لیفت پیشانی در کرج

لیفت پیشانی در کرج

لیفت پیشانی در کرج

با گذر زمان و بالا رفتن سن افراد چین و چروک هایی در ناحیه پیشانی ایجاد می شود که موجب می شود چهره فرد حالت جدی یا اخمو به نظر برسد. لیفت ابرو برای این افراد گزینه بسیار مناسبی می باشد.
در واقع انجام جراحی لیفت ابرو موجب می شود تا ابروها در جای درست خود قرار گیرند، چشم ها از حالت خستگی خارج شوند و چهره فرد جوان تر به نظر برسد.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی لیفت پیشانی در کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

مرکز لیفت پیشانی در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت پیشانی در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

لیفت پیشانی در کرج
لیفت پیشانی در کرج

لیفت پیشانی

لیفت پیشانی که با عنوان لیفت ابرو نیز شناخته می شود،  به بازگرداندن اثرات نیروی جاذبه، تنگ کردن بافت نرم پیشانی و بازگرداندن ظاهر جوان پوست پیشانی، پلک فوقانی و ابروها کمک می کند. روش های مختلفی جهت انجام این لیفت وجود دارد و برش ها در نواحی مختلف ایجاد می شوند.
به مرور زمان و با افزایش سن، کاملا طبیعی است که ابروها ظاهر صاف و افقی پیدا کنند. در صورتی که افتادگی ابرو مانع از نشان داده شدن احساسات صورت شود، لیفت پیشانی یا همان لیفت ابرو می تواند به جوانسازی یک سوم فوقانی صورت کمک کند.

چه زمانی لیفت پیشانی توصیه می شود؟

افتادگی ابروها به گونه ای باشد که چهره، ظاهری خسته و ناراحت پیدا کند

وجود خطوط عمیق افقی بر روی پیشانی

وجود خطوط اخم و خطوط عمودی ما بین ابروها و بالای بینی

وجود پوست اضافی و یا بافت چربی بالای چشم ها

به دلیل افتادگی پلک ها قادر به آرایش کردن چشم ها نیستند

از لحاظ بدنی و فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برند

سیگار و دخانیات مصرف نمی کنند

انتظارات منطقی و واقع بینانه ای از نتیجه جراحی دارند

مزایا

  • باعث بالارفتن ابرو می‌شود و خیلی زود موجب شادابی و جوانی چهره می‌شود.
  • موقعیت پوست روی ابرو را تغییر داده و سفت می‌کند.
  • افتادگی پلک بالا رو برطرف می‌کند.
  • چین و چروک‌های بین ابروها را صاف می‌کند.
  • پوست پیشانی را سفت کرده و چروک‌های عمیق و خطوط اخم را برطرف می‌کند.
  • تنش عضلات پیشانی را کمتر می‌کند.
  • بعد از اولین درمان نتایج تا 10 سال و شاید بیشتر ماندگاری دارند.
  • بهبود اعتماد به‌ نفس بیمار
  • جوانسازی ظاهر صورت
  • ایجاد هماهنگی و تناسب در صورت

عوارض جانبی

لیفت ابرو نیز همانند روش‌های درمانی دیگر بدون خطرات احتمالی نیست. خطرعفونت در این نوع درمان بسیار کم است.

اگر بیماران طبق دستورالعمل پزشک 2 هفته قبل از لیفت ابرو از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنند یا حداقل 2 تا 3 هفته قبل از درمان سیگار را ترک کنند عوارض خونریزی آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود. هر درمانی که ابرو و پیشانی را شامل باشد ممکن است موجب آسیب‌ عصب صورت در ناحیه پیشانی شود.

همانطور که می‌دانید این عصب به‌طور طبیعی به بالارفتن ابروها کمک می‌کند. خوشبختانه این خطر بسیار کم است چراکه جراحان می‌توانند مسیر عصب را به‌درستی پیش بینی کنند و برای پیشگیری از وقوع چنین ناهنجاری رویکرد خود را تغییر دهند.

لیفت پیشانی در کرج
لیفت پیشانی در کرج

کلینیک لیفت پیشانی در کرج

تکنیک های لیفت پیشانی

متد های متنوعی برای لیفت پیشانی وجود دارد. این متدها در سال های اخیر بطور چشمگیری پیشرفت کرده اند.

لیفت کورونال

در این روش کلاسیک، پزشک برشی روی پوست از یک گوش تا گوش دیگر ایجاد می کند، مستقیم بر محل رویش مو یا از خط پیشانی برش میزند. در این روش یک نکته نامطلوب وجود دارد و آن زخم شدن پوست است. یکی دیگر از عوارض این متد ممکن است در پوست بی حسی ایجاد کند.

لیفت اندوسکوپیک

در لیفت اندوسکوپیک 2 یا 3 شکاف با یک برش جراحی در پوست توسط دستگاه اندوسکوپ ایجاد می شود، عملکرد این دستگاه به این شکل است که یک لوله بلند، باریک که در انتهای آن یک دوربین و چراغ متصل است به زیر پوست می رود. کشیدن پوست پیشانی و لیفت آن با نخ یا ایمپلنت های قابل جذب انجام می شود. این متد یک متد کمتر تهاجمی است اما میزان کشیدگی پوست در اندوسکوپ کم است.

لیفت پیشانی با برش کوچک

در این متد از بالای محل رویش موی سر در پیشانی برش هایی ایجاد می شود، دقیقا نقاطی که بیش تر به کشیده شدن نیاز دارند. در این متد برشی از میان پیشانی نخواهیم داشت. این متد نسبت به متد کورونالی به روزتر است. نکته حائز اهمیت در این متد این است، برش ها و شکاف های ایجاد شده در کناره های صورت است، بنابراین جای زخم قابل مشاهده نیست و این مطلوب بیماران می باشد.
روش های دیگر عبارتند از:

  • لیفت میدفورهد
  • لیفت اندوسکوپیک پیشانی و ابرو
  • لیفت مسقیم ابرو
  • لیفت تمیورال
  • روش تثبیت ابرو

جراحی لیفت ابرو و پیشانی به روش کلاسیک

در جراحی لیفت ابرو به روش کلاسیک معمولا بیهوشی کامل صورت می گیرد. برای انجام جراحی، یک برش در ناحیه خط رویش موها و یا داخل موهای سر ایجاد می شود. عضلات زیرین توسط جراح آزاد شده، کشیده می شود و پوست های اضافی برداشته می شود و همچنین عضلاتی که موجب ایجاد چین و چروک در ناحیه شده است ضعیف تر می شود. در پایان جراحی نیز بخیه ها زده می شود. این روش نسبت به روش آندوسکوپی دوره ریکاوری طولانی تری دارد اما روش بسیار ماندگاری می باشد.
اشکال روش باز یا کلاسیک وجود خط برش که ممکن است قابل رویت باشد، می باشد به علاوه ممکن است بی حسی دایمی در قسمتی از پوست سر ایجاد نماید.

بهترین کلینیک لیفت پیشانی در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر لیفت پیشانی در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

لیفت پیشانی در کرج
لیفت پیشانی در کرج

لیفت اندوسکوپیک پیشانی

جراح پلاستیک برش های کوچک تری در پوست سر ایجاد می کند. اسکوپ ( لوله ای باریک و متصل به دوربین) از یکی از برش ها وارد می شود و بافت ها و عضلات داخلی را مورد بررسی قرار می دهد.
وسیله ای دیگر از برشی دیگر وارد می شود تا تغییرات لازم را ایجاد کند. در این روش بافت ها به صورت موقتی یا دائمی به هم بخیه زده می شوند. این اتصالات، بافت زیرین را برای سال ها محکم نگاه می دارد.
به دلیل اینکه برش های ایجاد شده در این روش کوچک تر هستند، تهاجم این روش جراحی کم تر است و اسکار و جای بخیه کم تری به وجود می آید. همچنین دوران نقاهت کوتاه تر است.

لیفت اندوسکوپیک پیشانی چیست؟

لیفت اندوسکوپیک پیشانی روشی با حداقل میزان تهاجم است که تحت بیهوشی انجام می‌شود. بعد از ایجاد یک سری برش‌های کوچک مخفی داخل موها، جراح از یک سری ابزار تخصصی برای جدا کردن و بالا کشیدن بافت پیشانی استفاده می‌کند. این روش نسبت به روش‌های سنتی‌تر، معمولاً دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد و بهبودی سریع‌تر برای بیمار حاصل می‌شود.

لیفت اندوسکوپیک پیشانی چه کاربردهایی دارد؟

وقتی از ناحیه بالای صورت صحبت می‌کنیم، باید به ارتباط مستقیم پیشانی، ابروها و پلک‌های بالا توجه داشته باشیم. بسیاری از مواقع بیماران به خاطر افتادگی پلک به پزشک مراجعه می‌کنند، اما درمان، خیلی اوقات می‌تواند از راه لیفت ابرو انجام شود. در این مواقع لیفت اندوسکوپیک پیشانی می‌تواند به عنوان جایگزین یا درمان مکمل عمل پلک‌ها درنظر گرفته شود.
لیفت اندوسکوپیک پیشانی همچنین، می‌تواند لیفت ابرو را هم با حداقل میزان اسکارهای بعد از عمل و شکاف در بافت پوست، انجام دهد. در واقع، هدف اصلی فقط لیفت پیشانی برای بالاتر رفتن ابروها نیست؛ بلکه با این کار چین‌های پیشانی و خطوط پوست هم برطرف می‌شوند.

مراقبت های قبل از لیفت پیشانی

لازم است فرد بداند که دقیقاً قصد دارد چه مواردی را در ظاهر فعلی خود تغییر دهد. تمامی ناحیه پیشانی توسط جراح مورد بررسی قرار می گیرد و حتی پلک بالایی هم به دقت بررسی می گردد.
جراح از بیمار می خواهد که حالات مختلفی را با صورت خود ایجاد کند و در نتیجه می تواند بهترین روش را برای روند جراحی انتخاب کند.
همانند هر جراحی دیگری لیفت ابرو دارای خطرات و عوارضی است. عوارض احتمالی شامل ایجاد اسکار، عفونت و ضعف حرکت ابروها است. در برخی موارد فرد احساس خارش در پوست سر می کند. درباره عوارض و خطرات احتمالی این جراحی بهتر است که با پزشک خود مشورت کنید.

 

در مجله آلا کلینیک بیشتر بخوانید

 

مراقبت های بعد از جراحی لیفت پیشانی

لیفت پیشانی در کلینیک و مطب پزشک که مجهز به تمامی امکانات جراحی است انجام می گیرد. در برخی موارد هم این جراحی در بیمارستان انجام می گیرد.
جراحی لیفت پیشانی به صورت سرپایی انجام می گیرد و تقریباً دو ساعت زمان می برد. معمولاً نیازی به بستری بیمار در بیمارستان نیست. نیاز است تا یک نفر همراه بیمار باشد تا شب اول و دوم در کنار وی بماند.
اکثر افراد تحت بیهوشی کلی قرار می گیرند. بعد از جراحی زخم های ایجاد شده با پانسمانی نرم و استریل پوشانیده می شوند. در مدت زمان های مشخص شده نیاز است که پانسمان ها تعویض گردند. همچنین دنبال کردن مراقبت های بعد از جراحی اهمیت بسیار بالایی دارد.

مراقبت‌های پس از عمل لیفت آندوسکوپیک پیشانی

آنتی بیوتیک‌ها و داروهای ضد درد را فقط مطابق دستور پزشک مصرف کنید.

به مدت دو هفته قبل و دو هفته بعد از جراحی، هیچ گونه آسپیرین یا ترکیبات ضد التهابی مصرف نکنید، مگر اینکه با هماهنگی جراح باشد.

شب قبل از عمل بهتر است موهایتان را با یک شامپو یا صابون ضد باکتری بشویید.

برای به حداقل رساندن تورم در اطراف چشم می‌توانید از کمپرس‌های خنک و تمیز یا یخ پیچیده‌شده در پارچه خشک استفاده کنید. طی بیست و چهار ساعت اول به مدت چهار تا شش بار در روز به آرامی روی چشم بسته خود بمالید. استفاده از یخ یا کمپرس ها در ناحیه پیشانی ممکن نیست؛ زیرا این منطقه برای چهار روز اول بعد از عمل با یک پانسمان پنبه پوشانده می‌شود. در صورت نبود پانسمان، ممکن است بتوانید در ناحیه پیشانی هم از کمپرس سرد استفاده کنید.

وقتی برای جراحی به بیمارستان می‌روید، لباس گشاد و راحت و ترجیحا دکمه‌دار یا زیپ‌دار بپوشید.

برخی از ابزار جراحی برای بستن برش‌های کوچک در پوست سر شما استفاده می‌شود که بین ۱۰ تا ۲۱ روز پس از عمل برداشته می‌شوند. گاهی اوقات، پیچ‌های فلزی ریز (اندازه‌ای که به طور معمول در قاب‌های عینک مشاهده می‌کنید) نیز برای کمک به حفظ وضعیت پوست سر شما استفاده می‌شود که در زمان مشخصی هم برداشته می‌شوند. مهم است بدانیم که برداشتن این پایه و پیچ تقریباً بدون درد است و نباید باعث نگرانی شما شود.

ممکن است علاوه بر احساس سفتی در پیشانی و پوست سر، احساس بی‌حسی هم داشته باشید. البته ناحیه بی‌حسی به تدریج کوچکتر می‌شود. گاهی اوقات، این بی‌حسی ممکن است ادامه پیدا کند. هنگام خشک کردن موهایتان باید بسیار محتاط باشید.

شما باید حداقل ۳ هفته بعد از عمل از ورزش شدید یا فعالیت بدنی شدید مانند بلند کردن جسم سنگین خودداری کنید.

حداقل ۴ هفته بعد از عمل، آن ناحیه را ماساژ ندهید.

لیفت پیشانی در کرج
لیفت پیشانی در کرج

قیمت لیفت پیشانی در کرج

هزینه لیفت پیشانی و  ابرو به میزان قابل ‌توجهی به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع و تکنیک بکار گرفته‌شده در درمان

هزینه پزشک

میزان درمان مورد نیاز

شدت چین‌وچروک، خطوط و افتادگی بیمار

شهر و مکانی که عمل در آن صورت می‌پذیرد.

 

هزینه لیفت پیشانی در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت پیشانی در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب