌های غیردائمی برای پر کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ علاوه بر اینکه ظاهری غیرطبیعی به چهره فرد می‌دهند، عوارض و خطراتی هم به دنبال دارند.

کاشت ابرو طبیعی مردانه یکی از روش‌های زیبایی است که در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مانند کلینیک صدف انجام می‌شود. این تکنیک ظاهری کاملا طبیعی برای فرد به‌وجود می‌آورد و جذابیت چهره او را دو چندان می‌کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو مردانه کرج  مناسب هستند؟

کاشت ابرو مردانه برای تمام آقایانی که ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند یا در اثر بیماری‌ها و حوادث مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و بخیه قسمتی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند، توصیه می‌شود.

کاشت ابرو مردانه کرج
کاشت ابرو مردانه کرج

بیشتر بخوانید

مراحل کاشت ابرو مردانه کرج

عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در مردان مانند هر روش تکنیک زیبایی دیگری شامل مراحلیست که معمولا این مراحل در تمامی روش ها به یکدیگر بسیار شبیه اند. در ابتدا لازم است بگوییم که قبل از کاشت ابرو برای آقایان، یک جلسه ی مشاوره برگزار خواهد شد که در این جلسه مشاوره هایی در رابطه با عمل زیبایی کاشت ابرو مباحثی مطرح می شود. بدین معنی که لازم است شما در این جلسه آنچه از کاشت ابروی خود انتظار دارید را به طور کامل برای پزشک متخصص خود بیان نمایید تا در نهایت پزشکتان بتواند ابروی دلخواه شما را در این عمل زیبایی، طراحی نماید.

کاشت ابرو در آقایان با بی حسی موضعی آغاز می شود؛ لازم است که این بی حسی هم در منطقه ی اهداکننده و هم در منطقه ی پذیرنده که همان ابرو است، اعمال گردد. در مرحله ی بعدی فولیکول های مو از قسمت اهداکننده که می تواند موهای پشت گوش فرد باشد برداشته شده و در قسمت ابرو با ایجاد سوراخ های ریزی جایگزین خواهند شد. این مرحله نیازمند این است که پزشک شما از مهارت و تجربه ی کافی برخوردار باشد چرا که فولیکول های مو باید در زاویه ی درستی قرار بگیرند تا خواب ابرو بهم نریزد.

بعضی مواقع لازم است که آقایان برای کسب نتیجه ی دلخواه در عمل زیبایی کاشت ابرو در جلسه ی دیگری علاوه بر جلسه ی اصلی کاشت ابرو طبیعی نیز شرکت نمایند تا پزشک بتواند ابروهای شخص را به تراکم مورد نظر وی برساند. در طی مراحل پیوند ابرو لازم است که فرد حتما آرامش خود را حفظ نموده و در کار پزشک اختلالی ایجاد نکند تا نهایتا پزشک بتواند کاشت را به پایان برساند و نتیجه ی لازم در پیوند ابرو کسب شود.

کاشت ابرو مردانه کرج
کاشت ابرو مردانه کرج

مراقبت های پس از کاشت ابرو جهت افزایش ماندگاری

همانطور که عواملی مانند پزشک و مرکز زیبایی و بانک مو و در ماندگاری پس از کاشت ابرو آقایان موثر است، مراقبت های شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است که در اینجا برخی نکات را در رابطه با مراقبت های بعد از پیوند ابرو یادآور شویم. ابتدا باید بدانید که پس از کاشت ابرو در آقایان ممکن است که عوارضی چون کبودی تورم و خون مردگی در اطراف چشم ها در در قسمت ابرو پدیدار گردد که این عوارض جانبی ماندگار نیستند و با گذشت تقریبا یک هفته همه ی این عوارض محو خواهند شد.

از طرفی لازم است که فرد پس از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی بهداشت را در این ناحیه رعایت نموده و از آلوده شده آن جلوگیری نماید چرا که در غیر اینصورت ممکن است که پس از کاشت ابرو فرد دچار عفونت شده و مسائل بعدی را در پی خواهد داشت. همچنین شما باید بدانید پس از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی و در طی روند بهبود رشد موها که معمولا شش ماه الی یک سال به طول می انجامد، از به کار بردن موچین و همچنین اصلاح ابرو به وسیله ی وکس خودداری نماید چرا که هر یک از موارد ذکر شده آسیب های جبران ناپذیری به فولیکول های تازه کاشته شده می رساند.

شما می توانید با رعایت نکاتی که پزشک متخصص در جلسه ی مشاوره بیان می کند، به فرآیند درمان و رشد موها پس از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی کمک شایانی نمایید.

در پایان باید بگوییم که طبق آنچه گفته شد کاشت ابرو در آقایان پروسه ی مخصوص به خود را داشته و در صورت لزوم باید جلسه ی کاشت یکبار دیگر تکرار گردد. در مورد ماندگاری موهای ابرویی که در پیوند کاشته شده اند نیز باید عنوان کنیم که فاکتورها و عوامل بسیار متعددی دخیل اند و همه ی این عوامل به هم دست می دهند تا نهایتا شما به آنچه از ابروهای خود تصور دارید در پیوند ابرو دست یافته و نتیجه نهایی کار کاملا مطابق میل شما باشد.

کاشت ابرو مردانه کرج
کاشت ابرو مردانه کرج

مرکز کاشت ابرو مردانه کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط